Friday, May 8, 2015

Kita semakin dekat dengan jawapan...

Perkembangan mutakhir LUTH dalam penglibatan jualbeli hartanah berkait rapat dengan 1MDB membawa pengharapan baru untuk menjejaki pengkhianat...

Ia sama hebatnya untuk rakyat tahu siapa yang memberi arahan kepada sirul dan azilah untuk membunuh altantuya..

PDRM wajar membuat siasatan untuk membawa mereka ke muka pengadilan...

Pergerakan Pemuda UMNO sedang berada di landasan yang betul buat masa sekarang...

90 comments:

  1. Amboi, hebat ko kd. Boleh kaitkan luth dgn 1mdb dan bersangkutan pula dengan arahan kpd sirul dan azilah utk membunuh altantuya. Mana ko belajar ilmu csi ni kd. Elok ko jd penasihat kpd pegawai siasatan kes teo beng hock, sbb sampai sekarang tak tahu samada bunuh diri atau mati dibunuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sudah sampai masanya kerajaan TEST POTA mampu tak membawa ke semua penfitnah ke mahkamah utk diadili..Nak tengok la macam mana mereka pertahankan diri di mahkamah.
      Kalau boleh mahkamah terbuka biar rakyat adili .

      Delete
    2. Pasal apa Jabatan Jenayah Komersil Bukit Aman masih buat pekak badak pasal laporan polis oleh Datuk Seri Khairuddin bin Abu Hassan mengenai penyelewengan yang disyaki berlaku dalam 1MDB? Senarai nama yang disyaki juga ada dinyatakan dalam laporan polis tersebut.

      Tetapi mengapakah pula pihak yang dilaporkan kepada polis iaitu pihak yang disyaki melakukan penyelewengan tidak dipanggil oleh polis untuk di soal siasat atau paling kurang memberi keterangan, tetapi pihak yang membuat laporan polis pula dimufliskan, salah satu rumahnya di lelong, kemudian rumahnya yang lain itu digeledah dan dia dituduh melakukan pengubahan wang haram sedangkan tiada laporan polis pun mengenai kes pengubahan wang haram itu.

      Apa dah jadi? Ketua Polis Negara kena telus, jangan jadi pak turut tak tentu hala, kerana akan menyebabkan rakyat makin marah.

      Kalau pun Jabatan Jenayah Komersil kata mereka tak boleh uruskan kes itu dengan alasan tertentu, patutnya mereka memanjangkan laporan polis itu kepada pihak SPRM, tetapi mengapakah perkara ini tidak dilakukan? Sedangkan dalam kes khalwat atau buat maksiat, boleh pula PDRM memanjangkan kes itu kepada Jabatan Agama kerana kes sedemikian dalam bidang kuasa pejabat agama, mengapakah ini boleh terjadi? Sila jelaskan.

      Delete
    3. Wah salahkan polis pulak..?

      Kau faham tak apa itu muflis? Ingat ya ini zaman Najib bukan Tun M. Zaman Tun M bank dan mahkamah dikawal.Zaman Najib kes Altantuya ambil masa berapa tahun....lama gila ..

      Bab muflis paling mudah nak faham macam ini...Cth kau beli rumah lepas tu jenis suka berhutang sampaikan ansuran rumah tergeliat...Mahkamah bagi masa 6 bulan .Kalau jenis dah takda duit apa nak buat? Bgtahu Najib minta tolong agar Bank jangan muflis ke? itu salah guna kuasa faham..jadi jangan salah najib kalau rumah kau kena lelong...ada faham tak?

      Payah la kalau mentaliti politik era zaman Tun semua ingat Najib jenis tak telus..

      Isu ada bukti penyelewengan ini semua cerita kartun keluarkan je la.....

      Delete
    4. Sapa2 Bini glamor payah maintain Bro. ..lifestyle kena jaga juga..

      Delete
  2. Pekung dan nanah 1MDB dah mula busuk dan bernanah.

    Kami Rakyat biasa mahu kan jawapannya dari Najib sebelum kami buat keputusan pada PRU14 nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 50 tahun Tabong Haji melabor Dan untong besar..tak puji pulak? Satu transaction keji kelangit. .DAP dan Zionis memang benchi peranan Tabong Haji

      Delete
    2. Kenapa?
      Oooooo 50 tahun buat baik, sekali buat tak baik kira ok lah ya. Teringat kisah seorang alim ulama di mana sepanjang hidupnya menyerah diri kepada Allah tapi hanya kerana 1 kesalahan terus ke neraka.

      Delete
    3. Sapa ulama tu..di mana dia tinggal..siapa bapa dia..siapa ibu dia..siapa dato dia..siapa nenek dia..siapa isteri dia..berapa anak dia...siapa bapa mertua dia..siapa ibu mertua dia..berapa anak dia..tolong bagi nama2 tu..boleh lah kita menambah ilmu pengetahuan kita bersama2 .

      Delete
    4. 10.44 bodoh nye..jgn ko pakai Agama utk halalkn kerja jahat Madeay
      syurga neraka kerja Tuhan, klu mcm tu Madeay pun tk leoas jgk sbb dia seleweng dn menipu rskyat 23 tahun wpun ada buat jasa.. bodoh kn hujah macai Madeay yg anti Islam tu... padanlah Marina penyokong dn pendesak kuat LGBT, SiSter in Islam.. Madeay keling bngga anak2 dia songsang..

