Saturday, October 18, 2014

Di Mana Passpot Anwar....

Ketika Anwar sedang membuat persiapan terakhir...   (%&#@???!!!÷÷&+)
Para pendukungnya juga sebok membuat persiapan berketuakan Azmin.

Hakikatnya Anwar berpotensi dibebaskan atau membebaskan diri bagi memenuhi selera politik semasa negara dengan kebijaksanaan peguamnya. . Penghujung Anwar biarlah lebih menguntungkan semua pihak.

Kenapa Pendakwaraya melalui Muhammad Shafie Abdullah tidak memohon kepada mahkamah supaya paspot Anwar ditahan (?)



6 comments:

  1. Itu antara sebab kami curiga semua ini wayang. Mcm ada benda yg tak kena. Apapun tunggu ajelah apa akan berlaku 29 hb ni. Kalau anwar lepaspun kami tak terkejut sebab dah jangka skrip wayangnya begitu...

    ReplyDelete
  2. inilah Negara bertuankan najib. Cuba kalau kes ini kes rakyat biasa, dah lama kena rotan dalam penjara. Tapi bila kena pada VIP, sampai mampus pun penjara tak kenal.

    ReplyDelete
  3. hanya KJ je tau kat mana pasport tu, ha ha ha

    ReplyDelete
  4. Buat apa nak tahan .... nanti Abg KJ pulangkan balik...

    ReplyDelete
  5. kempunan tak dpt ija...

    ReplyDelete