Friday, July 8, 2011

Mat Sabu - tiada maaf bagimu

Anwar tu memang dah tertulis dalam sejarah dengan dakwat kekal sebagai peliwat, penzina dan perosak bangsa. Nak suruh dia nafi pun dia minta tangguh, nak suruh dia mengaku pun dia minta tangguh - jawapannya berani kerana benar, takut kerana salah.

Tapi ada satu lagi makhluk yang sukar juga untuk dimaafkan, samada b**** atau tak cukup ****, termakan nasi ******** atau dah memang suka jadi kuda tunggangan selamanya - maaflah aku geram sangat.

Sedegil senyanyok Nik Aziz pun, dia pandai melarikan diri jauh2 dalam keadaan yang begitu memerlukannya. Bapa Kebajikan pun pandai menyorok kepala macam kura2. 

Tapi yang sekor ni sanggup jadi pecacai mengajak ribuan ahli PAS dan Melayu untuk berhimpun atas nama BERSIH dan akhirnya akan bertembung pula dengan sebangsa dan seugama. Dia tak sedar ke rakan bangsat dia apa pendirian mereka:

geram pun ada kesian pun ada kat mamat ni, berani tak bertempat... 

Dan yang paling peliknya, dalam ribuan ahli PAS tu, aku tak minta ramai, memadailah kalau ada 'seorang' pun cukuplah untuk bangun dan bersuara kepada Hadi, Ajih, Mat Sabu bahawa mereka telah terpesong...tapi sekor ahli PAS pun tak berani bersuara, demokrasi dalam PAS sudah mati, dayusssss sangatkah mereka ni???

PANAS BERAPI! GUAN ENG ARAHAKAN KAUM CINA JANGAN TURUT SERTA DALAM PERHIMPUNAN ESOK!

Wow, ada satu sms yang sedang beredar (circulate) di kalangan orang-orang Cina dalam bahasa Cina yang telah member Cina aku terjemahkan dan berbunyi seperti berikut:

"Lim Guan Eng telah mengarahkan pihak DAP supaya tidak benarkan ahli Cina DAP terlibat dalam perhimpunan tersebut (Beershit La). Biar melayu gaduh sesama sendiri."

Best kan SMS dia? Akhirnya melayu jugak yang jadi mangsa sebab emo tak kena tempat dan yang paling best sekali bila tanya kenapa nak demo? Mereka pun sebenarnya tak tahu tapi disebabkan ramai yang join so mereka pun join sekaki!

Serius beb, aku sedih melihat bangsa aku menjadi kaldaian kaum DAP!

3 comments:

  1. Kalau tengok kat blogs, Facebook, Twitter hal Bersih ni... Wah, nampak macam semua rakyat Malaysia akan turut serta! Orang-orang Cina, Melayu, India - sampai orang putih pun (atau nama orang putih, tapi tuan charcoal black Heheh) - semua ikrar akan turut serta.

    Tapi tengok lah nanti -- rasa-rasa 90% orang Melayu. Yang lain hasut saja, lepas tu duduk jauh. Bila lah Melayu ni nak cerdik...

    ReplyDelete
  2. Biasala tu bro..tukang promote puak2 tu la

    ReplyDelete
  3. ..aku tak nak cakap banyak pasal puak BERUK MELAYU ni..mereka sanggup jadi LEMBU, BABI, BARUA kepada Ambiga dan DAP..kerana dengki dan dendam kepada UMNO, PAS sanggup buat apa saja asalkan dapat tumbangkan UMNO..busuk sungguh hati puak yg mengaku lebih Islam daripada orang Islam lain..

    ..heran sungguh orang cerdik bijak dalam PAS boleh dicucuk hidun oleh manusia yg sanggup bawa bini kawan baik kebilik hotel..BARUA DAP pun mereka boleh percaya..paria Ambiga pun mereka boleh ikut..inilah jenis orang Islam dalam PAS..

    Pak Pandir

    ReplyDelete