Sunday, July 3, 2011

Lu polis..lu tolong dengar cakap ini betina .....

Betina bangsat dah naik junjung, arahkan polis dengar dan ikut cakap dia....

Ini bukan soal jalan, soal tempat tapi soal kepada perhimpunan yang akan melibatkan puluhan atau ratusan ribu orang yang akan berarak sekadar meminta SPR bersih sedangkan banyak lagi saluran dan forum yang lebih berkesan boleh di adakan. Apakah selepas perarakan dan memorandum diserahkan kepada DYMM YDP Agung maka secara otomatik SPR jadi bersih??? Selesaikah masalah???


Perarakan juga bukan berniat sekadar itu tetapi lebih kepada niat2 lain termasuk beberapa provokasi kepentingan peribadi dan parti yang menyebabkan akan berlaku di luar jangkaan apalagi perarakan itu juga akan berlaku pertembungan suka atau tidak, mahu atau tidak dengan satu pihak lain yang membantah seperti Perkasa dan Pemuda BN.  Polis yang tidak seberapa ramai tidak mampu mengawal segala dan semuanya.

Ambiga kena ingat, kalaulah babi dilepaskan puluhan atau ratusan ribu di sekitar jalan Kuala Lumpur pun mampu merosakkan banyak hartabenda dan menakutkan penduduk, apatah lagi kalau puluhan dan ratusan ribu manusia yang 'berkepala kuning', tidak waras, emosi dan busuk hati.


Choose a route and we will follow, Bersih tells IGP

KUALA LUMPUR, June 30 — Bersih has asked the police to suggest a route for its July 9 march to ensure that the rally goes off without a hitch, in what appears to be an attempt to bridge the growing divide between both parties.

Bersih chairman Datuk Ambiga Sreenevasan said the election watchdog presented the suggestion to the Inspector-General of Police (IGP) in the hopes that he would be open-minded and work with Bersih.

“We have asked them, the police, now you choose from one point in Kuala Lumpur to Taman Jaya, whatever,” she told reporters outside Bukit Aman police headquarters here after meeting with IGP Tan Sri Ismail Omar.

“You choose what route, we will follow. And we will do it peacefully.”

3 comments:

  1. mata ambiga anjing nie buta sebelah org cakap... anak dajjal agaknye...cuba check

    ReplyDelete
  2. Aikkss!!!! Bayangkan .....Seorang pencuri/perompak minta cadangan polis minta cadangan polis bagaiman ianya nak merompak...

    Atau pun seorang peliwat yang kita semua kenali minta cadangan polis bagaimana nak perbuatan terkutuk beliau?

    ReplyDelete
  3. TANGKAP SHAJA ?MELAYU BANYAK CAKAP SAHAJA/

    ReplyDelete

Keyakinan

  1. Seminggu dua ni ramai sangat leader dan owner dari syarikat networking yang lain call saya. Mereka nak jumpa, nak meet & great, nak...