Friday, October 31, 2014

Bodohpun ada hadnya...

Satu budaya yang sama di amalkan oleh puak pembangkang dan UMNO...

Kalau pembangkang ditimpa musibah, ini jawapan standard mereka.. " Ini kerja jahat UMNO untuk menghalang masa depan Anwar..."

Yang melingkupkan masa depannya, dia sendiri..tak ada kaitan dengan umno, tak ada kaitan dengan anjing, tak ada kaitan dengan babi... Yang dia dok peluk ialah china doll dan DAP.

Bila Najib kena kritik..puak pecacai kata " kita jangan terperangkap dengan hasutan pembangkang "

Kalau ada bangang yang nak percaya...teruskan tanpa tad, tanpa halangan...ini negara liberal.

Sebahagian lagi rakyat boleh diperbodohkan tetapi tidaklah sampai tahap bangang. Bodohpun ada hadnya.

4 comments:

  1. Ya lah...semua orang bodoh dan banggang kecuali bloggers2 macam kau. Yang pro kerajaan bodoh, yang pro pembangkang pun bodoh...cuma blogger macam kau je yang pandai.

    ReplyDelete
  2. Kebodohan blogger ni pun tidak ada had jugak....ini negara liberal......TERUSKAN.

    ReplyDelete
  3. Pembangkang memang sudah imune, lali dengan serangan kasar tetapi di pihak pro najib yang montel dan manja memang merah telinga kalau sebiji kena muka depa.

    Pedih, pedas, mendidih semua ada hahaha..

    ReplyDelete
  4. Dah nama macai,tak kira le anwar ke najib ke.....bodoh semerbak harum!!!!

    ReplyDelete