Friday, October 24, 2014

blogg ini juga nak berhijrah..

sebagai blogger yang kurang kualiti aku mengharapkan politik yang berkualiti untuk belajar sesuatu...

biarlah jadi blogg yang sepi...ramai blogger ternama yang dulunya aku follow sudah menyepi..tak tahu sebab...

lepas ni no more najib
no more rosmah
no more anwar
no more kj..

buang masa...sama jer

Perhatikan Anifah Aman..
the next PM yang boleh diharapkan...

2 comments:

  1. kalau ikhla, kita tidak berkehendakkan sesuatu pulangan. hanya Allah SWT yang akan menentukan. usahlah pula mereka mereka yang dinamakan itu mematahkan semangat juang admin. lakukan segala apa yang dapat kita lakukan, insya ALLAH keberkesananya akan menyusul. berjuanglah untuk kebenaran dan bukanya kemenangan sebab lazimnya kemenangan yang diperolehi itu disulap dengan tipu helah. jadikanlah diri kita saperti cermin yang dapat memberikan hiasan untuk yang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar tu KD. Cantik dah ayat pekumen ni...
      Tapi bab politiking ni, aku mmg dah lama belah, kalau tengok pun sipi2x jer..
      X minat nak sokong sapa2.. Sokong makin bawak rebah pemimpin2x kita ni.. PERASAN.
      Aku rasa, ramai blogger yang dulunya suka kejar rating2x ni, mungkin pun dah perasan sesuatu.
      MEREKA HILANG SEMANGAT PERJUANGAN (POLITIK) BUKAN KERANA MEREKA TIDAK IIKHLAS, MUNGKIN KERANA MEREKA TIDAK MAHU MEMBUSUK SAMA. SAMADA UMNO,PAS,PKR, 3 3 TAK BOLEY PAKAI. BUAT APA KITA NAK TERJBAK SAMA DALAM NODA DAN DOSA PERMAINAN DIAORG. Lebih baik kita tumpukan kekuatan silratulrahim antara kita anak beranak, adik beradik dan kawan2 maya yang IKHLAS sesama kita ni dan memikirkan jalan mcmana hndak MENGUBAH MALAYSIA DALAM BENTUK YANG LAIN DARIPADA LAIN.

      Delete