Monday, July 11, 2011

Pas dari Negara Islam ke Negara Kebajikan kini bertukar lagi...

Pas dari Negara Islam ke Negara Kebajikan kini bertukar lagi ke Negara Gendang... bunyi kuat, tapi isi di dalam kosong.


Ini terhasil dari sikap ahli hinggalah ke pemimpin PAS yang mudah dicucuk hidung, dilembu, dikudakan sementara masih memberi keuntungan dan  berfaedah tetapi apabila madu habis, sepah dibuang menjadi babi panggang kepada DAP dan Anwar.


Jika ini tidak mahu disedari, ditolak dengan ego oleh PAS, tiada siapa lagi yang boleh membantu mereka untuk musnah dan pupus. PAS pernah dicop parti terompah untuk DAP-antiMelayu oleh Anwar sendiri.


Peranan halus Anwar dan DAP sangat dikagumi bagaimana boleh menukar karektor dan sikap Nik Aziz dari seorang ulama yang masih disegani dan dihormati kawan dan lawan, serta bersikap takut kepada Allah kini menjadi seorang manusia yang sudah tidak lagi dihormati malah mudah dimaki dan dipersendakan oleh orang awam, Nik Aziz dilihat sudah bertuhankan undi dan kuasa serta impian ke Putrajaya.
Menggunakan ayat alQuran dan Hadith untuk berlindudng diri  menghalalkan cara malah berperanan pula menentukan haram, halal, syurga dan neraka. Apa sudah jadi ni????


Hadi Awang yang selama ini boleh dianggap berfikiran terbuka, mudah berbincang dan bekerjasama tiba2 menjadi tertutup, samseng jalanan. ganas dan lupa diri dengan keputusan dan serangan ke atas UMNO. Malah sudah tidak menunjukkan rasa hormat dan setia kepada sultan sendiri semata mata mahu bersama-sama kawan2 barunya. Apakah Nik Aziz cukup kuat mempengaruhi dan mencekam Hadi????


Selepas dua aktor di atas, Bermula dari Mat Sabu, Husam dan seterusnya hingga dke bawah, apalagi yang boleh orang Melayu dan Islam harapkan dari mereka ???????????????????????????. Mereka2 ini bukan sahaja hidung, kalau Anwar nak jubur pun, depa serahkan dengan rela hati asal upahnya lumayan...

Ini antara standard isi ucapan Mat Sabu di PP malam tadi - gendang kosong, bunyi kuat, penonton terhibur...


Laungan oleh Mat Sabu.."Najib Bohong..Perdana Menteri Bohong" bergema di Seberang Jaya.

"Kamu boleh melukakan lututku..tetapi kamu tidak boleh melukakan otakku.." kata Mat Sabu 

( Mat Sabu tak sedar sebenarnya otaknya memang dah rosak, dah dilembukan oleh Anwar dan DAP, perjuangan lebih kepada kuasa dan Putrajaya untuk dikongsi bersama penzina, peliwat dan pengkhinat bangsa serta kapir laknat racist )

Mat Sabu menyeru kepada polis agar menjaga keselamatan rakyat bukan menjaga keselamatan umno.

Mat Sabu mengingatkan peringatan Ustaz Hadi bahawa 9 Julai 2011 adalah satu permulaan..kita akan ajak rakyat turun ke jalan raya jika kerajaan dan SPR terus pekak dan tidak mahu penuhi 8 tuntutan BERSIH.

Mat Sabu cerita beliau mahu ke masjid tiba-tiba polis yang langgar beliau. Begitu kejam polis apco sanggup langgar pemimpin rakyat sendiri.

Bil air di rumah perdana menteri rm30 ribu sebulan.. "ini bukan orang yang mandi tetapi badak yang mandi.."

"Malaysia dah gila..baju kuning kena tangkap..kalau berak tahi kuning pun mungkin kena tangkap.." sindir Mat Sabu. - SharpShooter

2 comments:

  1. Parti Alam Sekitar memnag ikut cuaca, keap panasla, kejap sejuk la..!! Lepas ni tukar lagi, kiranya akan sentiasa bertukar-tukar..!!!

    Harap dapat dilink blog KL BOYZ disini..
    Terima Kasih..

    http://klboyzwangsa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Petikan Al-Quran dari - http://www.alquran-melayu.com/48-al-fat-h/
    [29]
    Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam). Engkau melihat mereka tetap beribadat rukuk dan sujud, dengan mengharapkan limpah kurnia (pahala) dari Tuhan mereka serta mengharapkan keredaanNya. Tanda yang menunjukkan mereka (sebagai orang-orang yang soleh) terdapat muka mereka – dari kesan sujud (dan ibadat mereka yang ikhlas). Demikianlah sifat mereka yang tersebut di dalam Kitab Taurat; dan sifat mereka di dalam Kitab Injil pula ialah: (bahawa mereka diibaratkan) sebagai pokok tanaman yang mengeluarkan anak dan tunasnya, lalu anak dan tunasnya itu menyuburkannya, sehingga ia menjadi kuat, lalu ia tegap berdiri di atas (pangkal) batangnya dengan keadaan yang mengkagumkan orang-orang yang menanamnya. (Allah menjadikan sahabat-sahabat Nabi Muhammad, s.a.w dan pengikut-pengikutnya kembang biak serta kuat gagah sedemikian itu) kerana Ia hendak menjadikan orang-orang kafir merana dengan perasaan marah dan hasad dengki – dengan kembang biaknya umat Islam itu. (Dan selain itu) Allah telah menjanjikan orang-orang yang beriman dan beramal soleh dari mereka, keampunan dan pahala yang besar.

    Ayuh ... Melayu/Islam ... kita ikut arahan ALLAH itu ... bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam).

    Ayuh ... Melayu/Islam ... kita tinggalkan ... pemimpin/ulama yg sengaja melalaikan kita dari ayat ALLAH ini

    Ayuh.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...