Sunday, May 26, 2013

Jangan persoalkan pemuda, kj.....zahid, muhyiddin lebih senior

Ada suara mempertikaikan ketua pemuda umno atas suaranya yg membisu tanpa tindakan proaktif ke atas suasana sekarang khususnya dalam kegilaan anwar melayan sakit dan penyakitnya meroyan di perhimpunan, hanya kapsul putrajaya mampu mengubat sakit kronik yg di alaminya.

Persaolannya perlukah kj melayan kerenah anwar  yg nyata tidak berpijak dibumi nyata. Bukankah lebih baik kj fokus kpd tugas tugas di kementeriannya membantu najib transform. Dari tugasnya nantilah akan berlaku pencerahan kpd rakyat tentang kebaikan kerajaan sekarang.

Lagipun siapalah kj untuk mewarnai malaysia dan mengganggu tugas yg sewajarnya diselesaikan oleh senior spt zahid dan muhyiddin. Kalau kj beri pandangan mungkin juak dan pecacai mahathir akan kondem, bukan setakat dirinya, kutuk dari bapa mertua sampai anak cucu...lebih baik biarlah mahathir yg dianggap otai madih berbisa selesaikan... Aduh bisanya !!!

Adalah lebih baik, kj tumpu kpd pemilihan dalam umno, jika dia diberi mandat besar spt timbalan presiden, sudah tentu kj dapat menunjukkan kebijaksanaannya menyelesaikan krisis. Kj juga tak kurang penasihat..kalimullah, azran, bapa mertuanya sendiri sekadar satu dua nama hebat yg mampu membantu.

Terserah kpn ahli umno untuk memberi peluang dan tanggungjawab yg lebih besar kpd kj.

No comments:

Post a Comment