Thursday, October 16, 2014

Anwar Bukan Satu Lagi Ancaman Tetapi Keperluan...

Berbelas tahun negara dihidangkan dengan menu "anwar" hinggakan ada yang sampai ke tahap muak dan muntah. Tidak kurang juga sudah ada yang sampai ke tahap "gian" nak dengar cerita anwar,  kalau tak pekena selera "anwar" macam orang ketagih teh tarik mamak atau rokok gudang garam.

Kini Anwar bukan lagi satu ancaman kepada negara atau dunia, cuma yang perlu diambil tindakan ialah "berhati-hati" kerana sedapnya boleh bertukar kepada keracunan makanan.

Tahap bahaya anwar sudah berkurangan, tahap serangannya pun sudah lembek..Dulu Anwar cukup bertenaga bila menyerang Mahathir, cukup garang dan ganas menyerang Najib..kini berhadapan dengan Khalid Ibrahim pun Anwar sudah tidak bermaya, berbunyi pun antara dengar atau tidak..

Atas kesedaran itu, Anwar dijangka tidak akan menyerang azmin, tidak mampu berbuat demikian dalam ketika dan keadaan sudah nyawa-nyawa ikan. Bagaimanapun anwar tidak akan membiarkan azmin bermaharajalela, sebagai hadiah, diletakkannya Rafizi sebagai setiausaha agung !!!

Anwar lebih berharap kepada simpati dan ehsan kawan-kawan terutama DAP. Mendekati PAS buat msa ini bererti menyerah kepala sendiri, itu tidak akan dilakukan.

Jika Anwar ke Sungai Buluh, apakah UMNO akan menjadi lebih baik dari sekarang !!
@ Tanpa Anwar...kurap dan panau umno kian nampak teserlah !!!!

7 comments:

  1. Kurap kat celah kang kang ko ada orang tau x?

    ReplyDelete
  2. KELUANG NI ENTAH APA2 LAK..!
    NI EJEN SAPA DIA NI??

    ReplyDelete
  3. Kurap celah kangkang anwar dijaja satu dunia oleh umno..tapi bila sendiri kena tanya..dah melenting.
    Kalau yakin bersih.. Tunjuk le cool..

    ReplyDelete
  4. anwar ibarat ubi gadong. rasanya memang sedap, berlemak dan ada sikit2 bau hapak / hancing. namun ramai yang tak tahu sebenarnya ubi gadong adalah beracun, dan sekarang sedang meracuni otak rakyat untuk kepentingan dirinya. ubi gadong tidak merbahaya selagi ia berada dalam tanah, harap2 begitu juga dengan anwar, letakkan dia di dalam jel agar mengurangkan risiko 'racun'nya...

    ReplyDelete
  5. Dah terang lagi nyata pemain pungkok, lagi ko org anak bela! Yg dok mempertahankan ni semua gay ka?

    ReplyDelete
  6. Anon 20.00
    Nak tau Kluangman ni macam pisau Commando....Double edge weapon,hamtam on both sides kalau buat perkara tak senonoh.Kita nak cakap apa,ni kan blog dia.

    ReplyDelete
  7. Eh! Marah pulak! Engkau ni pemain pungkok ka?

    ReplyDelete