Thursday, January 15, 2015

Ahmad Shabery gatal mulut..

Ahmad Shabery Cheek tawar debat Eric Paulsen dengan JAKIM di RTM  !!! Bukankah itu mengganggu siasatan PDRM

So special barua tu...kalau gitu kenapa perlu dia disiasat di bawah Akta Hasutan (?)

Bukankah itu satu prejudis @ kebodohan @ pandai yang tidak bertempat... Nak bagi muka, konon kebebasan bersuara..

9 comments:

  1. Bibiaq tèbai macham chilako

    ReplyDelete
  2. X tau apa yg dia pikiaq.

    ReplyDelete
  3. Banyak pembodek dalam kabinet Dapor tok jib gor

    ReplyDelete
  4. Dia nak cari nama dikalangan blogger BANGANG

    ReplyDelete
  5. Jangan debat. Kalau JAKIM kalah, Islam akan lebih lagi dihina oleh pihak kafir/munafik walaupun JAKIM/Islam berada di atas kebenaran dan mereka berada di atas kebatilan/kesesatan.

    ReplyDelete
  6. Bodoh memang bodoh otak menteri melayu sekoq ni...
    Dah kes polis oi... biorlah diorg buat keja.
    Bangang sungguh!

    ReplyDelete
  7. kekadang, orang yg terlalu banyak ckp ni akan bercakap sampai orang dh tak sanggup memandang. berbuih2 bucu bibir. dalam soal orang bukan islam memprovokasi khutbah jumaat sebagai wadah menjana ekstrimis boleh pulak orang islam ajak sikafir berdebat! kalaulah si eric ini muslim dan beriman kepada Allah dan Al-Quran, ia tidak ada masalah. masalah besarnya ialah sieric ni kafir, tidak beriman kpd Allah SWT!!! hujah dia ialah berlandaskan kepada kekufuran dia dan pastinya dia tidak akan pernah setuju dengan dalil dan nas yang digunakan untuk mewajarkan intipati khutbah jumaat!!! dah habis cerita pasal banjir ke pak menteri oiii...nak cari mileage dalam soal sensitif yang sedang disiasat polis.

    ReplyDelete
  8. Dulu dia ni juga yang berdebat dengan SiKETUM. Paling terer pun berbuihlah air lior dihujung bibir. Aku tengot dia ni bukan baguih sangat pegang jawatan menteri penerangan.

    Tiada Ommph!. Lagi satu, Syed Munawer tu macamlah dia pandai sangat. Kadang2 aku tengok mereka ni macam lawak sarkas.

    ReplyDelete
  9. Tak pernah terjadi dalam sejarah, umno dan kerajaan dianggotai dan diterajui oleh manusia-2 bangang tahap mega.... baik ketuan maupun anak buah, semuanya hampeh...

    ReplyDelete