Wednesday, May 8, 2013

itu baru jantan

mca akan letak semua jawatan yg ada kepentingan dng kerajaan dan tidak akan menerima apa2 jawatan dlm kerajaan - tepat dan sangat cepat, itu satu cara dan langkah yg betul sebagai respon kpd pengundi cina yg tergila sokong dap - cina kalau nak sesuatu selepas ini sila jumpa dap - juara rasis

chua soi lek disaran letak jawatan sekarang atas dasar tanggungjawab kekalahan teruk mca pru13 - memang sangat2 tepat.

najib juga disaran langkah yg sama - aku dah komen sebelum ni - ramai pecacai macai tocai cincai akan bangkit mempertahankan najib tapi aku tetap anggap saranan itu berasas, letak jawatan pm, serah pada muhyidfin, terus sebagai presiden umno - turun padang perkuatkan parti - punca melayu benci umno adalah kerana gelagat ketua cawangan dan ketua bahagian bukan setakat tamak tapi dah haloba kumpul harta. pilihlah tok jib - sayangkan parti atau sayang jawatan.

Sultan Kelantan arah pok nik berehat di kerusi malas rumah sendiri.... biarlah org pas komen

Sultan Kelantan tak perkenan Husam dilantik exco - mudoh baso senang kiro

pengerusi bn pulau pinang letak semua jawatan parti serta merta - hebat lah juga

anwar mula gerakan spring - itu 'jantan' tak kena tempatnya - melingkupkan negara

azmin berusaha untuk menjadi mb baru selangor - hebat, selangorr akan lebih mantap di bawah azmin, cuma tak tahu lagi mantap yg mcm mana. mantap tetap mantap.

mca dan gerakan wajar dibubarkan dan semua ahli termasuk wakil rakyat mca' gerakan' masuk dap - ini mampu mengurangkan kerusi bn sekaligus boleh memberi tekanan politik yg hebat kpd kerajaan najib yg lemah, cina akan lebih solid bersatu jika mahu merampas putrajaya menentang umno dan terus perkudakan pas dan pkr.
selepas perlantikan kabinet najib - jika ada yg tidak terlantik - pasti ada yg menjual dirinya kpd pembangkang - kalau ramai hijrah - tumbanglah bn - 19 september jadi kenyataan.

2 comments:

  1. Kau pulak jantang tak bertelur. Bodoh punya artikel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada macai ini, saya minta maaflah kalau ada ayat di atas buat hati anda bengkek.

      Delete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...