Tuesday, January 27, 2015

Azmin mengadap 5 penjuru..

Isu berdentum Datum Jelatek - Azmin mengambil sikap mahu menilai dulu siapa punya angkara  - sudah tentu bukan orang Azmin.

Ertinya Azmin memberi keutamaan untuk melihatnya dari kacamata politik bukan isu kepentingan rakyat.

Kemungkinan itu ada kerana Azmin tentunya tidak dibiarkan aman sebagai MB selepas ramai dikecewakan.
Antara yang pasti mendatangkan sasaran kepada Azmin ialah
UMNO Selangor
Orang Khalid Ibrahim
Musuh lama yang sentiasa mengekorinya
Kumpulan yang dikencingnya dalam isu MB Selangor
Rakyat Keramat itu realitinya (parah kalau azmin tidak hiraukan)

4 comments:

  1. Bergembira Tepuk Tangan Sama-sama,

    Kita Menari goyang bandan goyang Kaki,

    Hooray Hooray Hooray Hooray Bergembira,

    Nuar Brahim Al Jubori ke Penjara...

    Haa haaa Haaa

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor?

    Aku Tanyer Macai Aper Khabor....Nuar Di Penjara....

    Yaaa Huuuu Malaysia akan Aman Tanya Peliwat Nuar Brahim...

    ReplyDelete
  2. PERHATIAN:
    Blogger Upahan Perompak dan Lanun seperti di bawah adalah merupakan DURI DLM DAGING, GUNTUNG DLM LIPATAN yg masih dikategorikan sebagai Blogger Pro-Kerajaan walaupon hasil kerja mereka ini sebenarnya Melemahkan Kerajaan, Menganggu-gugat, melagakan Pemimpin Sedia Ada (Bukannya yang dah Pencen), dan Mengutuk, Mencari Salah sana sini Pentadbiran PM DS Mohd Najib, Timbalan Perdana Menteri, Menteri-Menteri dan Timbalan Menteri dan juga Pentadbiran Kerajaan Barisan Nasional - UMNO.


    1. OutSyed The Box - Syed Akbar Ali
    2. Din Turtle
    3. The Scribe A Kadir Jasin
    4. Zamkata - Zainuddin Maidin
    3. The Sense, Credibility and Accountability
    4. Life of Annie
    5. Apanama

    Silalah kemukakan bukti, setakat hari ini Rabu, 28 Januari 2015, berapa banyakkah artikel, tulisan yang menyentuh, menceritakan, memberi gambaran mengenai Salah Laku Tun Mahathir dan Tun Daim? Apakah semasa zaman Pentadbiran Tun Dr Mahathir, segalanya sempurna? Kenapa Isu Tol Tak pernah turun yg dibuat semasa Tun tidak dibangkitkan oleh Blogger ini? Apatahlagi isu-isu mengenai Kejahatan Regim DAP Lim Kit Siang dan Lim Guang Eng, Anwar Ibrahim, Mohd Sabu dan sebagainya. TIDAK, mereka ini hanya berminat mengenai hal-hal berkaitan yang hanya bertumpu kpd PM DS Mohd Najib dan kesuluruhan pentadbiran beliau.

    Adalah dipercayai bahawa Mereka ini dibiayai oleh Mahazalim MahaFiraun Tun Mahathir dan Perompak @ Lanun Wang Rakyat Tun Daim Zainuddin samada secara terus mahupon secara Proksi. Mereka ini ada tabung yang kuat dan sebarang isu yang memburukkan Kerajaan DS Moh\d Najib, mereka akan dapat Hadiah Saguhati..

    Oleh itu, Blogger Pro-Kerajaan perlu berhati-hati dengan setan dan jin yang nampak bersama kamu di dalam menentang Cyber Red Bean Army Pakatan Rakyat Kelolaan DAPigs, tapi setan-setan dan jin ini membunuh usaha kamu secara halus-halusan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jilat jangan tak jilat. Jilat sampai berkilat. Gosok jangan tak gosok. Gosok sampai lembut.

      Patriot adalah orang yang mempertahankan negara/tanahairnya dari ancaman sesiapapun hatta kerajaan yang berkuasa itu sendiri. Zam dan A Kadir Jasin adalah wartawan veteran yang tulisan mereka telah terbukti mempunyai kredibiliti serta diperakukan di semua peringkat, Berbanding dengan blogger murahan.upahan yang dibangangkan sendiri oleh penmberi upahnya, yang hanya syok sendiri menulis tulisan yang tidak ada kredibiliti langsung, kedua-duanya adalah jauh lebih baik.

      Serang sama sendiri bangang namanya, kata ketua kerajaan dalam mesyuarat partinya. Alih2 media kelolaannya beria-ia serang TDZ, DAKJ dan kawan-kawan lain. ikut taktik Akta Hasutanlag tu, sendiri yang bikin janji mahu mansuh, lepas tu jadi macam wira masa umumkan tak jadi mansuh. Seronok bebeno gamaknya bila blogger yang dibangangkan puji melangit sebab batal mansuhkan Akta Hasutan.

      Nak suruh cari "berapa banyakkah artikel, tulisan yang menyentuh, menceritakan, memberi gambaran mengenai Salah Laku Tun Mahathir dan Tun Daim?" Terbukti bangang yahap gaban. Pro kerajaan sangatlah tu.

      Delete
  3. Bro, truskan usaha 'perangi' anwar ibrahim. teruskan menulis dan highlight pada kes liwat anwar - saiful sbg sexual harassment antara majikan dan pekerja.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...