Sunday, January 25, 2015

Satu Demi Satu Makan Diri.. Tak Perlu Korek Kesilapan..Ada Depan Mata....

Najib dah tegur blogger bangang...

Setakat ini Najib belum tegur Menterinya yang bangang..tak pasti Najib sedar atau tidak, atau mungkin kerana penyokong kuat, ia dibiarkan...

Mungkin juga Najib tidak dikhabarkan oleh konsetan, pmo atau apa saja kejadah nama yang ada di sekelilingnya...

Tapi kena ingat...yang buruk, yang huduh, yang silap, yang malapetaka tidak boleh menuding kepada Najib, tidak boleh letakan tanggungjawab itu kepadanya..Najib kalis.

Najib dah ada Menteri Ayam, Menteri GST, Menteri Zumba, Menteri Jet dan terbaru Menteri Rotan.. belum cukup koleksi tersebut untuk dianggap kerajaan sekarang lemah..

Masih ada 3 tahun lagi untuk kita terus mengumpul koleksi...

Dalam hal sebegini, kita rindu untuk mendapat pandangan bernas dari wardina !!!


7 comments:

  1. kalau pr jadi kerjaan lepas pru 14 sudah ada calun menteri yg tak kurang juga hebatnya! turun salah naik pun salah!

    ReplyDelete
  2. manakan tidak kalisnya kerana dia merasakan dan dikatakan dirinya seperti presiden amerika. kalau dia rasa dirinya perdana menteri, tahulah dia bahawa dia adalah kerajaan dan kerajaan adalah dia. bila dia saman, maksudnya kerajaan yang saman. jika dia kalah di mahkamah, maknanya kerajaanlah yang kalah. bila menteri buat begitu begini sebagai anggota kabinet, perdana menterilah yang bertanggung jawab. tapi bak kluangman kata, dia kalis kerana dia rasa dirinya macam presiden amerika. kalau tidak tak mungkin boleh pergi main golf bersama ketika banjir melanda negerinya. memang madah berhelah sungguh.

    ReplyDelete
  3. PM tidak kalis secara langsung tetapi tidak dapat ditembusi kerana terlalu banyak kipas menindingi..

    ReplyDelete
  4. bernas sgt ke pandangan wardina tu..syok sendiri je lebeh

    ReplyDelete
  5. Wardina , lagi sorang Marina mahatir , dua-dua golongan liberal di lantik oleh Ajib gor dalam majlis konsessi nasional , nampak sangat PM bangang , apa ka jadah nya kedua-dua orang ini nak sumbang pada masyarakat dah la idea syok sendiri lepas tu tiada faedah untuk kebaikan melayu islam malah idea mereka dan penulisan mereka tiada nilai ilmu , seorang popular kerana pinjam nama bapa , seorang gedik masa jadi artis... fikir-fikirkan.

    ReplyDelete

CARA LAYERING

www.quantumnrich.com  Kami  Quantumnrich Resources 👉Klasifikasi Konsultan Emas Quantummetal  👉Mempunyai lebih 1000 rangkaian di seluruh ne...