Wednesday, August 10, 2011

"Pelakon big mama kena maki" dengan anwar

Kesian, dah le penat bawa fail ke hulu ke hilir di belakang bontot anwar, bila saksi tak muncul, kena maki pula.... bayangkan pelakon ala big mama kena maki dengan anwar.

Bayaran lumayan - terima sajalah.


Bulan RAMADHAN ini nampaknya tidak menjadi penghalang buat Anwar Ibrahim untuk meneruskan misi politik beliau dalam memastikan kemenangan besar berpihak kepadanya pada PRU13. Pihak Mahkamah yang dakwa beliau tidak adil dan penuh dengan penyelewengan semalam telah membenarkan Ketua Pembangkang itu untuk menemubual 15 saksi yang katanya menjadi dalang konspirasi Liwat beliau. Hari ini Anwar telah mengarahkan salah seorang peguamnya berjumpa 2 saksi bagi mengatur pertemuan tersebut. Namun, kerjasama tersebut ditolak dengan cara baik dari pihak saksi. Apabila Peguam menerangkan kepada beliau, Ahli Parlimen Permatang Pauh begitu marah lantas memaki hamun peguamnya itu. Ini dijelaskan sendiri oleh beberapa staf di Pejabat Datuk Seri Anwar yang melihat bosnya itu semakin beremosi sejak bulan puasa ini. http://gelombang-rakyat.blogspot.com/2011/08/use-your-brain-la-botak-saksi-kata.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feedutm_campaign=Feed%3A+blogspot%2Fgelombangrakyat+%28Gelombang+Rakyat%29#.TkD002G2rIUAnwar dikatakan agak tertekan kerana terpaksa menggunakan kepakaran Karpal Singh semata2 dalam berhadapan dengan kesnya itu. Peguam2 lain dilihat tidak mampu menandingi barisan guaman beliau pada 1998 yang rata2 tidak mempercayai Anwar lagi. Perangai hodoh. Nanti bila peguam semua lari dari dia, cakap Kerajaan bayar. Rasuah. Itu jela. Mesti ramai yang mendakwa Melayu CinDia berbohong. Totok2 Anwar memang akan cakap macam tu. Bagilah bukti macam mana sekalipun, waimah jikalau Anwar mengaku sekalipun, mereka akan tetap takkan percaya. Bagi bukti pun tak guna. Video yang terang2 dan jelas kelihatan Anwar pun mereka boleh kata tipu. Sebenarnya inilah mainan Anwar. 15 orang saksi. Bila nak selesai tu? Biar lambat. Motif Anwar hanya mahu melewat2 kan kes liwat beliau. Dalam pada yang sama kaitkan nama Najib dan Rosmah. Hmmm... Sudah tiba masanya anak lelaki Anwar, iaitu Ihsan tampil secara terbuka menentang bapanya. Kerana jika dibiarkan, silap2 hari bulan... Allahhhh... Jangan jadi macam Iraq sudahlah.. US masuk campur kerana politik sudah tidak terkawal. Bila sudah jadi macam Iraq, baru terhegeh2 nak bersatu. Anwar takpa lah dapat suaka politik. Turkey ada. Australia ada. US sendiri boleh bantu. Hillary Clinton kan ada. Kita?

No comments:

Post a Comment