Google+ Followers

Thursday, July 19, 2018

NAJIB PUN DAH RAJIN BERKICAU, UMNO SERASI JADI PEMBANGKANG....ELOK PEGANG 4-5 PENGGAL.. .

Semasa jadi kerajaan,  soalan di parlimen banyak yang tak boleh dari boleh. 

Najib jawab di parlimen pun berpilih pilih,  majoriti lain ditanya lain dijawab. 

Di media,  soalan pada Najib,  yg tolong jawab hamlau² kiri kanan. 

Lepas hilang kuasa,  pemimpin umno jadi jantan gurun,  kepanasan,  semua nak dijawab,  ada yang tersasul boleh pula beri amaran pada PH,  kepala bapak dia.. Macam dia ada kuasa lagi. 

Tapi malang,  kebanyakan yang dipersoal balik kepada batang hidung sendiri,  dalam lain perkataan,  kenapa semua yg dicadangkan itu tidak dilakukan semasa mereka berkuasa,  terutama soal ketelusan.

1mdb kenapa tak buat RCCI, kes altaltantu misalnya,  kenapa tidak dibuka semula.  Dan lebih teruk soalan 1mdb tidak boleh bertanya atas alasan sudah dijawab. 





Hari ini apa yang mereka enggan buat,  PH laksanakan kerana itu kehendak rakyat.  

Tak perlu spin 100 hari,  najib sudah ditangkap,  selesai. 

5 comments:

  1. kita tunggu saja keputusan (verdict) makhamah d atas saman 16 ahli2 UMNO sedikit masa lagi.

    saya berani membuat telahan yg UMNO sekarang akan menjadi bahan sejarah.

    akhir nya UMNO Bersatu akan muncul setlh 'penyangak2' berkolar putih d singkir n d hukum.

    insya'allah.

    ReplyDelete
  2. Ki ki ki..haramkan...parti munge ..ada buat agm kew.ada buat mesyuarat bahagian ke..boleh pulak di lulus kan atas perintah pm yg maha agong.mengatasi tuhan isa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah..
      Tukar nama zahir plk.
      Padahal org yg sama.

      Cilaka punya pekan. Menipu je kejenya.
      Ni dikira haram x?

      Delete
  3. Salam Jumaat buat bro KD dan pengunjung blog.

    Dibatalkan pendaftaran melalui mahkamah dikira nasib baik sangatlah.

    Nasib UmNo yang khianat saya kira lebih dahsyat dari itu. Mereka akan dikuburkan oleh pelakuan pemimpin mereka sendiri. Lenyap dan lesap sama sekali.

    Tak lama mana dah, in shaa Allah.

    ReplyDelete
  4. Tak apalah ost John. Bg Non pun tak lama lagi dah nak jadi PM.

    ReplyDelete