Friday, May 10, 2013

kita cuba try test.. najib berubah atau perlu diubah

kalau kita bersuara minta najib undur - cai pecacai machai najib kata kita pecacai kj.. WEI LU INGAT KITA BARUA BERBAYAR MCM LU KA....

sekarang ada pula minta kj dilantik ke kabinet - WOW MAKIN MENDIDIH BEB....

gua tak campur, gua bukan anjing sesiapa....

kita cuba try test najib, kononnya kita ada kuasa, ada pengaruh, kita nak ugut najib, nak bagi arahannya, nak suruh dia buat pilihan - kalau gagal ikut arahan ni kita akan desak dia berundur.

pertama - jangan lantik hishammudin semula sebagai menteri kdn tetapi atas dasar sepupu dan naib presiden, memadai menteri di jpm

kedua - pecat atau dlm bahasa sopan - gantikan pengerusi permata dan pastikan juga rosmah tidak sebagai penaung

ketiga - tubuh jawatankuasa bebas mengkaji perlaksanaan hudud dan jemput pas mengambil peranan utama

keempat - ketua polis negara dipec...........ok ok dia dah nak pencen pun 12 mei dan tolong jangan sambung talian hayat..

boleh ke dato sri

3 comments:

  1. Cukup cantik cadangan tu terutamanya yang ketiga tu. Umat Islam confuse... tindakan mainkan hukum hudud ikut acuan pas sungguh mengelirukan. Nampak macam ada yang tak kena. Orang yang kurang ilmu ni terpaksa diam kerana takut terseleweng akidah.

    ReplyDelete
  2. Nak bagi nasihat, masuk dulu bertanding jawatan kat UMNO.

    Yang duduk luar jadi pengampu, tak payah buang masa bagi nasihat. Orang tak mintak pun. Kau ingat kau siapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib tu pm unmo ke pm Malaysia?

      Ada aku bagi nasihat? Tak Ada satu perkataan 'nasihat' pun tertulis di atas.

      Delete