Wednesday, May 1, 2013

hanya kerana bertanya - digelar syaitan

hanya kerana minta penjelasan (bukan menuduh) kepada nik aziz berhubung hartanah bernilai 10 juta di kb ibrahim ali digelar syaitan. bukan itu sahaja, nik aziz menambah ib
rahim ali ini sangat jahat, hatta malaikat pun ibrahim ali akan menentang.

bukankah nik aziz hanya seorang manusia, seorang yg diangkat pemimpin oleh puak mereka, seorang yg diangkat menjadi mb oleh perlembagaan yg dikutuk2  dan sudah pasti nik aziz bukan pelesit, bukan hantu raya dan bukan haiwan dan binatang sudak selayaknya lah ibrahim ali bertanya hatta sesiapa pun rakyat boleh menegur. apakah nik aziz sudah lupa bagaimana khalifah2 selepas Rasulululllah s.a.w menerima teguran rakyatnya.

jika inilah sikapnya, kita akan lihat nanti apa pula gelaran yg akan terpacul dari mukut nik aziz nanti terhadap orang2 seperti harun taib, hadi awang, anwar, lim kit siang, lim guan eng, karpal dan lain2 bila mereka 'bercerai' nanti.

hassan ali dan naharuddin antara orang dalaman yg sudah mendapat pelbagai gelaran dari ulama terompah ini (gelaran yg diberi oleh anwar ke atas nik aziz sebelum mereka bersekelambu)

pernah kah anda mendengar mana-mana pemimpin bn yg mencerca dan maki hamun pemimpin pembangkang yg ribuan kali menuduh pemimpin bn rasuah, kroni dan pelbagai lagi fitnah. malah pernahkah najib dan rosmah yg dituduh membunuh altantuya menggelarkan para fitnahnya dengan gelaran2 yg amat jahat.

nik aziz ditarafkan tok guru dan ulama oleh puak dan sukunya menunjukkan perangai dan sikap longkang dan kegagalan saraf minda dan sudah tidak layak meminpin sebuah gerombolan, memang sudah sampai masanya pas ditumbangkan di kelantan bukan kerana parti itu tidak bagus, bukan kerana tidak pemimpin di kalangan mereka yg bagus tetapi kerana mereka mempunyai pemimpin spt nik aziz yg sudah tidak berakhlak walaupun ada ilmu.


5 comments:

  1. Saya sokong BN.

    Saya tidak sokong penyokong lgbt
    Saya tidak sokong penyokong perpecahan
    Saya tidak sokong murtad
    Saya tidak sokong sex bebas
    Saya tidak sokong memperjudikan kalimah ALLAH
    Saya tidak sokong penipuan
    Saya tidak sokong golongan munafik - Janji yang tidak ditepati

    ReplyDelete
  2. Siapakah pemimpin pas yang berugama Islam? Berakhlak, berilmu dan boleh dijadikan contoh.

    Aku baru terfikir saolan ini dan sdg tercari-cari, siapa?

    ReplyDelete
  3. Pleas lah diMalaysia tak ada lagi yang layak digelar ulama. Ulama adalah pewaris Nabi tapi kalau akhlak buruk, suka maki orang, busuk hati dan dendam kesumat tidak layak dipanggil ulama. Jangan kasi malu pada Islam lah, cukup imej Islam sudah tercemar dengan tindak tanduk mereka yang mendabik dada sebagai memperjuangkan Islam tapi perangai buruk.

    Baru baru ini, aku mimpi melihat kearah langit yang disinari oleh bintang bintang yang berkelipan tapi sebutir bintang terus jatuh dari langit, aku kejar kearah tempat jatuhnya bintang , kemudian aku terkejut dari tidur. Dua hari selepas itu, seorang ulama Syria dan seorang Ilmuan Islam di Malaysia meninggal dunia. Ulama pewaris Bani adalh ibarat bintang yang menyinari kegelapan malam,
    bukan yang menimbulkan huru hara dan merosakan keamanan kehidupan umat manusia.

    Memang akhir zaman, Allah akan ambil balik ulama ulama pewari Nabi, yang tinggal ulama ulama palsu dan ulama ulama jahat.

    Pemerhati dari negara jiran.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...