Friday, June 5, 2015

Bukan Arahan Zahid dan Najib, betul ke?

Apakah orang UMNO dan kebanyakannya pemimpin besar atau kecil di peringkat masing2..sama taraf, selayak penggganas dan penjenayah jika berkumpul mereka akan mencederakan, merosak harta benda, menghuru hara dan sampai boleh ke tahap membunuh.

Jika ya, kita boleh memahami persepsi KPN terhadap orang UMNO walaupun agak menghina...

Jika tidak, itu arahan siapa (?)
Kenapa cepat benar zahid jawab bukan arahan dia atau Najib...setakat mana Zahid tahu bukan arahan Najib.

Zahid kena proaktif..selain arahan dari Zahid atau Najib kepada KPN...siapa lagi yang boleh keluarkan arahan...

Bukankah PM kaki bohong dan juga Zahid..betul tak (?)

Nak tanya KPN, berapa orang terbunuh dan berapa orang cedera parah ketika polis menghentikan ucapan Dr. Mahathir.


Dubai, 11.00 malam

17 comments:

  1. Najib Razak adalah seorang pembohong.....sape percaya si pembohong adalah manusia bangang

    ReplyDelete
  2. Pukimak ted manoff!! Bloger pro najib tgh perah otak cari alasan!! Macai dh jadi blur, najib kini jadi bahan sindiran

    ReplyDelete
  3. Buat balik program ni tapi guna platform "Forum Perdana Ehwal Islam" yang berlangsung setiap mlm Jumaat yang penuh keberkatan. Semua rakyat boleh tengok dan lebih selamat. Lebih2 lagi speaker2 yang berdialog tu takkan nak menipu, mesti bercakap benar. Kalau platform ni jugak dibatalkan atau tidak diberi permit, sah kebaculan polis Dan kerajaan dan memang patut Msia jadi syurga PATI.

    ReplyDelete
  4. admin ada otak ke tulis mcm ni kan nak tunggu ada yg parah atau terbunuh ke baru nak cegah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg ko merepek ni bahlol....pi main sana dgn geng tak bertelor ko tu....

      Delete
    2. Betul! Patut polis cegah orang ada kat Ranau tu dulu.............kan dah cedera parah dan ada yang mati pula tu!

      Delete
  5. Najib kalau jadi panglima di medan perang, bila lihat pihak lawan, dia dah naik gentar dan lari meninggalkan pengikut terkontang kanting begitu sahaja. Lepas tu beri alasan macam-macam, sakit perutlah, nak terkencinglah, bini panggil suruh picit kakilah, bini suruh basuh jubor binilah, macam-macam alasan diberikan.

    Kesimpulannya Najib memang pengecut yang tak layak jadi Perdana Menteri, bila Tun Dr. Mahathir, Datuk Seri Ahmad Said, Datuk Seri Khairuddin Abu Hassan, serta para blogger dan penyokong Tun Dr. Mahathir hadir, terus buat cerita macam-macam, isu keselamatanlah, rusuhanlah, rempuhanlah, berbahayalah, tetapi tak ada pun yang mati dirempuh, dipukul, dibunuh semasa Tun Dr. Mahathir berucap dan memberi penerangan kepada sidang media selepas dipaksa oleh pihak polis berhenti kerana Najib takut makin banyak yang terdedah.

    Najib Pahlawan Bugis konon, blah la, Najib ni hanya Bapok Bugis sahajalah! Memalukan kaum Bugis di Malaysia sahajalah Najib ini, mengaku pahlawan, tapi belum turun berjuang terus lari lintang pukang, pahlawan cetak rompak adalah kalau macam ni.

    ReplyDelete
  6. Khayalan demi khayalan...penipuan demi penipuan...

    ReplyDelete
  7. Khayalan demi khayalan...penipuan demi penipuan...

    ReplyDelete
  8. Khayalan demi khayalan...penipuan demi penipuan...

    ReplyDelete
  9. Najib bukannya penakut.... tapi dia segan dengan Tun...

    Standard alasan teloq yg dah kena simpan kak Mah

    ReplyDelete
  10. Mat Mazlan kantoi, awal-awal lg amik kerusi depan. Harap2 panglima bugis buka pencak, rupanya menyorok belakang bini! he he he

    ReplyDelete
  11. banyakkanlah mengutuk dan mencela pemimpin....mudah-mudahan penuh kantung amal dihadapan ALLAH RABULJALIL nanti...kan...yang kafir dah tentu tempatnya,...jangan pula kita yang muslim ni turut bangkrap amal...ooopss...pilihan masing-masing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banyakkan lah berdoa supaya anda pun tak dihumban kedalam oleh Allah kerana bersekongkol dengan pemimpin zalim dan penipu rakyat. Kalau JAHIL jangan nak berkhutbah kat sini. Rakyat Malaysia TAK PERLU USTAZ PLASTIK CAM HANG!!!

      Delete
    2. 'Ana' setuju dengan 'enta' lar..ya anon 1:21:00AM

      Delete
  12. NUKILAN KHAS BUAT TED MANOFF & KERIS BERAYON:

    Confirmed yg Najib itu Kecut & Takut bila Tun Mahathir hadhir dan ingin bersemuka dgn dia. Ingat pantun lama ada mengatakan...
    Tangkap ikan haruan
    Dapat si ikan keli
    Kalau salah haluan
    Jumpa tuk guru belajarlah lagi.

    Kekuatan Hang Tuah terletak pada huruf 'T'. Begitu juga kekuatan Tun Mahathir terletak pada huruf 'M'. Selain itu, fadhilat huruf 'M' menonjolkan istilah berikut :-
    M - Mahathir
    M - Muhammad
    M - Muslim
    M - Melayu
    M - Malaysia

    Semua ciri-ciri ini cukup sinonim dgn keperibadian Mahathir Mohamad, seorang Muslim, perdana menteri Malaysia selama 22 tahun, pemimpin Melayu bertaraf dunia (world class leader).

    Sementara UMNO......
    United Malay National Organisation
    Under Mahathir No Oppostion

    Nama Najib letak di mana....Najib apa ada?

    ReplyDelete
  13. Siapa siapa siapa yang pa;ling boleh dicurigakan ... nak kata first lady , dia tidak ada kuasa , nak kata zahid , dia dah nafikan , nak kata najib ,zahid kata najib tak keluar arahan ... jadi adakah KPN memandai mandai ??? SIAPAaaaaaa ya?

    ReplyDelete