Friday, July 1, 2011

mykmu.net - Jangan Lupa Jemput Tokoh Ini Bersama..

laman web mykmu.net akan mengadakan Majlis Himpunan penulis penulis maya (blog Politik shj) pada november .
Pencetus dan Pembawa Masalah Kepada rakyat dan negara Malaysia... Mana dia menghilangkan diri ketika segala pertelingkahan dan bala sedang di alami rakyat???

.


Ini waris yang ditinggalkannya....

8 comments:

  1. Tepatdan oedas bro...perghhhh terbaik

    ReplyDelete
  2. Sharp at bulls eye !!! Everybody knows but what umno do....basically nothing!

    ReplyDelete
  3. teringat zaman kemenangan besar 2004..
    terus tak ingat dunia..
    terawang awangan ..dibuai mimpi..
    tu la tun.m cakap melayu (jgn) mudah lupa..

    ReplyDelete
  4. warisnya plk awal2 lg dah lupa..masuk ikut jendela..tak bg salam..

    ReplyDelete
  5. mana pi dia ni...dia la yang tatang ambero hndu ni sekor dulu...menyusahkan rakyat walaupun dah tak dak apa..asyik dok lena saja...menantu tak guna

    ReplyDelete
  6. kj ni bkn apa..tringatkn pengampu2nya dulu..mcm bdk2..lain kali pilihlah seseorang2 yg benar2 ada berqualiti klu takde quqliti jd lah mcm paklah dgn hadari..

    ReplyDelete
  7. UMNO BARU sebuah parti yang terus menghina Presidennya yang lepas-lepas seperti macam era pemerintahan TDM. Mamak saja yang betul-betul Melayu dan Islam. Yang lain semua tu Allahyarham Tengku AR, TAR, THO, TAB dan lain-lain semua tak dak standard dan tak tau memimpin negara.

    Musuh dalam selimut kat parti tu siapa sebenarnya? Kerana nak kekayaan, kuasa dan menurunkan dynasti takta, maka semua yang difikirkan pencabar dianggap musuh. Sampai parti yang mewakili orang Melayu pada permulaannya kini semakin hilang adat resam, bersopan santun dan keMelayuaannya.

    Sekarang, sebenarnya yang merupakan parti orang Melayu tulen anehnya ialah PAS. UMNO telah dikuasai oleh Melayu celup dan bertopengkan Islam yang sekarang cuba merampas kuasa daripada Melayu bangsawan yang mungkin telah dipegang telur oleh orang-orang tertentu.

    Lama-kelamaam, ahli-ahli KIMMA akan lebih ramai dan menguasai pilihanraya Agong UMNO dan muncul lah puak yang akan menentukan hala tuju nasib Melayu kat UMNO. Silap-silap nama UMNO BARU pun ditukarkan juga kepada nama baru seperti Majapahit, Sri Vijaya atau Kerala.

    Jadi, berwaspada le terhadap siapa-siapa yang datang mengatakan berjuang untuk UMNO BARU. Tengok lah latar belakang mereka kerana harimau tak kan hilang belangnya walaupun disapu dengan bedak talkum berlapis-lapis.

    Melayu Bodoh.

    ReplyDelete
  8. Wei anon 12:17 - apa yang hang dok melalut ni, mamai kata orang utara.

    Tidak ada siapa pertikaikan sesiapa dengan teruk sekali kecuali Paklah yang telah merosakkan negara yang telah dibina dengan maju dan harmoni oleh PM sebelum sebelumnya.

    Soal kayakan diri - itu lumrah manusia berkuasa tetapi mengkhianati negara dan bangsa memang tiada maaf.

    ReplyDelete