Friday, July 8, 2011

Kalau sudah terhimpun-carilah dalang...

Dah penat kita berpesan, merayu dan meminta Melayu2 dalam PAS, UMNO, PKR, NGO untuk menggunakan 'akal' supaya tidak berhimpun, tetapi andainya itu sudah takdir dan tertulis, kita harap mereka tidak menjadikan sasaran sesama mereka.

Sasaran mereka sepatutnya mencari dalang, batu api, pengkhianat mewarisi pengganas yang sebenarnya. Bukan susah sangat untuk dikenalpasti mereka ini.

# Bagaimana pula situasi di luar Kuala Lumpur termasuk di seluruh negara, apakah akan terjangkit dengan kuman kotor atau rakyat akan terus hidup seperti biasa tanpa sensitiviti perkauman?!

6hb dan 7hb saya di Kelantan - rata2 ahli PAS percaya senjata api dan bom buatan sendiri seperti yang dipaparkan di media massa adalah provokasi polis sahaja. Inilah mentaliti robot ciptaan Nik Aziz dan Anwar yang berjaya meresap dalam pemikiran ahli PAS.  Mereka menolak kebenaran sehinggalah nasi menjadi bubur. Percayalah jika hari ini ada cetusan, UMNO akan dipersalahkan juga...

1 comment:

  1. ahli-ahli PAS ni, dlm tempurong kepala diaorang ni penuh dgn shit! sebab tu diorg tak boleh membezakan diantara yang benar dan yang salah.

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...