Google+ Followers

Friday, July 6, 2018

ORANG UMNO SENDIRI KETAWA LIHAT GELAGAT CACAI LOKMAN..

7 Peguam yang dilantik Najib untuk mempertahan dirinya di mahkamah seolah tidak mencukupi,  kena ada sekor dua lagi untuk melalak di luar mahkamah,  antaranya lokman adam.

Kos sara hidup yang tinggi mungkin faktor lokman terpksa pegang watak otak beku dan di peralatkan. Anak Najib sendiri tidak kebuluran walaupun akaun keluarga najib dibekukan.



Perjuangannya? Bukankah  Mahkamah Rakyat, mahkamah yang paling berpengaruh dan yang paling kuat secara jurinya sudahpun membuat keputusan,  bukan sahaja Najib,  tapi sekaligus umno ditunjuk jalan keluar.

Zahid yang dilantik semula sebagai Presiden dilihat tenggelam dalam pengaruh orang² Najib,  jadi tukang angguk dan boneka.
Jika masih membiarkan kerja² tahyol dan merapu lokman adam dan konco,  apa perubahan akan ujud pada umno untuk tawan semula sokongan Melayu dan rakyat.

Kekuatan PH sekarang banyak bergantung kepada individu² di dalamnya yang belum dapat menyesuaikan diri antara satu sama lain untuk jadi satu pasukan. Kekurangan ini bahan terbaik umno untuk mengganyang PH tetapi malangnya mereka lebih sebok memperjuangkan akaun cucu Najib dan tabung Najib.


10 comments:

  1. Tak ade pencacai yg berani komen anak najib berpoya sakan dgn artis Taiwan diwaktu akaun anak cucu najib kena beku....ade plak yg bodoo sanggup bergadai bergolok nak hulur derma kpd najib yg dah jatuh bangsat...kena tipu jwr lah melayu kerana bodoo...

    Blog putarbelit umnno seperti Cucu Tahi Sekampit tak berani bukak entry kempen kutip derma untuk najib....cai2 melalak merapu...hihihihi..

    ReplyDelete
  2. Jika diteliti gaya terampilan, ckp dan tulisan.. kita akn nmpk beberapa persamaan dlm pemimpin2 umnopas-
    Kejang,mata terbeliak,terkejip2,liar utk bettentang,lior takung berbuih,meleleh,tulisan melilit,kuat copy paste, hujah melalut.

    Si Lokman,Geng Nujub dll pun kerap mcm tu.
    Perlakuan dan sifat sekata sebegini sering dipamir mereka2 yg kerap minum teh london,neskopi karaoke dan ribena taiwan.
    Namun,perlakuan2 ini mmg tidak akan dilihat oleh melayu2 kuno kasta bawahan. Ini sbb mereka telah dimandram oleh bomoh mayang pinang kak mah. Dan juga sebab otak reput akibat dijamu taek low.
    Tapi melayu jahiliyah kuno ini semakin mempupus mampusus.
    Syukur.

    ReplyDelete
  3. Lokman adam baru jadi pejuang membela najib yg dah jadi bangsat kununye...masa najib berkuasa loman dibuai mimpi indah...lokman pon tak sangka rakyat buat keputusan bangsatkan najib kerana lokman ditipu najib kununnye umno tetap menang...

    ReplyDelete
  4. Masa anwar difitnah dah dihukum cacai umno tuduh perjuangan PKR hanye untuk bebaskan anwar....sekarang dah terbalik perjuangan umno untuk bela najib dan jemaah prompak..

    ReplyDelete
  5. Lokman adam ezam xahrain ruslan kassim antara nama2 yg tinggalkan anwar bila dapat dedak...Tak mustahil lokman adam akan tinggalkan najib jika disuap dedak kerana perjuangan lokman adam adalah pwrjuangan dedak dan tembolok...

    ReplyDelete
  6. Selepas pru 13 isu 1 mdb dan src meledak hingga tun madey kluar umno dan tubuhkan bersatu...puak2 umno setakat membuat penafian dan putarbelit...

    Lokman adam dan umno tidak pon bantu najib membuktikan tuduhan rompak 1 mdb adalah fitnah...setakat putar sana putar sini dgn air lior....

    ReplyDelete
  7. Parti 'tunggang' agama, kaum tak relevan lagi, kata Mujahid

    Zulaikha Zulkifli
    7 Jul 2018, 9:00 pagi (Dikemaskini 7 Jul 2018, 9:45 pagi)

    A A
    WAWANCARA | Menteri (Agama) di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Mujahid Yusof Rawa berkata parti politik yang mengeksploitasi agama atau kaum dilihat sudah tidak relevan lagi pada masa kini.

    Menjelaskan lagi kenyataannya itu, Mujahid berkata beliau tidak menolak Islam sebaliknya berpendapat agama itu luas dan tidak hanya terhad kepada kepartian semata-mata.

    "Parti politik yang menggunakan agama atau kaum sudah tidak relevan lagi. Saya nak tegaskan, 'yang menggunakan'.

    "Bukan saya tolak Islam. Islam itu besar, bukan sekadar guna dalam parti atau tidak," jelas Mujahid dalam wawancara dengan Malaysiakini ketika menjawab soalan mengenai sesetengah pihak - termasuk parti lamanya PAS - yang dilihat ekstrim dalam menjatuhkan hukum terhadap seseorang.

    Islam lebih sekadar politik

    Anggota parlimen Parit Buntar itu juga berkata berlaku salah pengertian jika Islam hanya diletakkan untuk kepentingan parti politik.

    "Islam itu adalah satu cara hidup. Islam itu ialah al-din (agama). Kalau letak Islam hanya kepentingan parti, guna ayat al-Quran untuk mengukuhkan bahawa dia mewakili Islam, itu misrepresentation.

    ReplyDelete
  8. Ubah persepsi hanya Umno boleh lindungi Melayu, kata Dr M
    Bernama

    Dr Mahathir Mohamad meminta orang ramai mendaftar sebagai ahli PPBM supaya parti itu dapat diperbesarkan serta terus kuat. (Gambar Facebook)

    BAGAN SERAI: Sudah tiba masanya orang Melayu mengubah persepsi hanya Umno yang boleh melindungi mereka, kata Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad.

    Orang Melayu kini harus meletakkan kepercayaan kepada PPBM untuk melindungi kepentingan mereka, kata Dr Mahathir yang juga pengerusi PPBM.


    “Orang Melayu rasa mereka tidak selamat dalam negara kita kerana mereka rasa perlindungan hanya datangnya daripada Umno tetapi kini PPBM akan menjadi pelindung menggantikan Umno.

    “Kita tidak akan berkelakuan seperti Umno yang dahulu dihormati dan dimuliakan tetapi apabila jadi pemerintah mereka lupa perjuangan kepada bangsa dan agama,” katanya.

    Dr Mahathir berkata demikian di hadapan lebih 20,000 hadirin pada majlis rumah terbuka Aidilfitri PPBM hari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jugak ubah minda bergantung kpd dedak hingga buta mata hati...

      Delete
  9. Kenapa tabong derma untuk najib ditulis FreeNajib....ini malaysia bukan london...nanti orang ingat Najib percuma....hihihihi

    ReplyDelete