Friday, May 10, 2013

lim guan eng berahi....

mula2 lim kit siang naik syeh, lepastu anak dia pulak lim guan eng naik berahi untuk memberi ulasan tidak berminat untuk menyertai BN.

cepat betul dua beranak ni berahi untuk memberi ulasan sedangkan itu bukan saranan dari pihak BN yang berauthority...itu hanya sekadar cakap-cakap budak tadika, budak-budak yang sengaja nak usik dap yg tengah ghairah kekalkan PP -bukan dapat tawan putrajaya pun, cuba lagi lainkalilah.

kalau dap matang, isu itu langsung tidak perlu diulas, disentuh kerana najib awal-awal lagi dalam ucapan sulongnya selepas menang majoriti mudah dah kata NO TO RASIS ertinya awal2 lagi bukan pintu, lubang tikus pun tidak akan dibuka untuk dap sertai BN, sehalus kuman pun tak telintas nak ajak.itu yg sepatutnya lim kit siang kena faham. dlm otak lim kit siang ada ke istilah perpaduan, harmoni, tolak ansur utk kepentingan malaysia. kalau otak rasis melampau, selfish mana boleh duduk dlm bn.

dap dah ulas - dah malu - dah terperangkap - apa yg boleh dap lakukan ialah buktikan mereka tidak rasis.

dap yg mulakan api,  sendirilah padamkan....

6 comments:

  1. Aku harap DS Mohd Najib Tun Razak akan restorekan kembali ISA. Jangan bertanggoh lagi. Cacing sudah naik kemata.

    Jika tidak mahu trajedi 13 Mei 69 akan berulang kembali. PASTIKAN INTERNAL SECURITY ACT DIHIDUPKAN KEMBALI.

    DS NAJIB TOLONG LINDUNGI RAKYAT MAJORITI BUKAN PEMIMPIN GANAS DAN RASIS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISA atau seumpamanya sukar lagi dibentuk kerana sokongan dua pertiga majoriti diperlukan di parlimen, BN ado?

      Satu lagi masalah najib Dan kabinetnya Dan pihak berkuasa.
      Tak laksanakan undang2 yg sedia Ada,
      kalau dilaksanakan - lembab, slow.
      Bila dilaksanakan Dan bawa ke mahkamah - gagal - sebab cuai, siasatan tak lengkap, tak ikut proceure, technikal etc
      Penjenayah terlepas hukuman - persepsi rakyat - yg kena tuduh telah difitnah, dikonspirasi kerajaan

      Delete
  2. Sdra Kluangdiamond,
    saya setuju dan amat menyokong ulasan anda serta kluangman juga.

    Hanya saya adalah masaalah ,semenjak 2008, najib ambil alih dari pak lah,najib tak pernah pakai usul atau sekurang nya ambil inti pati cemuhan rintihan melayu dari kita semua.
    Dia buat stail sendiri, dan bertahun tahun berturut tak henti henti melayan dan masih melaan desakkan dan tekan olih tetamau yang tidak di undang.
    Kalau nak kekal kan najib sebagai peminpin melayu, dia wajib UBAH.
    Kalau tidak, PRU 13 akan di ulang.
    dan dengan akibat dan kesan negeri untuk semua.
    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  3. Paklah - penjaga gol yg mudah dibolisi - banyak tidor
    Najib - penyerang solo yg tumpul - kaki bangku

    ReplyDelete
  4. LGE and LKS bukan cerdik pun tapi pemimpin melayu yang tak ada darah pejuang ...Takottttttttt

    ReplyDelete
  5. Setuju...
    Kat isteri lagi lah takkkooottttttttttttttt persepsi menjadi realiti atau realiti yg tau mampu diubah

    ReplyDelete