Wednesday, October 22, 2014

Ahmad Maslan dan Shahidan Kassim perlu jawab...inilah masanya

Isu senggolan Rosmah terhadap Najib sudah jadi viral...

Seperti biasa adalah sukar untuk mendapatkan komen PM melainkan diam.. Rosmah sendiri memerlukan rakyat bersabar untuk penasihat menyiapkan skrip terbaik.

Inilah masanya tugas dan tanggungjawab Shahidan dan Ahmad Maslan tampil untuk menyelamatkan keadaan kecuali difikirkan remeh temeh.
Kj, Nazri, Hassan Malek jika ada idea terbaik boleh turut mencelah.

9 comments:

  1. Alasan yang boleh dibuat
    1. Rosmah terlatah tu ... dia terkejut ... biasa lah kalau orang melayu terlatah ...
    2. Senggolan sayang tu ... biasa la bini senggol laki ... laki senggol bini ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. walau apa pun alasan, maruah sudah tercemar, adab sudah hilang, pekerti sudah mati. katakanlah apa jua alasan atau penjelasan, rosmah tetap dirinya dan itulah karekternya sehinggakan terserlah untuk dipamerkan sebagai tuntutan umum.

      Delete
  2. Kenapa ah jib gor tido. Kak mah kejutkan jib gor tu. Kita salahkan kameraman yg ambil gambar tu. Bisa memalukan malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tidak berpendapat itu sebagai lawak. aku melihatnya sebagai moral. sebagai isteri perdana menteri,saperti yang dianggap ramai, sememangnya kontrol najib, tidak sepatutnya bersikap terlakukan. janganlah terbawa bawa karektor didalam rumah itu diluar pulak, mentelah lagi didepan khalayak. memang sungguh tidak bersopan dan amat memalukan.

      Delete
  3. Sedih melihat senggolan Rosmah terhadap Najib. Senggolan itu agak kasar. Isteri mana mana lelaki Melayu Islam yang bertaqwa dan beradab tidak akan melakukan perkara tersebut terhadap suaminya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau rosmah yang menjadi subjek, tak usahlah nak disabitkan dengan taqwa dan adab. amat memalukan kerana aku tak fikir dia faham akan perkataan itu. apa yang anda lihat itulah perangai rosmah yang sebenar yang sudah tak dapat disembunyikan lagi. peliknya kenapa blogger umno tidak siarkan video itu dan aku berharap agar video tersebut dapat dimuatnaik ke utube agar dapat disebarkan seluas mungkin. admin pun nampak macam takder telor sebab tak siarkan video itu bersama setiap artikel yang berkaitan.

      Delete
  4. sepatutnya video tersebut diletakekal diblog tuan supaya setiap kali pelawat datang akan selalu di ingatkan dengan adigan itu. kalu tak dilakukan, takut takut ianya menjadi sejuk dan balik ke takok lama.

    ReplyDelete
  5. Berkemungkinan hishamudin tengah geletek tapak kaki rosmah kita tak tahu sebab kamera hanya memfokus di bahagian badan.....bersangka baik je LA!!!!krik....krik.....krik

    ReplyDelete
  6. Jangan kahwin rosmah lain Kali,kahwin la dengan ziana zain-hassan malek

    "saya rasa Datin seri rosmah seorang yang fleksibel dan hanya terikut tarian zumba yang diperkenalkan oleh saya ketika itu",-k.j

    Biasalah geser2 sweet macam tu saya dah biasa lihat depan Mata saya contohnya anak saya Dan kawannya Nora danish....dan saya syorkan agar datin rosmah Mandi ais 20 baldi demi untuk meningkat kehadiran para pelancong ke mlaysia-nazri aziz

    ReplyDelete