Tuesday, May 21, 2013

bloggers wakilkan kpd anwar - see you najib

bloggers proumno perlu berehat, boleh berehat, perjuangan (kepuasan) sudah tercapai sepenuhnya, bn menjadi kerajaan dng majoriti mudah. bagi bloggers yg bertuan, dibayar mungkin mereka akan teruskan lagi.

ada seorang wartawan veteran dlm blognya berpendapat bloggers pro umno kalau sekadar baru dua tahun bergiat dan blognya sekadar diisi penuh makian - mana mungkin ada pengaruh dan terkesan kpd pembaca.

bagi aku ulasan tu separuh betul kerana tulisannya sendiri walau berhemah, sopan tetapi jauh dari realiti...pada peringkat awal dia nampak po umno tetapi apabila pandangannya langsung tidak terkesan kpd pemimpin yg juga kenalan dan di kenali, penulis veteran ini naik angin, sudah mula condong....tak kesahlah itu pilihannya.

tetapi nyatalah, walau berpuluh tahun dia menulis dng berhemah tetapi realitinya tetap tidak dipedulikan hingga dia merajuk sendiri.

kesimpulannya, siapa kita untuk pemimpin atasan terbaca tulisan kita, kita baca hanya sesama kita..itu sahaja, jika ada berlaku, itu satu kebetulan.

kalau zahid jadi menteri kdn atas desakan bloggers, itu silap besar, kerana hisyam dilantik pula jadi menteri pertahanan dan kj bergaya jadi menteri malaysia.

anggaplah najib yg paling betul, jika suara bloggers selamanya tidak pernah dipedulikan biarlah tugas itu bloggers wakilkan kpd anwar, untuk ajar dan sekolahkan najib.

No comments:

Post a Comment