Monday, June 29, 2015

Legasi dan Jasa Besar Sekelip Mata.


MAMAK 
IS (STILL) 
THE 
KING













                                                                         BAPA NASI KANDAR 24 JAM MALAYSIA



AHLI KABINET GREECE
http://www.nytimes.com/2015/06/29/world/europe/greece-will-shut-banks-in-fallout-from-debt-crisis.html?emc=edit_th_20150629&nl=todaysheadlines&nlid=71208183&_r=0

4 comments:

  1. Ekonomi kita pada landasan yg betul, kata penasihat najib, ringgit makin kukuh, org tolol mcm ted manof je percaya,munkin tk lama lagi bank2 pn gulung tikar!!

    ReplyDelete
  2. Pasai apa nak cakap pasai mamak nasi kandak 24 jam , depa ini power tang mana KD hoi , yang aku tau depa ini orang islam ada lesen boleh tibai niaga 24 jam ,banding dengan peniaga melayu ... power oooo.. Kerajaan najib terutama Jamil khir pekak memang tak berani keluaq fatwa , yang pasai Greece , tok sah dok tujuk gambaq la KD pening kepala tengok , macam Najib n the lousy kebinet.....

    ReplyDelete
  3. KD daripada perkembangan terkini , aku rasa rakyat kena bersedia dari sekarang untuk berdikari tampa BN , terutama orang melayu dah kena belajar berdikari la , macam juga najib dan kabinet musibat masing masing dah tau apa akan jadi pada PRU 14 jadi mereka bersiap sedia rembat harta rakyat sebanyak mungkin . Betu betul sial.

    ReplyDelete
  4. Bapa Nasi Kandar 24 Jam Malaysia tetap tak bole lawan Bapa SJKC Malaysia Ah Jib Gor

    ReplyDelete