Friday, August 26, 2011

Panas: Siapa naib Presiden UMNO yang akan keluar parti...

Ratusan ribu dan mungkin mencecah jutaan ahli UMNO termasuk sebahagian besar Ahli Majlis Kerja Tertinggi akan turut keluar jika Naib Presiden UMNO yang cukup wibawa ini membuat keputusan keluar dari UMNO.

Antara sebab yang dikatakan punca ialah kerana kekecewaannya  ke atas sikap seorang dua ahli UMNO yang menyokong PERKASA ??

Walaupun vokal, nyata songsang, ala pembangkang, dia selalunya bersendirian, juga diperkatakan tidak akan dicalon semula sebagai MP.

Adalah wajar UMNO sekurang kurangnya Puteri membuat rombongan untuk memujuk beliau supaya tidak berbuat demikian di saat UMNO sudah kehilangan pengaruh.

Adakah wajar UMNO kehilangannya atau terus membiarkan dia menjadi gunting dalam lipatan.

5 comments:

  1. Walaupun boleh di agak siapa Naib Presiden itu, tetapi adalah wajar dia terus berada di dalam UMNO untuk menyumbang sesuatu walaupun kecil. UMNO tidak boleh kehilangan walaupun seorang ahli biasa kerana UMNO memerlukan satu semangat secara berkumpulan dan bukannya secara one man show.

    ReplyDelete
  2. Play safe - kekalkan dia, kalau terdesak, boleh gunapakai budak tu..

    ReplyDelete
  3. ha ha ha.hebat sungguh jasa naib presiden tuh.walau menganggur bulan2 hasil lebat masyuk pesal ada orang sekaum dia bagi dia 'leg'.ha ha ha.

    dulu ecm-libra ...skang air asia telan mas pulak.jangan petronas pulak kena telan lepas nih sudahlah.

    ReplyDelete
  4. Orang politik, samada di pembanggkang atau kerajaan, kalau diberi cukup makan, semuanya ok dan akan diam.

    Kalau bising2 tu adalah yang dia nak belum dapat..

    ReplyDelete
  5. Elok benar siberuk ini dan geng2 dia keluar UMNO...Rakyat marah UMNO kerana Kumpulan ini lah yg menyamun Khazanah negara,,,,,,,,Sepatutnya di masuk jel saja mana2 Pemimpin yg benar2 bersalah dan samun khazanah negara,,,,dengan cara ini saja "keyakinan: rakyat bolih kembali pada UMNO,,,,,

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...