Wednesday, July 20, 2011

Ustat Zizan tinggal seluar pendek..Pok Nick terlucut kain...



Selepas PAS Kedah diketuai Ustat Zizan tersunggkur di kaki cina DAP kini giliran Pok Nick pula terlucut kain di kaki cina MCA dalam isu pusat hiburan dan perjudian.

Kita tengok apa pula bunyi yang keluar dari ular dalam semak. 

Kalau alasan dan tuduhan: UMNO jadi dalang hingga membawa cina MCA saman..itu aku dah sebut, dah chup.. Pok Nick tolong cari jawapan lain.

Tiga penduduk Kelantan memfailkan saman pemula di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur terhadap Kerajaan Negeri Kelantan dan Majlis Perbandaran Kota Bahru (MPKB) untuk memohon pengisytiharan bahawa kerajaan negeri itu tidak berkuasa melulus dan menggubal undang-undang atau enakmen yang mengharamkan atau melarang aktiviti perjudian dan loteri.
Saman pemula itu difailkan oleh dua peniaga, Mong Meng Yit dan Lee Khim Haw @ Lee Khim Hwa serta Gan Han Chuan pada 6 Jun lalu.
Salinan writ saman itu diserahkan kepada pihak media di Kompleks Mahkamah Kuala Lumpur hari ini oleh Ahli Jawatankuasa Pusat MCA, Datuk Ti Lian Ker. Pengurusan kes itu dibuat di Mahkamah Tinggi (Bahagian Rayuan dan Kuasa-kuasa Khas) Kuala Lumpur pada 17 Ogos ini. - Utusan

No comments:

Post a Comment

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...