Wednesday, June 17, 2015

KENAPA BARU SEKARANG IA DINYATAKAN...

Setakat mana kita menilai kebenaran bahawa Tun Dr Mahathir mahu Najib
berundur kerana PM menolak permintaan peribadinya dan bukan sebenarnya atas isu 1MDB.


# Najib mendakwa Tun mahu dia berundur kerana dia (PM) tidak dapat memenuhi permintaan peribadi Tun, 1MDB bukanlah alasan sebenar (?)

20 comments:

  1. Replies
    1. jika anda seorang yg sentiasa ikuti perkembangan politik tanahair.. anda akan faham penulisan KD..

      Delete
  2. maksud nya betul ker tak apa yang Najib sebut tu... fikir2 ler...

    ReplyDelete
  3. apa pun kehendak mahathir, itu dia punya pasal,....pokoknya, terdapat banyak keraguan dlm aktiviti 1mdb.

    itu yg najib patut jawab !!

    ReplyDelete
  4. Lain yang ditanya, lain yang di jawap!..apa Hal nie KD?...You memang sonsang. Ingat raayat bodoh mcm you ka?. RaayAT semua nya dah lebih pandai kerana diajar oleh you, yang sonsang dan dapat berfikir sendiri atas cara tulisan you!..RaayAT dah faham bro.. Tak yah berbelit 2...selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  5. Lain yang ditanya, lain yang di jawap!..apa Hal nie KD?...You memang sonsang. Ingat raayat bodoh mcm you ka?. RaayAT semua nya dah lebih pandai kerana diajar oleh you, yang sonsang dan dapat berfikir sendiri atas cara tulisan you!..RaayAT dah faham bro.. Tak yah berbelit 2...selamat berpuasa.

    ReplyDelete
  6. Smalam tun dh buka gelanggang unt bersoal jwp dgn najib secara live, so kalau najib benar beranggapan tun hnya punyai niat memusuhinya secara peribadi, mohon najib sambut pelawaan ini dan buktikan bahawa serangan tun itu bukan kerana 1mdb. Biar seluruh dunia tahu bahawa tun sbenarnya perosak negara..atau najib sebenarnya gunting dlm lipatan

    ReplyDelete
  7. Apa la yang nak di kona lagi ,hai si najib ini , terus terang la , tak yah nak kona sini kona sana , Tun M nak kejar apa lagi semua orang tau orang tua ni dah tak ada apa dia nak kejar , Dan semua rakyat malaysia tau Tun M ini memang jenis tak boleh diam kalau ada benda yang tak betul bukan setakat najib kangkong US yang besaq tu pun dia berani tibai , kalau tak betui, biasa la tu trademark Tun M cuma sekarang baru Tun M tau bahawa rupa nya Najib ada banyak skandal yang cuba di tutup sejak 9 tahun dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...klu blh kd imbau kembali waktu tun hentam usa/israel dll lagi termasuk temubual di hardtalk...

      Delete
  8. Asyikx suruh Najib jawab......
    Ni nak tanya Cai di sini tolong jawab dah dekat 3 bulan melalak suruh Najib turun tapi Najib tak kena turun pun
    J....a.. w...a...b.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni lgi...kat bab "Pakatan Haram Tunjuk Belang Masing2" da di jawab...

      Sama "kurang" ngan so jibgor gak...kurang diatas kurang atau langsung xde dibawah

      Delete
  9. TAK KURANG DI ATAS PUN TAK URANG DI BAWAH............JAWAB......KENAPA NAJIB TAK DIPECAT LAGI.DAH MUAK BACA DAH DALAM BLOK IN.......AT LEAST ON 1 MDB SOME ANSWERS CROPPED OUT,AND YOU GOONS NEVER WANT TO ACCEPT....BUT THIS SIMPLE QUESTION POSTED TO YOU.......JAWAB..
    ..

    ReplyDelete
  10. Kalau da muak jgn baca....ni tak...kata nak muntah, loya, muak, boring dll tpi ttap gak baca...betui la hang ni x tau apa yg hang kata...hahaha...Tanya ckit, hang da pi cek doktor ka?

    Kalau kami yg ada 42bilyun tu da lama da si pondan x bertelor ni x tersenarai dlm kabinet..dan kami siap tolong buat spital khas lgi wat org2 cam hang....hehehe

    Hang ni da terbukti x paham apa yg dibaca...jdi x yah la kmi buang masa banyak melayan org cam hang....hehehe....jgn marah...kurang pala bulan posa klu marah

    ReplyDelete
  11. "Kalau kami yang ada 42 bilion tu"....ini ayat tunjuk si penutur pun kaki SAKAU dan kaki GAGAU juga ...punah juga negara

    ReplyDelete
  12. Ted, bila kau sebut "juga" kpd komen anon 1:24 secara x langsung hang da sahkan yg si jubor memang telah menyakau 42b tu. Kenapa? Cerita 42b mmg hanya utk si pondan sahaja. Hang yg siang mlm duk komen dlm blog ni pun berkisar kpd sipondan dan 42b juga. TIADA REFERENCE LAIN BERKENAAN 42B NI KECUALI KE ATAS SI PONDAN.

    Jadi apa yg hang katakan ialah jIka anon 1:24 dan kaumnya ada 42b tu, mereka pun akan sakau kerana mereka kaki sakau dan akan punahkan negara juga secara x langsung mengatakan yg sipondan x bertelur tu yg hang sokong memang dalam pandangan hang TELAH MENYAKAU 42B tersebut.

    Dalam hal kmu menuduh anon 1:24 kaki sakau pula, tiada di nyatakan smaskali bahawa 42b tu dtg dr punca yg sama. "Kalau kami yg ada 42b tu" adalah pernyataan am sahaja yg boleh dtg dr berbagai punca.

    Inilah kelemahan pondan dan penyokongnya..apa yg diutarakan tidak ada kredibiliti dan asas kukuh utk di debat/bincang dll

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian si cai bapok belacan ni...jawapan dia camtu jer?? Langsung xde soalan / jawapan timbal balas.... sah2 org yg dia bela kena hukum...hahahaha

      Delete
  13. Huuu. ..panjangnya karangan......isi tak padat..penat tulis je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian si cai bapok belacan ni...jawapan dia camtu jer?? Langsung xde soalan / jawapan timbal balas.... sah2 org yg dia bela kena hukum...hahahaha

      Delete
  14. Pasal yg membaca nya bebal...

    ReplyDelete
  15. Ooi Ted....lain kali g belajar law...bukan belajar jadi pondan/penipu...hehehe...kan da kena sebiji.

    Anon 3:35 keep it up man....!

    ReplyDelete