Monday, May 27, 2013

Berhati.hati..pdrm akan dibalun

Apa perlu laporan polis dibuat berhubung " dakwat kekal " sedangkan anwar mempunyai pilihan untuk saman spr.

Atas laporan tersebut, perlu ke polis membuat siasatan? Kecualilah laporan polis dibuat pada hari yg sama, tarikh mengundi, pun itu bukan satu penipuan pun kerana ia tidak menjejas proses pengundian kecuali ada yg membuang undi dua kali atas kecuaian tersebut? Ada ke berlaku? Jawapannya mustahil berlaku.

Orang yg membersihkan dakwat dijarinya hanya boleh lulus dan lepas masuk mengundi jika dia menggunakan mykad orang lain. Adakah boleh undang2 menerima keterangan bukti sekadar pengakuan kosong.

Apa yg anwar lakukan sekadar memberi keraguan kpd rakyat yg supaya mempunyai persepsi spr menipu..dan apabila polis tidak mempunyai sebab dari segi undang2 untuk mendakwa spr, anwar sekali lagi memberitahu rakyat bahawa pdrm turut bersekongkol dan menerima arahan najib - matlamat utama ialah untuk membangkitkan perasaan marah dan benci rkyat kpd spr, polis dan kerajaan.

Apakah rakyat terpengaruh ...yes malaysia masih miliki ramai rakyat yg bodoh dan diperbodohkan untuk mempercayai anwar. Tidak pula disangka, yg paling bodoh dan tertipu sekarang ialah kaum cina yg majoritinya mendapat pendidikan dari sekolah jenis kebangsaan. Mudahnya menipu cina.

1 comment:

  1. Ia bukan masalah tertipu atau ditipu. Lagipun dlm perniagaan mereka sentiasa menipu. Tak menipu tak kaya maa. Dijangkakan pada mulanya anuar menipu, tetapi diakhir skrip anuar pulak yg akan ditipu. Sbb mereka sgt licik dan pakar dalam menipu. Tak ada beza dgn sang yahudi. Kalaulah ada ijazah terhormat utk si penipu maka penuh la universiti mcm tin sardin nak terburai.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...