Monday, October 20, 2014

Mana PM ?

" Kita ada Perdana Menteri macam tak ada Perdana Menteri "

4 comments:

  1. aah .. sonyap je . mcm mana ni ... pelbagai isu hina islam sekarang ini.
    Lemahnya kerajaan .... buta agaknya semua pemimpin islam sehingga islam dihina sebegini rupa

    ReplyDelete
  2. PROGRAM ANJING .... KASAR SIKIT NAMPAK TAJUKNYA
    1- program togok arak
    1- program sentuh anjing ... oleh mereka yang otaknya mcm otak anjing
    3- nanti .... program tengok babi
    4- lepas tu ... program sentuh babi ... kan babi dah duduk dalam acound
    5- lepas tu program rasa daging babi ... sikit je... kan bersih
    6 -lepas tu lagi ... program bogel ... hak asasi kononnya
    7- lepas tu ... program zina ramai - ramai kat pantai ... lgbt kononnya
    8 -lepas tu liwat ... suka sama suka ... tak salah ape ... kan hak asasi
    9 -lepas ni ... program anak zina ngan bapak .. dll
    10 - kemudian .... HABIS TANAH MELAYU DIJUAL KEPADA KAPIR LAKNATULLAH
    11 - kemudian ... Turunlah kemurkaan ALLLAH kepada semua umat .
    NOTE :
    *** WAHAI BANGSA MELAYU DAN UMAT ISLAM PULAU PINANG
    baik hang keluar pulau pinang ramai - ramai .... ada orang mimpi jumpa RASULULLAH .. akan terjadi malapetaka yang lebih dasyhat daripada TSUNAMI ACEH ... negeri pulau pinang akan lenyap dari peta
    allahwahalam... semuga dijauhi ALLAH

    INI SEMUA .... AGENDA KAPIR LAKNATULLAH ... YAHUDI DAN SERANI.
    13 mei ... pasti akan terjadi ... UMAT ISLAM DIPERLEKEHKAN SEBEGINI RUPA
    Mana pemimpin islam ... bangun... bangunlah dari mimpi ... kerana ini tugas mu untuk membasmi kemungkaran .
    akhirat kelak ... ALLLAH akan tanya ... apa yang kamu buat atas dunia ... kenapa kamu tak jaga ugama ALLAH

    ReplyDelete
  3. macam ni bala pun PM kita masih lagi senang lenang tido. Kalau kitaorang bahasakan sikit si PM ni maka ramailah yang akan melenting..cakap bukan-bukan bg membela PM pink ni. Aku benci betul..meluat ada, menyampah ada..dah tepu kepala otak aku dengan perilaku PM jahanam Malaysia sorang ni. Kekadang rasa nak doakan dia cepat mampus pun ada...tapi Nampak lebih sgt tak baik jugak.. Dah nazak macam ni islam Malaysia kita pun PM ni masih diam! Tak mampu buat sebarang penampilan. Tapi bila atas pentas politik pandai pulak baca ayat2 petikan quran.

    ReplyDelete
  4. Jap lagi puak pecacai akan kata:
    Kalau hang pandai, masuklah politik
    Hang ingat jadi PM tu senang ka..
    PM kan ada Menteri...takkan semua PM nak tengok..
    Kita jangan harap kerajaan sahaja untuk bertindak...rakyat kena korban..
    Tengok macam aku, aku tak harap apa-apa pun pada kerajaan..

    Mana dia pecacai...tak bersuara pula kali ni..
    Kalau pasal Anwar, kalau pasal vedio lucah..depa lah no.1 dok pedajai orang tu orang ni..

    Dan ingat na,,kritik najibntak semestinya sokong pembangkang..cuma tak lah bangang sokong membuta tuli.

    ReplyDelete