Thursday, January 29, 2015

Saolan lama belum habis jawab..Mahathir setuju pula dengan satu lagi cadangan..

2. I read in the paper someone suggesting that Government should have an external auditor so that there would be more credibility in the eyes of the public.
3. I think it is a good idea. But it should be extended to other Government agencies, including those which are not governed by Government General orders or Salary Scheme.

Detail...layari blog che det

------------------------------------------------------

Pemikiran rakyat mendahului........Mahathir hanya menjadi penyampai yang berkesan dan berpengaruh.
Cadangan di atas harus disambut pembangkang dan laksanakan segera di Selangor dan PP untuk menjadi contoh kepada Pusat dan sebagai pembangkang yang tidak berpenyakit (sihat)....ada berani ?

2 comments:

  1. Rasa-rasa beranikah Mahathir menegur Najib andainya 22 tahun pemerintahnnya tak bersih?

    ReplyDelete
  2. Hoi anon 17.00 bersih tak bersih ka Tun M dah banyak kali tegur dah tapi , najib buat pekak badak dan keliling dia pun dah naik minyak act lebih dari PM dengan nasihat tah apa-apa , maksud Tun M tu audit GLC( syarikatx2 kerajaan macam Sime darby , Maybank ,Petronas dll) yang Tun M bina sejak zaman dia , yang mengdatangkan hasil cukai yang banyak untuk kerajaan bagi pembangunan negara , harap syarikat cina asyik menipu bayar cukai sampai nak kena GST tambah hasil sebab kuat tipu hasil syarikat, Jadi la ni kena Audit cara tulus la kerana nampak penasihat PM buat syarikat GLC ini macam mak bapa depa punya , wal hal tak malu Tun M dan Tun daim punya usaha dan idea untuk polisi pengswastaan pada tahun-tahun akhir 80 dulu la macam -macam masalah MAS sampai lingkup terus , la ni Tak tau la yang lain , semua kerana khazanah nasional atas usaha idea Tun Daim dan Tun M di pimpin oleh geng-geng yang dulu zaman pak lah dah mula merosot dan banyak sangat lantik orang-orang dicurigai latarbelakang sampai kaki jilat juboq anuar pun ada didalam GLC dan khazanah apa ni najib lu hari-hari main telor ka atau lu kena main....

    ReplyDelete

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SIAPA YANG PALING BERKUASA POLITIK DI MALAYSIA

Dari segi politik tentulah Zahid hamidi yang PALING BERKUASA, tetapi kekuatannya mastermind  bersandar kepada Najib. Ismail hanya berkuasa d...