Sunday, June 14, 2015

CELAKALAH YANG MEMBURUKKAN PROTON

Itu ungkapan yang sesuai kepada mereka, yang terlibat secara langsung dan tidak juga secara langsung..dari tukang bagi arahan kepada tukang baca berita dan krew termasuk pemimpin lupa diri, yang memburukan proton dengan niat politik.

Kalau tersadai tepi highway dan jalan-jalan tu kereta mewah ke proton?
Kalau berminggu kena simpan kat bengkel tu untuk repair kereta mewah ke proton?

Pembohong kalau setiap rumah KBU tak ada proton..
PDRM guna apa?

Kalau 42B digunakan untuk menurap jalan seluruh negara kereta apa pun termasuk Proton takkan ada masalah.
Kalau asyik nak tunjuk pemimpin bijak tetapi seluruh negara, jalan luar bandar, di kawasan pengundi tegar BN berlubang, apa nak ...


# aku pun ada kereta mewah, tapi setiap kali balik dari perjalanan jauh, ada je hal nya, paling tidak lampu sensor menyala...ada je benda yang kena di adjust...
Beli dah mahal, kereta buat hal, takkan nak komplain, takkan nak tunjuk bodoh orang bijak mewah beli kereta selalu bermasalah?
Yang fit anytime untuk dibawa - tentulah proton, setimpal dengan harga.

5 comments:

  1. SALAM BRO,AKU SAYANG DAN BANGGA DENGAN PROTON.HIDUP MALAYSIA............!

    ReplyDelete
  2. Dasar anti patriotic, dan juga pada orang yang dengki proton. Pembaca berita TV3, please do something. Jgn jadi pecacai your anti Tun bosses.

    ReplyDelete
  3. Dasar anti patriotic, dan juga pada orang yang dengki proton. Pembaca berita TV3, please do something. Jgn jadi pecacai your anti Tun bosses.

    ReplyDelete
  4. Good one.
    "Yang fit anytime untuk dibawa - tentulah proton, setimpal dengan harga." Setuju sangat. Kami ada 3 kereta continental tapi proton tu lah workhorse kami sekeluarga. Betul reliable. You lupa satu: Proton aircon.... mmg the best in the world. Klu hari panas terik saya bawa proton saya pi ofis. Lantak lah staff kata boss pakai proton buruk. Janji kita tak niaga ala 1MDB, ha!

    H.A.

    ReplyDelete
  5. Klu x suka kualiti proton, beli la mercedes atau jnama lain...susah sgt ke nak pikir pemandu teksi bahlol ooi....??

    ReplyDelete