Sunday, January 18, 2015

Berapa lama lagi Najib boleh bertahan..

Apabila serangan bertalu kini dibuat ke atas Daim dan Mahathir dalam mempertahankan Najib itu merupakan petanda kritikan Mahathir dan Daim sudah menepati sasaran, menembusi dada dan merobek...
Pokok takkan goyang setakat angin sepoi-sepoi bahasa...

Ada pendapat serangan ini akan turut disertai oleh blogger yang dulunya dipanggil bangang kini bangkit dari jaga dan disertai pemimpin dungus kroni yang banyak bergantung dan menerima habuan, mereka dilantik kerana kuat kipasssss.......

Ini juga petanda pembangkang yang diketuai Anwar Ibrahim lebih banyak fokus dan menguruskan soal peribadinya dan Lim Kit Sial  anak menantu sedang mengkayakan diri menguasai negeri dan lebih sebok menguatkan partinya. PAS langsung tidak berbunyi.

Rakyat ditinggal bersendirian dan terdedah kepada apa sahaja dasar kerajaan tanpa pembelaan sewajar dari pembangkang.

Situasi semasa menunjukkan juga Anwar mempunyai potensi dibebaskan (?) dibersihkan !! jika memenuhi terma dan syarat...

9 comments:

  1. Memang suey kalau Si Peliwat Tua itu dibebaskan.

    ReplyDelete
  2. Malaysia umpama sebuah kapal yang dikemudikan oleh seorang kapten yang kurang cekap. Beliau dibantu oleh First officer yang lebih layak tapi kurang yakin dan takut menegur dan 2nd, 3rd n 4th Mates yang tak ada quality. Kapal ini belayar dalam laut dalam tanpa arahan yang kukuh. Hanya menunggu masa untuk tenggelam atau ditenggelamkan.

    ReplyDelete
  3. jika kena dengan 'term and condition', rasanya anwar akan ketawa terbahak-bahak. sejak mahkamah berbunyi bahawa keputusan kes liwat anwar makin hampir dikeluarkan, perang saudara dalam umno semakin hebat. betul2 bodoh la para pencatur umno ni. najibpun satu, pasal apa ada pegawai dalam pejabat yang adiknya adalah pemimpin besar pembangkang? antara bodoh, dungu, bebal, lembab, tiga suku dan sewel, yang mana sesuai untuk digelar kepada pemimpin umno?

    ReplyDelete
  4. Najib must step down before 14 General Election.

    Najib memang dah tak dapat menguruskan negara ini dengan teratur, semuanya caca marba tunggang langgang, haru biru, bukan satu dua perkara, tetapi beribu-ribu perkara dari sekecil-kecil sampai ke sebesar-besar perkara.

    Apa lagi yang Najib nak tunggu? Letak jawatan sahajalah jika sayangkan parti, tetapi jika sayangkan jawatan, maka Najib tak setia pada UMNO dan Najib mengkhianati perjuangan UMNO sendiri serta mengkhianati perjuangan Barisan Nasional selama ini.

    Kepada Najib, sila letak jawatan, kepimpinan peringkat akar umbi dah tak dapat terima Najib dan kuncu-kuncu kerana sila tanya kepada ahli akar umbi, sila tanya kepada rakyat Malaysia samada tua atau muda, lelaki atau perempuan, di bandar atau di desa, prestasi Najib sebagai Perdana Menteri adalah paling buruk, lebih buruk dari prestasi Pak Lah.

    Jadi letak jawatan sahajalah Najib, tak guna sayangkan jawatan, tapi mengkhianati perjuangan parti, lainlah Najib sangat sayangkan jawatan sampai dia dah mati pun dia masih nak jadi Presiden UMNO, itu terpulanglah. Kalau macam tu, minta Najib dan kuncu-kuncu buat pindaan pada perlembagaan UMNO supaya Najib menjadi Presiden UMNO untuk selama-lamanya sampaikan dah mati pun jadi Presiden UMNO lagi, sampai di akhirat nanti pun anggaplah Najib sebagai Presiden UMNO juga.

    Teruskan tamakkan jawatan Najib, teruskan, kerana kau lebih mementingkan nafsu sayangkan jawatan kau daripada kepentingan untuk mempertahankan dan memartabatkan serta memperjuangkan UMNO dan Barisan Nasional. Di hari akhirat, kau jawablah akan sikap pengkhianatan kau ini.

    ReplyDelete
  5. Macam mana dia nak undur,kita je yang menyalak,Majlis Tertinggi UMNO yang mana satux nya yang bolih mengundurkan beliau senyap aja.Nak tanya saperti bloger di atas kalau Najib undur tolong beri tahu siapa calon sdr untuk ganti beliau.Janganlah melalah macam Macai PR semua kjaan buat tak betul,tapi suruh beri rancangan alternatif ...kantoi.saya rasa sdr juga harus bersedia menjawab di akhirat membuat fitnah menuduh Najib Pengkhianat kerana say rasa Najib tidak ada niat untuk bersikap sedemikian.

    ReplyDelete
  6. Apa punya kotor TV 3 stesen pelacur untuk di gunakan oleh jalang seperti anu-ar untuk serang Tun Daim/ Tun Mahadthir , bapa segala rasuah di malaysia nak cakap pasal keburokan orang lain , nampak sangat punya la kotor geng-geng najib nak serang balik Tun Daim / Tun M sampai guna paria anu-ar peliwat apa apa depa ni jenis jilat najis ka , TV 3 dah la rancangan lebih pada maksiat , berita pun pun agenda munafik.. boleh pi mampus la najib hang buat orang atas pagar lagi meluat dengan cara kotor dan jijik macam ni awat hampa ingat dengan undi barua-barua umno la ni hampa boleh menag PRU 14 kalau tak ada sokongan atas pagar kali betul-betul najib nak bawa umno pi lingkup tengok la nanti . Kalau najib mampos pun ramai boleh ganti , Muhyidin yasin pun boleh pakai la walau pun tak hensem tapi tak la bangang macam najib asyik ikut cakap punah sihat ... aku geram sangant dengan perkembangan terkini.

    ReplyDelete
  7. Mana Akta Hasutan? Menteri Dalam Negeri buat apa? KPN buat apa? AG buat apa?. Menghina PM serupa mrnghina juga Agama, Bangsa dan Negara juga.

    Tak kan nak tuggu lagi sahingga rebah? Nilah pelaung keemasan PM bersihkan parti UMNO dan hidupkan dinasti baru. Ulat-ulat dan mereka yang Gunting Dalam Lipatan dalam parti dah jelas nampak.

    ReplyDelete
  8. Anon 12.07.....YOU MISSED THE REAL ISSUE. THIS IS ABOUT A COUNTRY ABOUT TO GO TO THE DOGS......MANY TRY TO HELP NAJIB TO STEER BACK TO THE RIGHT PATH. Akai hang lom cukup dewasa

    ReplyDelete
  9. Hantu Raya@ Najib/Rosmah......pak lah tunjuk dirinya melawan Tun. Najib pura2 hormat Tun.

    Masa najib tpm......alasan dberi kpd tun.....tiada kose krana hnya tpm. La ni PM......lg permainkn tun...

    Najib/rosmah.....ingat tun ni budak hingusan ker??

    Gunung Jerai

    ReplyDelete

ADAKAH KJ ITU KHAIRY JAMALUDIN, TAMPIL LAH TUNJUK B DAN T

Tidak kah Zahid mahu menjelaskan atau Najib serba tahu bersuara....