Google+ Followers

Tuesday, July 4, 2017

BENCIKAN DAP, SELESAILAH SEMUA MASALAH MELAYU?



Pendekatan yang tidak pernah diajar Islam selagi mana ia bukan kafir muharib.

#

# cari sendiri tafsirannya.  








9 comments:

  1. Asal Bukan dap..Biar sebesar mn mslh melayu tp ttp melayu Dari sanjung dap melayu Jadi merayu dibumi sendiri

    ReplyDelete
    Replies
    1. teruskan layu..opps lupa..ko boleh hidup 1000 tahun lagi..tak perlu risau anak cucu cicit ko..subuh pun liat nak bangun.. :-)

      Delete
  2. Melayu itu bangsa, tak ada nilai kalau Melayu itu tidak ada Islam.

    Bila sudah Islam, nilai dan berakhlak cara orang Islam

    ReplyDelete
  3. Itu la umno, biar pencuri, jangan bukan melayu jadi pemimpin. Otak taruk lutut, pemimpin umno suruh makan taik pun dia makan. Dap jadi pemimpin kalu dia menang banyak. Cina jadi pm bila melayu dah kurang. Kalu pemimpin melayu dalam pakatan ramai yg menang, bukan mudah utk cina jadi pm seperti air liur pemimpin umno yg keluar. Pemimpin yg jadi pencuri sangat bahaya kerana ramai lagi pemimpin kecil yg akan ikut teladan pemimpin yg mencuri. Jangan rosakkan fikiran dengan fakta air liur pemimpin umno. Pencuri akan curi lebih banyak dan tidak akan berhenti mencuri sehingga dihukum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dh terbukti ke mencuri.fakta dgn propaganda pn xthu..

      Delete
  4. Bila agaknya harga barang nk berenti naik..harga kejap 2 naik..teh tarik dh sampai 2 ringgit segelas apa crita .roti canai dh pegi 130 sen satu lagi 6 bulan tk tahu brapa..kalau camni baik tak yah ada menteri.smalam beras import nak naik lagi..kalau asyik naik jer..disarankan agar menteri semua letakla jawatan sbab korang tk membantu pun..klau dok ikut jer baikla korang pencen jer takya crita la pasal perjuangan...rakyat kecuali ahli umno dh menyampah dH..hari2 barang naik..takyah crita pasal Melayu la umno skrg ni pub tngah buat Melayu jahanam manataknya rumah flat pun harga 300 ribu atas..yg sedapnya developer dtg dari china .yg kaya sape? Umno brenti la crita berjuang utk Melayu rakyat dh meluat..ahli umno bolela klentong ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko duduk ceruk Mana.patut la hàrga RMH KT Penang n selgr Murh giler..

      Delete
  5. Masaalah Melayu selesai DAP tkde benda!!

    Yang penting hentikan sokongan pada Melayu/Bugis Lanun punca segala segala keretakan Melayu!!

    ReplyDelete
  6. Rakyat tanpa kira agana atau bangsa perlu nahi MUNGKAR jelas yg dibawa UMNOBNPAS.
    Satu bentuk fascism (totok) versi baru telah terbentuk.
    Sama dengan Nazi yg dibasoh otak utk puja bangsa mata biru dan rambut blond.
    Sama dgn Zionist yg diasoh "god chosen".
    Bagi UMNO janji "Melayu Islam" apapun Mungkar dilakukan ianya halal. Warlord2 ayohanda cuma perlu pegang najis dedak yg berlimpah2 utk dicurahkan ikut sukatan kpd A9.
    Ditambah dgn sijil halal yg dihembus jampikan oleh Lobai Ayohbetula Haha upahan PAS.
    Malaysia dlm bahaya, media tv3suku dan talibarut2 bangsa perlu dihapuskan. Mereka sedang pupok budaya ISIS dan Taliban Janji Melayu Islam.
    TIADA PILIHAN BAGI MALAYSIA.
    MOGA ALLAH SELAMATKAN ANAK CUCU YG AKAN TANGGUNG NAJIS HUTANG BUATAN NAJIS DAN KONCU2...

    ReplyDelete