Google+ Followers

Thursday, July 13, 2017

MEREKA PERLU HIBURKAN HATI ... SENDIRI NYANYI SENDIRI TEPUK

Dilaporkan entah betul entah tidak,  Mukhriz kata di mahkamah, Tun dan Muhyiddin sudah rancang undurkan Najib sejak 2014...


Dari tidak sampai sepuluh perkataan tersebut,  tukang spin dari bilik cermin pun ulas hingga ratus atau ribu ayat.. 

Apakah duit 2.6B masuk akaun peribadi Najib pun dirancang olehbTun dan Muhyiddin????? 

Aku tak lah nak jadi baghal macam mereka untuk buat perkara yang sama, kerana bagi aku,  apabila sesuatu kes itu sedang dimahkamahkan di depan hakim oleh peguam masing2 maka janganlah tunjuk bodoh mendahului mahkamah. 
Nak spin sampai dunia kiamat pun,  tunggulah kes selesai. 

Apapun kita simpati,  mereka kehausan isu.. 
Mereka perlu hiburkan hati sendiri. 



# PAKATAN HARAPAN
Pengerusi: Tun Dr Mahathir
Ketua Umum: DS Anwar
Presiden: DS Dr Wan Azizah
Timbalan Presiden: Muhyiddin,  Lim Kit Siang & Mohamad Sabu
Naib Presiden: Azmin,  Chong Chien Jen,  Salahuddin,  Mukhriz
Ketua Setiausaha: Saifuddin
Bendahari: Kula Segaran




27 comments:

  1. Mungkar 1mdb sudah jelas.
    Pengamal Mungkar boleh pulas.
    TMJ,Nazrin sudah libas,
    Klepet tak berani Junjong balas.
    Yeo sudah tumpas
    Jho Low jadi kaki tangan kebas
    Media masih nak terus dicantas.
    Wang Dobi terus dibenteras.
    Punca mungkar makin terang jelas.
    Dan HARAPAN siap tubuh cergas.
    Pelahap akan diberkas.
    Rakyat sudah tentu perkemas.
    PRU14 KITA kasi cantas....


    ReplyDelete
  2. Manyak salah punya apa macam mau kasi ikut maa aa ,mesti kasi jatoh lor rr .

    Kalau betut itu Tun M mau kasi jatoh itu Najib ,mesti atak busat punya hat maa aa ,pasat lulu lia manyak sokong itu Najib maa aa .

    Tatak betut punya mesti kasi turun punya maa aa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan jadi bangang dan bahlol dalam politik memang boleh dalam pilihanraya,

      Delete
    2. Anon 1008 berapa banyak dedak kau dapat???!!!

      Delete

    3. MO1 musibat sekali lagi takut menyahut cabaran Tun M untuk bertemu di acara "Nothing To Hide 2.0"
      Inikah yang di katakan najib sebagai negarawan?? Negarawan taik kucing..!!
      Ini juga membuktikan bahawa MO1 tidak syak lagi mentekedarah wang negara dan rakyat...!!! Benaweh betul..

      Delete
  3. Salah ke ada pakatan hendak menjatuhkan najib? Satu jenayah ke? Bolih dihukum mati ke? Siapa najib Yg tidak bolih di jatuhkan? Dalam politik Yg sesama ahli pun jatuh menjatuh adalah perkara biasa..
    .

    ReplyDelete
  4. Umno BN pas ttp dihati.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 628, dah biah sesat, dah makan dedak, memang tepat sangat awak setia membabi buta 7 keterunan dengan lanun sampai kiamat.

      Awak sudah dinasihat tapi apakan daya jika belum diberi petunjuk dan hidayah.

      Delete
  5. Namanya pun "Harapan" yang membawa maksud setakat "berharap" sahaja la, tetapi tidak akan sampai ketahap "mencapai" bagi apa sahaja yang nak dilakukan nya. Dengan lain perkataan Harapan saja yang menggunung tetapi pencapaian belum tahu kerana diatas kapal nya terdapat lebih daripada satu nahkoda.... boleh tenggelam kapal yang apa nama.... apa nama... nama Harapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. macam ada yang da kena senggugut je...

      Delete
    2. 628 masih ada Harapan utk Taubat dan jejakilah sirotolmustakim..bukan jalan2 pentaksub UmnoBN Pis dipimpin klepet.
      Ibsyaallah kau boleh 628. Allah masih sayang kita.

      Delete
  6. Umno BN Pas akn tujuk pktn mengharap jln keluar dr politik Pru 14 nti.pktn mengharap selamanya.kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita semua brtdoa mengHARAP Malaysia dpt keluar dari
      kemelut kelepet. Apa sgt lah daya kita sebagai hambaNYA.
      Amir TMJ dan Nazrin pun dh nukil da titah. Sy ya yakin saudara 813 faham surat siratnya.
      Sampai bila nk tipu rakyat?
      Boleh kah tipu Allah?

