Thursday, May 30, 2013

apa yg nurul izzah nak tuai sampai ke sabah

sebagai rakyat malaysia kita turut simpati kpd nurul izzah atas larangan pejabt ketua menteri sabah untuknya memasuki sabah tanpa alasan.

mungkin nurul izzah tidak bersama suami dan anak2nya hingga menimbulkan keraguan kerajan sabah apa tujuan peribadinya ke sabah, untuk apa? jumpa siapa? kenapa sendirian? tidor di mana nanti? apa akiviti? berapa lama?

apa yg kerajaan sabah lakukan mungkin untuk keselamatannya juga, pesta keamatan adalah pesta budaya, pesta sosial, pesta mabuk, pesta tiada larangan percampuran lelaki petempuan, tiada halangan lgbt...kalau sudah mabuk, macam2 boleh berlaku, dan pelbagai...jika terdapat rakaman vedio kelak umno juga akan disalahkan.

adalah lebih baik pesta keamatan  atau dikenali juga pesta menuai dibawa, dirai, dinikmati di kuala lumpur bersama rakan2 black 505. tidak wajar nurul bersenonok menuai sendirian di sabah.

3 comments:

  1. No need to mention mabuk sampai berlaku persundalan...ur perception that kaamatan is only mabuk mabuk?..typical semenanjung..

    ReplyDelete
  2. Sudah dibetulkan...tak perlulah kata typical semenanjung... realiti tetap satu realiti

    ReplyDelete
  3. Bro, tak perlu diperbetulkan...kebiadapan mereka lebih dari itu, itu yg pemimpin mereka ajar, izzah perlu selesaikan banyak masalah pengundi lembah pantai..apakah yg dicarinya berseronok di tempat orang.

    ReplyDelete

SATUS QM TERKINI

  Sejak Disember 2023 agak kecoh di medsos dan berlarutan hingga sekarang. Masing masing yang peka berkenaan perkembangan QM mungkin tidak p...