Wednesday, May 6, 2015

GAMBAR TERMAHAL ABAD MODEN MALAYSIA


Gambar menceritakan segalanya...

Mamat yang berdiri di sebelah tu dengan tshirt-nya..
Semua orang berselfie kecuali seorang..
Dan seorang tu bersungguh-sungguh..fokus..
Jambatan kayu yang baru  dibina untuk ke pokok tersebut...
Pentas untuk seseorang berdiri dengan kasut berkilat..
Kesilapan jurukamera - ambil gambar penuh sehinngga menampakan semua..
dan banyak lagi..

Apakah motif asal sebenarnya Ahmad Maslan bergambar sebegini tetapi akhirnya tidak menguntungkannya pun...




# Ada yg tidak mahu terima hakikat apabila geng sendiri kantoi...

14 comments:

  1. memang lawak la...hahahaha...!!!!
    terbaiklah bro....:-))

    ReplyDelete
  2. Elok ko declare sebagai blogger Pakatan Haram la bro KD.
    Ko usaha cari sisi-sisi musuh dalam BN jugak..
    ni wajah MUNAFIK sebenar..
    Dajjal suka watak ko KD.
    semoga ko mendapat hidayah atau tidak mati sebagai bapak Munafik moden.

    Ameein

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mamat 6:42 sayang rupanya kat Mat Mazlan nih...

      Delete
    2. Aku sayang Mat Lan ko jeles??.. ko sayang mamak kutty perompak anak beranak..sian ko

      Delete
  3. Dlm berkempen PRK pun masih ade dendam membusuk dlm hati ke tuan punya blog?
    Tuan blog ni sebenarnya mcm ada dendam tak lepas dgn UMNO dan beberapa pemimpin.
    Cuba ceria ikhlas dendam apa?

    janganlah berselindung dengan retorik2 konon demi parti..demi bangsa..demi agama bla2.. sebijik mcm puak Nuar Ketom tu.. slogan2 menipu rakyat..tp sbnrnya kemaruk suatu benda lain yag dihajati tak sampai...

    Allah Maha Mengetahui.. usah berbohong dengan topeng itu dan ini. tak berkat idup..


    PEACE tuan blog... :)

    ReplyDelete
  4. Cayalah KD..the stupid tu mcm Asmin main wayang cangkul longkang n basuh baju

    ReplyDelete
  5. Baju tu diedit la...jgn gaduh2 k.
    Kita cuma tagih janji kerajaan n Mat Maslan yg kata byk brg akan turun harga tp rupanya naik n kerajaan kelihatan bangga gilerrr dgn pungutan cukai yg byk ni....aku tau korang panass pasal GST je, akhirnya terpalit kat Mat Maslan.
    kita sama2 tunggu kad topup turun harga 60sen dulu....sabar semua....masalah topup ni Mat Maslan akan bawa keperingkat antarabangsa utk dibincangkan secara global...lepas tu brg2 lain akan menyusul n masalah GST akan selesai pada tahun 2050 nanti....peace yo!

    ReplyDelete
  6. berita terkini
    pokok getah yg ditoreh olih achmad masylan aka gst telah tumbang
    tapi getah masih mengalir utk dicukai GST
    PUHHHHHHHHHH Dasyat

    ReplyDelete
  7. Aku rasa KD dan kami semua dah cakap, kritik pemimpin bukan bererti sokong pembangkang dan benci umno.

    Kalau pemimpin umno haprak pun masih dipertahan dan disanjung, umno akan busuk dan hancur.

    Sikap kau orang adalah musuh umno sebenarnya, pengkhianat.

    ReplyDelete
  8. Muka-muka Melayu ori yang rajin dan bersungguh-sungguh bekerja. Kaum Mamak pulak yang dapat habuan dan mempersenda pemimpin ori Melayu.

    Masih buta lagi ke walaupun zaman kaum Mamak memerintah dah berlalu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini ahmad maslan ke ni, jawapan standard cgpa 3.85

      Delete
  9. Asal kutuk mamak je tibai Ahmad Maslan..
    Mamak bg huru hara UMNO korang tak nampak?>
    Bodoh ke bahlol.. sampai UMNO pecah.. kena haramkan..

    skrg pun tolong jadi trojan horse kpd musuh,., mamak tu laa jugak..

    tegur pemimpin dgn cara kutuk hina..itu cara mak bapak ko ajar ke macai2 KD?

    puihhh...

    ReplyDelete
  10. Ahmad maslan yg bodohkan diri dia sendiri takkan aku nak puji...
    Lebih baik kau tuih muka mak bapak kau yang dapat anak sebuta dan sebangang kau..

    ReplyDelete

PM SELEBRITI

Setakat ini apa berita yang ada nilai ekonomi dari Anwar...