Google+ Followers

Monday, July 17, 2017

TAHNIAH ORANG JOHOR - SEMANGAT TMJ DIHAYATI..

Saya dah bantu kamu,  kamu pula bantu saya,  boleh? Begitulah kata dan tanya Najib di Sembrong dalam proses membantu Hisham mempertahankan Parlimen Sembrong..


Kesian pula


6 comments:

  1. Itu duit kita juga..GST yang kita bayar hari2..tak perlu rasa terhutang budi...bak kata mak badak..."thats my money too..."....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tapikan mak badak tuh berniaga ap ekkk? cream Lemak badak? kepala bapak dia orang kaya kampung Jengkaut ke? duit dia jatuh dari langit ke?

      Tuh sebab bila kita tengok cerita P.Ramlee nih especially Ali Baba 40 Penyamun, si Sudin masuk nampak harta berlambak dia hilang pertimbangan dia sapu nya bersih atas nafsu tak terbatas...tuh yang kena kerat 14!

      Pasangan kleptocrat nih agak agak macam mana akhir nyer penyamun nih?

      Delete
  2. sape2 nak ada duit juta2 dalam akaun peribadi boleh belajar menabung dari baby lagi.tak caya tanya lah dgn mak badak..dijamin lagi oleh kerajagaan malaysia.

    ReplyDelete
  3. nape pulak si nazri aziz tu mencelah kat kawasan johor? tgh intai mane2 kawasan johor yg dia bole bertanding ke? maklum la dgr khabarnya org kuale dah tak minat kat dia lg...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah kesilapan najib bawa bersama yang orang Johor alergik..

      Delete
  4. Tidak dapat dinafikan lagi bahawa Umno Johor pun goyang sekarang,,sewaktu kami berkunjung sempena Hari Raya ke rumah famili dan kaum kerabat di Johor mereka
    secara menyeluruh mengatakan sokongan kepada "Pakatan Harapan"

    ReplyDelete