Tuesday, June 16, 2015

Pakatan Haram Tunjuk Belang Masing2..

PAS yang selalu jadi kambing, kini boleh rasa sedikit kebebasan atau kurang kebas daripada asyik ditunggang disembeleh dalan Pakatan Haram.

DAP pun dah tunjuk belang kebabiannya, bau busuk hanyir lendir sudah jelas.

PKR masih mamai mamun kelembuan, belum buat keputusan.

Dijangka masih tetap kena tarik hidung. Perjuangan atas prinsip peribadi kini hilang plot.

Tetapi itu tidak bermakna UMNO selamat dan kuat. UMNO lebih parah jika makhluk perosak masih kekal dalamnya bagai anai2...


11 comments:

  1. Slm bro,

    Ni semua normal. Esok dkt ge 14 berbaik2 la smula...lagi2 bla umno tgh nazak...PELUANG KEEMASAN NI....

    Kalau badigol sood si jubor dan menteri2 mangkuk x gak turun...jgn harap nak menang la...kami ahli umno akar umbi sendiri pun sangat ramai yg takkan kuar undi...

    Cuba kta bayangkan, undi cina dan india dah hanyut, undi melayu sebelum ni dibahagi 3 (bn/pas/pkr). Skrg melayu umno da terbahagi 2 (tun/tmj dan sijubor)...so macamana nak menang?

    Jadi UMNO JGN MIMPI AKAN MENANG SELAGI TAK BUANG PELESIT2 NI...

    ReplyDelete
  2. Strategi untuk tenangkan penyokong masing2 bahawa mereka (Pemimpin Parti Masing2 ada pendirian) tetapi kembali bersatu atas nawaitu yang sama, kuasa dan jawatan adalah matlamat utama, prinsip parti letak tepi sat...

    ReplyDelete
  3. 5.49,
    Ya ke sdr ahli UMNO,....Aatau hanya penyalakx diblog KD ini yang banyak tak kan undi BN sekuarga pada GE 14 nanti,padahal sejak dulu memang tak pernah mengundi BN pun sebab duduk di kwsn bandar,silapx kwsn DAP.Tak bolih dinafikan juga tak mendaftar mengundi pun,sebab tong kosong bising aja.......orang UMNO relax aja,sabarlah,tunggu GE 14...siapa sdr bolih meramal masa hadapan,dah dekat 3 bln menyalak Najib PM lagi.......ape hal......jawab lah,janganlah suruh dia jawab saja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang la org umno yg sangat mangkuk dan x bertelor spesies si jubor ngan si anjing gangster yg menyalak....

      ADA AKU KATA PASTI UMNO KALAH? ADA AKU KATA PASTI PAS/PKR/DAP MENANG? Lain kali bila g belajar kat sekolah dengar dan paham betul2....tu pasal la org umno skrg dilabel mangkuk bebal dan sombong belagak pasal x paham apa yg org bincangkan. MAKLUM LAH 3.85 PUNYA PEMIKIRAN

      Hang lagi hebat! Boleh tau aku ahli atau bkn ahli dan tau aku duk kawasan mana. Pasal hang hebat nak tanya sikit...kalau umno kalah kang korang nak melacur kat parti mana plak ek?

      Ya kami dah menyalak lama dan kami akan terus menyalak sampai ge14 nanti.

      Delete
    2. 654, x yah nak bongkak la...penipu mana ada tempat kat bumi atau pun akhirat...klu hang nak pilih penipu tu hang nye pasal...hang pilih hang jawab la esok

      Delete
    3. Org2 jigor ni da mula kepanasan dan hampir sakit jiwa..asik kna hentam atas bawah dpn blkg...n2h kna xde telor, si gangster kena tiaw kau2...

      Biasala...tu la benda2 yg pasti dpt psl nyokong penipu.

      Delete
    4. Sewel anon 6:54,

      Nak tau kmi ahli umno atau tak dan samada kmi nak sokong lg umno...hangpa panggil palawan x bertelor tu bg kata dua mcm dia bg kpd kabinetnya. "Klu x suka betenti" dan buat 1 borang penamatan ahli. Guna borang kat seluruh caw & bhg umno 1 malaysia...time tu hangoa smua blh tau org suka ka idak ngan umno g...

      Klu x blh wat...kasi tutup itu mulut yg berbau...kang lalat masuk

      Delete
    5. 10:16....stuju sgt....

      Delete
    6. Betul...betul...

      Sekretariat umno....bila blh kuarkan borang penamatan tu?

      Delete
  4. BN ke PR? Semua sama jer 2x5.

    Tu lah, kebodohan pengundi yang mengundi mengikut parti, agama atau bangsa dan bukan atas dasar kebolehan, kecekapan, intelek dll keperluan seseorang wakil rakyat yang bagus. Last-last baru tau wakil rakyat mereka macam monyet.

    Padan muka mereka yang terasa.

    ReplyDelete