Sunday, July 1, 2018

KJ KELUAR UMNO??!

Seperti yang dijangkakan kata orang Zahid..

Baguslah pengkhianat dan orang yang tak setia pada umno sudah keluar... Yang tinggal yang berkualiti..

Iye je kan lah..

16 comments:

  1. Ada pemimpin Umno mohon masuk AMANAH'

    1 Jul 2018, 5:45 petang (Dikemaskini 1 Jul 2018, 5:47 petang)

    A A
    Selepas PRU14, Parti Amanah Negara (AMANAH) menerima banyak permohonan menyertai keanggotaan parti itu, termasuk daripada ahli dan pimpinan parti Umno, maklum Presidennya Mohamad Sabu.

    Mohamad dilaporkan agensi berita nasional berkata pemohonan untuk menyertai AMANAH itu juga termasuk dbeberapa pemimpin parti Umno dan beliau perlu masa untuk membuat perbincangan sebelum meluluskan permohonan mereka.

    "Setakat ini, kami boleh menerima terus kalau terdapat ahli biasa Umno yang menyertai AMANAH tetapi kalau peringkat kepimpinan yang ingin menyertai, kami perlu membuat perbincangan terlebih dahulu sebelum meluluskan permohonan mereka," beliau dipetik Bernama sebagai berkata demikian di Majlis Rumah Terbuka Aidilfitri AMANAH Pulau Pinang, di Sungai Dua.

    Mohamad menjelaskan beliau hanya akan mendedahkan identiti pemimpin terbabit selepas pemohonan mereka sudah diterima untuk menyertai AMANAH.

    ReplyDelete
  2. Perwakilan diarah, ugut, paksa ikut pilihan ‘warlord’, kata Khairy
    Bernama

    Bekas menteri belia dan sukan itu menerima keputusan semalam dengan hati terbuka dan mahu anggota parti supaya membuang mentaliti feudal selain mengulangi pendirian untuk melihat perubahan dalam Umno. (Gambar Bernama)

    KUALA LUMPUR: Bekas Ketua Pemuda UMNO Khairy Jamaluddin mendakwa ramai perwakilan parti itu diarah, diugut, dan dipaksa untuk mengikut pilihan ‘warlord’ dalam pemilihan UMNO peringkat bahagian dan majlis tertinggi semalam.

    Khairy yang tewas kepada Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi dalam perebutan jawatan presiden Umno berkata sistem undi Bahagian berpihak kepada “warlords” yang mempunyai cengkaman kuat ke atas bahagian mereka walaupun statistik undi popular

    ReplyDelete
  3. Eeik KJ kluar umno?...KJ kata kalo dia lompat parti Pak Lah akan tampar...pilihan yg ade tubuh parti baru...Mas Emiriati pon dah kluar..

    Kalo KJ tubuh parti bari ramai anak muda umno akan join...umno jadi pakok mati..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dahan dan ranting dan daun dah banyak yg gugur..

      Delete
  4. Siapa yg berkualiti yg masih ada dlm umno?...kalo ade pon Mat hassan..

    ReplyDelete
  5. KD,

    Betul ke KJ nak keluar Umno?

    Payah nak percaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu namanya politik persepsi bro. Jgn percaya pokok pisang boleh berbuah durian kecuali di kebun kd. Tak caya tanya kd...

      Delete
  6. KJ tinggalkan UmNo. Mas Emriyati juga tinggalkan UmNo. Hanya sekadar dua nama. Ramai lagi sebenarnya.

    Bas UmNo dah semakin menghampiri gaung dan tak lama saja lagi sebelum bas ni binasa akibat jatuh gaung. Amat malang sekali mereka yang masih berada di dalam bas ini ketika ia benar-benar jatuh ke dalam gaung.

    Untuk KJ dan Mas, Alhamdulillah, better late than never.

    Walaupun sudah keluar UmNo, sekiranya ada sebarang salah laku dan jenayah yang kalian pernah lakukan semasa masih bersama UmNo, maka kalian mesti menghadapi akibatnya.

    Percayalah, itu adalah jauh lebih baik akibatnya daripada apa yang akan menimpa orang-orang yang masih kekal di dalam UmNo ketika UmNo benar-benar jatuh gaung.

    Wak Jahid sudah menang Presiden dan berulangkali mengatakan ia yakin UmNo akan kembali berkuasa sebelum PRU15. Wak Jahid tidak bercakap kosong melainkan ia benar-benar sedang merancang.

    Keyakinan dan perancangan wak Jahid ini sangat selari dengan kepercayaan saya bahawa UmNo akan cuba menggunakan pintu belakang untuk kembali berkuasa.

    UmNo dipersilakan melakukan apa saja yang ia mahu sebab segala petunjuk menunjukkan UmNo benar-benar akan dilenyapkan.

    Kebathilan sedang membawa pertempuran di antara haq dan bathil ini ke klimaks dan dengan izin dan kehendak Allah, pasukan yang benar akan mendapat kemenangan mutlak mereka apabila pertembungan klimaks itu berlaku.

    Lupakan PRU15, saya mengatakan UmNo dan sekutu-sekutunya takkan mampu melihat fajar 2019 pun.

    Tunggu dan lihatlah.

    Wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  7. KJ=khairy jantan daaa

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. Saya ada terbaca mengenai KJ keluar UmNo dlm FB. Tak pasti ia berita betul atau fake news. Mungkin juga ia fake news sbb bila saya cari semula dalam web2 berita seperti FMT dan MK tak jumpa pula.

      Delete
    2. yang keluar keluang jantan aka kj..

      Delete
  9. Setelah tewas dalam pemilihan umno semalam KJ, telah mengumumkan keluar parti berkuat kuasa serta merta.

    Khairy Jantan seorang ahli umno cawangan Ulu Bendul yang juga dikenali sebagai KJ begitu marah selepas idola beliau Khairy Jamaluddin (gambar) tewas dalam perebutan Jawatan Presiden umno semalam.


    © KJ umum keluar UMNO berkuatkuasa serta merta - Abu Leman

    ReplyDelete
  10. Elak benar KJ masuk PPBM. Kurang sikit jumlah pemimpin yg ada skandal dalam UMNgOK!

    ReplyDelete
  11. Desas desus..ada 7 rkor beruk tajaan dlm umno..tungu masa nk lompat jika proksi gagal memegang kuasa..tunggu je la..mereka menunggu arahan dari tuan besar... Sama ada tunggu dlm umno atau lompat keluar..
    Berambus lah..anda telah di kesan radar..politik mengaya kan poket telah dibentuk sejak zaman pm 22..

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...