      Delete
    2. Wahai bangang bangang lanun-penyamun-bugis....lihat tanda tanda nih...

      - Bugis dah mula membebel sembelit main issue Tun M keturunan kerala...

      - nak hina bangsa pulak depan kaum MIC...apa punya bongok!

      - baru jer nih dorang pasangan merembat-negara naik MRT dan si mak Bad*k cepat sekali buka kipas jepun dia mengipas...Wei dalam MRT tuh tak Ada air-condition ker?

      Ini sikit jer tanda 2 ekor nih dah mengelitik kepanasan...askar-lanun alam cyber? Sembelit dah nak berak batu cuba pertahankan siLanun...korang sendiri tak kesian diri, jadi apa perlu orang lain kesian kan askar askar lanun-penyamun-bugis nih?

      Delete
  7. Kluang suka hisap darah tapi Blogger KluangDiamond suka hisap kotek Lanun Bugis demi dedak haram 1MDB...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ni dah kira teruk ni
      da bukan senggugut lagi
      lebih kepada kena sawan babi gamaknya...

      Delete
  8. spin pencacai dah tak laku..sdg kepanasan punggung skrg ni..x tidur malam lg je dok pikir nak buat cerita apa pula esok..heeee

    ReplyDelete
  9. Anon 8:22 PM.... sama le jugak dengan Mahathir dan Anwar, betul ke mereka ini tidak mahu menipu Allah SWT. Berani kah secara terbuka Mahathir mengaku yg dia tidak berniat mengambil tindakan keatas Anwar semasa kes liwat dahulu dan menafikan yang Anwar terlibat dengan kes liwat dan berkelakuan sumbang. Beranikah Anwar mengaku dan bersumpah laknat membuat penafian yang dia pernah meliwat dan pernah berkelakuan sumbang semasa memegang jawatan TPM dahulu kalau mereka tidak mahu tipu Allah SWT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Piee dah ajus 9.5, biar diorg tanggong...padan,kambus duit bawa pergi rasuah lobai sheriff surga tu

      Delete
  10. Dalam struktur Pakatan Harapan, nampaknya jawatan Pengerusi (Dr Mahathir) lebih tinggi dari jawatan KETUM (Anwar). Dari susunan struktur ini, nampaknya macam (lagi sekali) Dr Mahathir menjadi boss kepada Anwar. Persoalannya rela kah Anwar berbosskan Mahathir. Mahu kah Anwar mengikut telunjuk Mahathir? selepas apa yg Dr Mahathir sudah laku kan kepadanya.
    Lagu satu persoalannya, dengan personaliti yang lembab dan tiada keberanian untuk membuat keputusan, boleh kah Wan Azizah menjadi President? atau setakat boneka sahaja. Di penghujungnya nanti Wan Azizah ditengah tengah akan mengidap penyakit jiwa ( dengan lain perkataan sewel) sebab arahan Dr Mahathir nak di ikut, arahan Anwar pun nak di ikuti. Dr Mahathir kata ya, Anwar kata tidak pada subjek yang sama.
    Last last sekali.... LGE pun akan masuk campur....lu aa Ajijah mistii ikut cakap saya maa!!!, lu jangan ikut cakap Mahathir, dia olang balu dalam pakatan. Lu jangan ikut cakap Anwar, dia dlm penjaler.

    ReplyDelete
    Replies
    1. psst. 153,
      pinjam lighter sat. nakbpi jwmban, tahek low nak tekelua lak.

      Delete
  11. aku tujukan lagu berhenti berharap"" lagu sheila on 7 utk KD & penghaprak LOL LOL

    ReplyDelete
  12. PANTUN DUA KERAT

    PH makin kemas dan maju..
    Puak lanun makIn panas dan merapu..

    ReplyDelete
  13. Apa kemas nya, beserabut!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tepat skali 519. Bijak.
      Kerjaan klepet dan kabinet badut2 kayunya mng sgt berserabut!!!!
      Mcm tak ada fight nnt. Walaupun disorok mesin basoh,kotoran WangMDobi sudah terpancar seantero dunia.
      Habisla klepet dan kuncu..boleh makan nasi pinggan ton, tidor lantai simen laaa.

      Delete
    2. MO1 musibat sekali lagi takut menyahut cabaran Tun M untuk bertemu di acara "Nothing To Hide 2.0"
      Inikah yang di katakan najib sebagai negarawan?? Negarawan taik kucing..!!

      Delete
  14. Ini mukriz dah confirm.. mahathir.confirm..
    So apa citta ni?
    Teruk la mcm ni perangai ketua2 pembangkang ni..
    Tk bole percaya ketua pembangkang nmpknya..

    ReplyDelete