Tuesday, October 7, 2014

Walaupun Baru...Azmin Lebih Advance Dari Khalid !!!!

Tak habis-habis lagi rakan blogger mempertikai MB baru Selangor, Azmin...

Mereka kata Azmin berlakon turun padang..berdrama dengan sampah sarap...kesian si Azmin tu..

Terbaru..dipertikaikan lagi..jadi MB baru nak buat kerja, dulu masa exco..ADUN dan MP makan gaji buto ko..

Pada rakan blogger, aku nak imbas kembali, jangan buat tuduhan melulu,..Azmin dari dulu lagi rajin dan buat kerja memang tak kira masa dan tempat..Kadang-kadang masa rehat, masa makan dengan family pun terpaksa diketepikan.

Turun ke tempat buangan sampah dan masuk longkang adalah lumrah untuknya..

Ada sekali tu..Azmin buat tinjauan sampai ke jamban, kat situ juga dia kena icecream..tak ke hebat tu  !!!!

7 comments:

  1. Hebat....supermin orang panggil!!!!
    Lagi hebat tang kongsi Bini tu....

    ReplyDelete
  2. Kalau tidak di pengaruhi atau di remote control oleh Anwar ,saya percaya Azmin boleh bekerja dgn baik.Beliau pun mudah utk berunding berbanding TSKI,yg memang cukup kedekut.Sebenarnya selama ini org Selangor memang 'ditindas' oleh TSKI,buktinya reserve kerajaan Selangor yg menimbun RB 3 billion.Sepatutnya wang tersebut di belanjakan utk kepentingan rakyat Selangor bukan di simpan.Kalau dah tak ada benda yg mahu di buat utk rakyat,kerana semuanya sudah cukup,kerajaan negeri sepatutnya mengurangkan cukai yg di kenakan kepada rakyat bukan terus mengutip dan menyimpannya.berilah diskaun cukai tanah,cukai taksiran dan macam macam lagi cukai .

    ReplyDelete
  3. Dalam isu mb selangor ini, yg paling bangsat adalah umno selangor.walaupun dlm krisis umno selangor tetap bangsat tanpa mampu berbuat apa2..tahniah azmin.kemenangan anda membuatkan umno kelihatan bertambah celaka dan semakin tertekan..bila musuh (puak umno) meroyan.itu tanda kekuatan PR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ada ke orang umno nak balas dengan hujah yang sedikit kukuh? umno selangor?

      Delete
    2. Biarlah Selangor terus di perentah oleh Pakatan,bagi orang Melayu rasa baik buruknya.Tapi,dah 7 tahun PR perentah Selangor ,ok je.Aku tak kesah sapa nak perentah,aku tak pernah minta apa-apa pun dari mereka.Apsal pula kau nak marah-marah.

      Delete
    3. Nasib baik mak bapak kau kesah dan memilih kerajaan yang bertanggungjawab sehingga kau membesar...malang, bakanya jenis pentingkan diri sendiri, melepaskan tengkok sendiri..besok bila keturunan kau dah tak tahu mana satu lembu mana satu babi, mana satu Allah kristian mana satu Allah Islam....baru nak kesah kot.

      Delete
    4. Orang yg lemah akidah,lemah jati diri ,lemahdaya fikir memang mudah lupa bila berhadpan dgn sebarang perubahan.Tapi bukan akau,keran aku bangkit dari kesusahna atas daya usaha sendiri,berkat didikan mak bapak aku yg juga maknusia yg berusah keras dan tinggi kepercayaannya kepada takdir Allah.DAP,PKR,Pakatan dan Pas sendiri pun tidak mampu memesongkan aku.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...