Thursday, January 8, 2015

Sekadar denda - apa barang !!!!!

Hina sultan - denda
Hina bendera - denda
Hina lagu negara - bagi geran, bagi pinjaman
Hina Agong - denda
Hina Islam - bagi passport lari ke luar negara
Maki polis - denda
Hina Melayu - dalam siasatan
Hina mahkamah - penjara

Itulah Malaysia...
Duit adakah raja !!?

3 comments:

  1. Kasi potong leher la bro. Baru betul.....

    ReplyDelete
  2. Indonesia letupkan bot yang memasuki perairan mereka. Di Malaysia pendatang haram diputihkan dengan segala macam ops (6P lah apa lah). Tujuannya levi boleh dikenakan! Kerajaan hanya nampak duit jer... pendatang haram huru-hurakan negara apa depa peduli!

    ReplyDelete
  3. Naper negara, agama dan bangsa melayu dihina. PM 1 KE 4 AGAINST PAK LAH PM KE 5 AND NAJIB PM KE 6

    1. PM 1-4 melihat betapa pentingnya nilai kemerdekaan bagi sebuah negara yang berjaya mendapat kemerdekaan tanpa pertumpahan darah, kedudukan agama islam dalam sebuah negara yang berdaulat, ketuanan melayu dalam mentadbir negara dan bersetuju memberi ruang dan peluang kepada bangsa lain untuk hidup bersama. Malangnya PM ke 5 telah merobohkan dynamics ini sehingga memberi ruang pada element subersif mencari tapak untuk melancar agenda2 mereka.

    Apabila najib jadi pm, harapan menggunung untuk kembalikan "regim meleset paklah". Malang seribu kali malang, ruang yang kita harap untuk di tutup agar element subersif dapat dibendung telah dibuka dengan lebih meluas lagi sehingga menghina negara, agama dan bangsa yang tak pernah kita dengar zaman pm ke 1 - 4 menjadi the "THE INN THING".

    2. Najib telah buang jauh2 perkara yang dipentingkan pemimpin dahulu backed by umno. Now he runs the country without all these considerations and values in the name of moderation, human rights with heaps of praises by the outside enemies. ISA dimansuhkan. AKTA HASUTAN....wallahualam....very hazy.

    Najib does not need majority malay votes but pockets of selfish and materialistic malays and ever willing chinese opportunists and snaky indians.

    Come pru14, unless najib changes for the better, bn is going to lose. Allahuminzalik

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...