Google+ Followers

Sunday, July 15, 2018

PERSEPSI RAKYAT, NAJIB TIDAK KEBULOR ATAU PAPA KEDANA SEBALIKNYA SEMUA MASALAH KEWANGANNYA SUDAH SELESAI?

Jika amalan menabung sejak kecil dibuat,  jualan cd yang dapat permintaan tinggi,  ramai kenalan jutawan.. sudah tentu tiada kekeringan yang berlaku... 








Sekurang kurangnya itulah yang diviralkan!!!  

9 comments:

  1. Mmg bangang orang melayu ni.. Keluarga najib tu kaya raya lag. Adik Dia nizar berjuta sebulan masuk again gaji and share Dia Kat cimb tu belum lagi adik beradik Dia yang lain. Bekas bini Dia kerabat diraja. Tak mati anak perempuan Dia setakat sprm tutup akaun. Harta Dia sekeluarga bersepah kat dunia .melayu bangang yang bergolok gadai nak settlekan hutang najib alahai bodohnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka nak tunjuk solidatory bukan bodoh. Mcm tu juga penyokong PH. Ada yg suruh anak kat sekolah keluar duit tabung nak hulur bagi Tabung Harapan walhal kerajaan tak miskin papa.
      Sama jer dua2 belah pihak tu cik Mawar.

      Delete
    2. Solidariti amendanye..petani kat pekan makan pagi kais pagi berpakat hulur derma kununnye kesian najib tak berduit lagi kerana kerajaan zalim beku akaun dan rampas duit..ini cuma dapat brim jeer...

      Menterinkabnet semua potong gaji setiap bulan...kerajaan kutip cukai hari2 memanglah ade duit tapi duit tak cukup untuk lakasanakan pembangunan...untuk bayar bunge hutang najib dan 1 mdb 31 bilion setahun..

      Delete
    3. Tunjuk solidariti kena gadai barang kemas.
      Kah kah kah kah kah...

      Hadeh bangang punya komen mcm ni pun ada.
      Malulah pakai nama pejuang melayu. Buat malu melayu je.
      Pakai la nama pejuang lanun bugis ke, pejuang najis ke, pejuang pm paling bangsat ke, pejuang kleptokrat lahanat ke xpun pejuang cytrop bn

      Delete
    4. Nama mcm2 tp orgnya sorang. Sekadar nak tunjuk byk sokongan. Kesian umno kena tipu bulat2. Esok bila mengundi, baru tahu penyokongnya cuma sorang.

      Delete
  2. Mula dating amoi di Taipeh...lepas tu terbang ke ke Moscow...kena kencing yg bergadai bergolok dan yg meleleh sir mata..

    ReplyDelete
  3. Rakyat dah selesa dan gembira bila gst sifar dan harga minyak tak naik...rakyat boleh beli lebih barang dipasaraya termasuk ahli2 pas dan umno yg menentang hapuskan gst dan suka naikkan harga minyak..

    Rakyat tak pedulikan dakyah umno dan pas...mana ade rakyat yg marahkan PH?...cuma beruk2 dan kera umno dan pas sahaja yg malalak putarbelit isu remeh temeh.....

    Malah rakyat amat gembira najib ditangkap dan dihadapkan ke mahkamah...

    Aku ke kuala terengganu baru2 ni...lihat penuh orang ramai di pasaraya giant...masing2 beli banyak barang selepas gst sifar...orang2 terengganu yg sokong pas dan BN rupanye dapat jugak tumpang faedah manipesto PH...kalo BN yg perintah tak dapatlah mereka nak beli banyak barang...minyak dan barang naik..

    ReplyDelete
  4. Digelar Si Tanggang, KJ kata 'tak apalah'

    Anne Muhammad
    16 Jul 2018, 2:16 tengahari (Dikemaskini 16 Jul 2018, 3:11 petang)

    A A
    Anggota Parlimen Rembau menafikan beliau adalah "Si Tanggang" dalam Umno susulan tindakannya mengkritik Umno.

    "Tak apalah sekarang ini kita sudah (ada) Umno yang lebih terbuka dan pemilihan parti pun semua ahli kata Umno lebih terbuka semuanya," katanya kepada media di lobi parlimen, hari ini.

    Khairy berkata tindakannya itu tidak melampaui batas kerana ia merujuk keterbukaan kepada Umno.

    Beliau juga memaklumkan masih menjadi anggota Umno.

    "Saya tak melampaui batas, saya masih mengikut disiplin Umno tetapi apabila pandangan saya perlu dikemukakan, saya rasa keterbukaan baru saya rasa tak ada masalah, saya masih lagi umno saya tak kemana-mana," katanya.

    KJ: Keluar dewan bukan cara bantah speaker

    Anne Muhammad
    16 Jul 2018, 2:39 tengahari (Dikemaskini 16 Jul 2018, 2:43 tengahari)

    A A
    PARLIMEN | Anggota Parlimen Rembau Khairy Jamaluddin berkata tindakannya tidak keluar daripada dewan rakyat bersama dengan pemimpin BN dan PAS kerana beliau menghormati majlis.

    Katanya, meskipun ada pertikaian berkenan pelantikan speaker namun katanya keluar Dewan bukan cara kita menyatakan bantahan.

    "Hari ini merupakan hari kita mengangkat sumpah jadi kita perlu hormati Dewan dan juga menghormati majlis angkat sumpah.

    "Cara mana kita nak bantah itu kita boleh buat sewaktu perbahasan nanti atau selepas upacara perasmian pembukaan pada hari esok dalam perbahasan atau melalui 'standing order' pada hari Rabu," katanya.

    Khairy berkata demikian kepada pemberita di lobi parlimen, hari ini.

    Hormat majlis angkat sumpah

    Bekas ketua pemuda Umno itu turut berpendapat lebih baik anggota parlimen menghormati majlis mengangkat sumpah.

    "Dan kita tak buat apa tindakan yang mencemarkan imej BN sebagai pembangkang yang berwibawa dan ini saya bercakap bagi diri saya," katanya.

    ReplyDelete
  5. Hal solidarity ni mcm Braim pendek dlm Ali Baba....baling dadu.....
    mari tengok...sapa yg kena

    ReplyDelete