Tuesday, January 27, 2015

Anwar Tak Bercakap Kosong.. Ini Anwar lahh..

Sudah tentu Anwar telah melakukan pelbagai usaha termasuk hubungan diplomasi samada di padang golf, di belakang kuda atau di mesyuarat tertutup dan tawar menawar yang relevan untuk membebaskan dirinya. Sesuatu yang logik untuk di lakukan oleh mana-mana pihak. 

Mahkamah sudah tentu dilihat dan dilihatkan langsung tidak terpengaruh dengan apa yang berlaku di luar !!!

Tanpa Anwar, individu lain atau parti lain akan tampak buruk...Kemungkinan besar Anwar masih diperlukan untuk berada di luar untuk meletakan semua kejahatan kepadanya.

Jika Anwar bebas, itu bukan bererti dia bersih...
kerana mereka mengamalkan politik kotor.

Dalam apa jua keadaan sudah tentu Anwar memilih untuk berada di luar.

Apakah kemungkinan ada dalang yang akan membocorkan keputusan mahkamah ... (!!??)

6 comments:

  1. Takut bebenor dia masuk penjara...klu betul ko kene fitnah...kene humban dalam jel sbb fitnah..bersabor jer la...lagi Allah s.w.t tinggikan darjat bagi orang yang terinaya...ni siap ckp 'agar keadilan ditegakkan dan SAYA DIBEBASKAN" nampok bebenor hipokritnya....klu tertegaknya keadilan dengan cara ko kene masuk jail mcm mana? Keadilan bagi ko klu ko bebas meliwat, bebas daripada dikenakan tindakan undang2?? Mcm harem...daripada ucapan tu pun kita dah boleh faham..dia mmg confiden ke dalam..tp buat statement confident bebas sbb esok2 bila ke dah dalam dia jual la cerita mahkamah telah dimanipulasi...lepas tu puak2 macai dia mula berguling atas jalan, buat huru-hara..x der lain la modus operandi dia ni..dah boleh baca..Statement dia ni pun dah dikira menghina mahkamah.. Awal2 lg buat keputusan sendiri....klu betul tak bersalah berserah la pada Allah s.w.t yg lebih berkuasa daripada hakim tu... apa nak takut dihumban ke jel pun kalu ko x salah.... kata penegak keadilan apoa nak takut dgn ancaman penjara...mcm la dok dalam tu ko x leh nak berhubung dgn dunia luar...ptuihhhh...dasar jahanam la....banyak sangat hipokritnya...lain kali klu tak nak masuk jel jgn la menutuh jubor jantan...bini ko ader...bantai la hari2.... huhhh...muak lahaiiii melayan gay tua nihh...

    ReplyDelete
  2. Najib tanya apa khabar nuar?????.....

    ReplyDelete
  3. Aku rasa anuar kalau dia nak taubat dan berbakti balik, kita antar dia lawan Israel atau is, tentu hancur lebur diaorang dikerjakan anuar dengan kelentong-kelentong dia. kalau ustaz2 pas dan dap pun dia boleh kelentong, memang habislah diaorang kucar-kacir macam mr bean.

    ReplyDelete
  4. Ni apa yang kaki juboq jantan aka peliwat no 1 negara ni merapu ni ,Anu-ar peliwat langsung tak bela diri di dalam makamah , sebab pembelaan diri di laku dalam kandang tampa boleh di soal balas oleh pendakwa dan pembelaan bukan bersumpah , pembelaan macam ni selalu tak dicatit oleh hakim kerana tiada kenyataan fakta tapi cakap kosong jadi mana mai si kaki peliwat anu-ar kaki juboq jantan ni boleh terlepas kalau terlepas juga memang sah hakim kena beli aku berani cakap. dari dulu sampai la ni masih dok perasaan semua orang malaysia ni bahalol macam penyokong dia dan penyokong Pas yang suka jilat apa saja si peliwat ni cakap.

    ReplyDelete
  5. Anwar mesti bebas..kalu anwar sangkut..sirul di australia akan bukak cerita pasal najib..itulah pertukarannya..najib x boleh buat apa2 pd sirul di australia psl dikawal.polis elit australia..

    ReplyDelete
  6. Anon 7.26 lu masok semua blog bawa ni cerita lucah dan bangang rekaan geng anu-ar peliwat yang dah basi lu mau mmpos dengan batang anu-ar mampos la sorang diri jangan ajak orang lain . ni cerita fakta , bekas insp azilah dan bekas kpl azirul di upah oleh Razak baginda yang terlalu takut bini tahu skandal dia dan pompuan mongolia , agar bawa pompuan jalang jauh dari pandangan dan buat apa yang meraka boleh agar pompuan tu tak ada di KL , Maklumat diterima dan disalah tafsir , Memandangkan kedua-dua mangkok bekas polis ini sudah terlatih dalam hapus menghapus dan pernah menjalankan kerja menghapus jadi di hapusnya pompuan jalang ini sampai berkecai lumat hanya kerana upah yang mereka anggap lumahan (sebenarnya tak seberapa) akhirnya bukan upah yang dapat tali gantung yang didapati oleh kedua-dua mengkok tingkat ni . jadi tak payak dok ulang cerita basi dan tak ada faedah..

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...