Sunday, August 7, 2011

Kes Pertuduhan Liwat ditukar kpd Ulangan Fitnah Versi 2

Suka mak bapak dia tukar tajuk dan pertuduhan. Inilah sikap manusia hipokrik yang cuba mengelak. Kalau dah lakukan tu, mengaku je lah...

Versi fitnah 1 pertama dulupun terbukti bukan fitnah, memang berlaku, cuma dari segi teknikal dengan bantuan Paklah, dilepaskan...tetapi kalau dah anjing, bila dilepas kembali menggigit.

Sepandai pandai tupai melompat akhirnya akan jatuh ke tanah juga.. Walaupun dunia diputar selaju manapun, simpulan bahasa itu belum pernah tersasar mangsanya.

 

Ulangan Fitnah Versi Ke 2 Bermula Esok

Kes ulangan fitnah ke 2 keatas Dato Seri Anwar Ibrahim akan bermula esok Isnin,8 Ogos 2011.Jam 9 pagi bertempat di Tingkat 5′ Mahkamah Jalan Duta Kuala Lumpur
Pejabat Dato Seri Anwar Ibrahim

2 comments:

  1. 99% ANWAR AKAN MINTA POSPON KES ESOK. HAKIM KENA IKUT KERNA INI KES ANWAR YG PUNYA. KES INI DIBELA OLEH SEDERETAN PEGUAM TERNAMA, HAKIM TAK BERANI NAK SANGGAH PERMINTAAN MEREKA.

    PERNAHKAH ADA KES YG DITANGGUH DAN DITANGGUH SEBEGINI LAMA? TAK ADA, KES INI BOLEH DIJADIKAN GUINESS WORLD OF RECORDS.

    TAK PA KITA TANGGUH DAN TANGGUH LAGI. SEBARANG HALANGAN UTK TANGGUH ITU MENGHINA MAHKAMAH NAMANYA. SIAL PUNYA KAPAL SING DAN PEGUAM2 BANGSA HITAM MATI LEDAH TERBELIT ITU.

    ReplyDelete
  2. Kelemahan sistem penghakiman yang diputarbelit tetapi dalam masa yang sama mereka akan kata, sistem kehakiman dan hakim dibeli oleh UMNO.

    Kalau UMNO boleh beli hakim, dah lama puak ni mampus.

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...