Wednesday, October 22, 2014

Najib lebih bagus tanpa arahan sesiapa


Azmin hanya akan jadi MB yang bagus jika dia tidak menerima arahan dari sesiapa...begitulah lebih kurang saranan Dr Mahathir dalam pandangannya terhadap Azmin...

Apakah Dr Mahathir sarankan yang sama kepada semua Ketua Negeti di Malaysia atau sekadar kepada Azmin sahaja (?)

Sudah tentu sewajarnya Dr Mahathir tidak campurtangan terhadap Mukhriz dalam urusan pentadbiran di negeri Kedah...cuma untungnya Mukhriz dia sudah tentu boleh mendapat nasihat percuma jika perlu...

Apakah juga bermaksud Najib juga akan jadi PM yang bagus jika tidak menerima arahan dari sesiapa... termasuk darinya {Mahathir} (?)

Apakah teguran Mahathir diklasifikasikan sebagai arahan (?)

Arahan sesiapa..kepada Azmin bukan semestinya dari Anwar sahaja..mungkin ada dari orang lain (?)
Arahan atau teguran.... kepada Najib bukan semestinya dari Mahathir sahaja...mungkin ada dari orang atau pihak atau kuasa lain...(?)

Arahan tersembunyi jika ada tentu lebih merbahaya jika rakyat tidak mengenalpasti siapa dan dari mana...
Arahan rakyat atau suara rakyat sudah tentu kurang laku terutama ketika di luar musim pilihanraya...

6 comments:

  1. Rosmah bagi arahan x kat ko? ke ko suka rosmah?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rosmah adalah seorang wanita,,isteri dan ibu seperti perempuan-petempuan lain. Sikap wanita hampir sama di mana sahaja mereka berada.

      Yang membezakan..siapa lelaki yang menjadi suami mereka, yang mengawal dan membentuk keluarga, masyakat, negeri dan negara.

      Delete
  2. KD ko tak payah le layan saolan bodoh..dia sendiri tak faham apa yang ko tulis..

    ReplyDelete
  3. Molek sangat dah tembak tuh... Umpama orang bawah bukit, dengar dentuman atas bukit, bukan dia tau bunyi dari senapang apa... Macam tu lah byknya kita kita ni...... Bz sangat dengan cari duit, dengan anak2x, dengan hutang keter, hutang rumah, bla bla bla, sampai kita tak amek port apa kawtim PM dengan PM PM PM tutttt. Hehehe.

    ReplyDelete
  4. Tapi ntah kenapa rasa & resa aku pasal AZMIM ni mcm lain mcm jer belakangan ni...
    Mcm Tun Mamak kita dah bagi bunga2x.... Bukankah ALLAH boleh membolak balik kan BUMI dengan mudahnya, per tah lagi kalau setakat HATI DAN PERANGAI MANUSIA... KACANG pada ALLAH. Yang JAHAT boleh turn jadik BAIK. AMIN, MUDAH MUDAHAN.

    ReplyDelete