      Delete
    5. Betul tu Madeay dengan anak cucunya mesti diperleceh dan dihina. Kalau tidak orang kampung masih percaya cakapnya.

      Delete
    6. Sila beri penjelasan mengenai USD 1.103 bilion wang yang dihutang oleh 1MDB, pada mulanya kata laburkan di Cayman Island, kemudian dah tebus dan disimpan di Singapura, dalam BSI Singapore Limited, tapi akhirnya bukan wang USD 1.103 bilion itu yang disimpan di BSI Singapore Limited, hanya kertas buruk 'paper asset' yang tak tahulah masih ada nilai lagi ke tidak, itu sahajalah, sekadar 'paper asset', jadi ke manakah ghaibnya USD 1.103 bilion itu, apakah wang tunai itu terbang tanpa dapat dikesan oleh radar dan menjunam ke Lautan Hindi juga? Sila beri penjelasan, jangan buat penjelasan bodoh tahap baghal pula.

      Delete
    7. Aku suka cara Tun M and the geng ..Tahu tak pasal apa? Jangan simpan duit di bank singap[ura dah tak boleh dipercayai...Rupa2nya baru aku tahu kalau Tun M nak maklumat bank singapura kena tunduk la...

      Delete
    8. Betul tu..tunduk..mcm ah jib gor tunduk kat lee hsien loong..huhuhu!

      Delete
    9. Madeay guna ISA laa nk tnduk org Melayu.. pastu arah POLIS tembak mati org2 kampung yg lawan dia.. Cina jd raja ekonomi madeay.. gula naik tiap tahun madeay paksa melayu patuh.
      nasib baik Najib jd PM, robert kuok lari kuar.. Madeay mngamuk sbb kroninya mngadu.

      Delete
  3. Pecacai Najib terus memberikan hujah tahap longkang di mana-mana artikel mengenai 1MDB, hujah bodoh tahap longkang mereka itu hanya menyerlahkan kedunguan mereka sahajalah, rakyat akan makin jelas, kerana makin dungu mereka beri komen, makin terdedah penyelewengan dalam 1MDB yang makin hari makin terbongkar.

    Isunya adalah kerugian kepada negara, kerugian kepada rakyat yang mana berpuluh wang yang diselewengkan itu patutnya digunakan untuk pembangunan negara dan pembangunan untuk rakyat, tetapi hancur lebur begitu sahaja.

    Kalau wang Najib, wang Ahmad Maslan, wang Rosmah, wang Shahrir Samad, wang pengampu dan pembodek Najib, wang tukang jawab dungu belaan Najib nak melingkup pun, lantaklah itu wang mereka, tapi ini wang untuk pembangunan bagi rakyat, berpuluh bilion ringgit hancur lebur begitu sahaja, ini sudah keterlaluan, ini sudah melampau, ini sudah sangat teruk dan begitu dahsyat dan tidak boleh diterima.

    Kepada tukang jawab dungu belaan Najib, sudah-sudahlah menipu diri sendiri, hanya manusia yang rendah moral dan tak ada maruah sahaja yang sanggup menyokong kepalsuan yang hakikatnnya dia dah tahu pun pasal kepalsuan tersebut. Sedarlah diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sah la yg komen kat atas ini geng longkang...

      Jenis sembang aku ada berkotak-kotak rahsia penyelewengan 1mdb tetapi bila minta bawa ke SPRM jadi gila isim dan banganag pasal apa? Dah tak tak boleh sembang politik longklang...

      Politik longkang ini jenis sembang berapi tetapi faktanya takda ...Malaysia ini bukan negara dihutan la..Kami kat sini ada undang-undang..Ada faham tak? Faham ke tak undang2 ini?

      Delete
    2. Sila beri penjelasan, pasal apa Jabatan Jenayah Komersil Bukit Aman masih buat pekak badak pasal laporan polis oleh Datuk Seri Khairuddin bin Abu Hassan mengenai penyelewengan yang disyaki berlaku dalam 1MDB? Senarai nama yang disyaki juga ada dinyatakan dalam laporan polis tersebut.

      Tetapi mengapakah pula pihak yang dilaporkan kepada polis iaitu pihak yang disyaki melakukan penyelewengan tidak dipanggil oleh polis untuk di soal siasat atau paling kurang memberi keterangan, tetapi pihak yang membuat laporan polis pula dimufliskan, salah satu rumahnya di lelong, kemudian rumahnya yang lain itu digeledah dan dia dituduh melakukan pengubahan wang haram sedangkan tiada laporan polis pun mengenai kes pengubahan wang haram itu.

      Apa dah jadi? Ketua Polis Negara kena telus, jangan jadi pak turut tak tentu hala, kerana akan menyebabkan rakyat makin marah.

      Kalau pun Jabatan Jenayah Komersil kata mereka tak boleh uruskan kes itu dengan alasan tertentu, patutnya mereka memanjangkan laporan polis itu kepada pihak SPRM, tetapi mengapakah perkara ini tidak dilakukan? Sedangkan dalam kes khalwat atau buat maksiat, boleh pula PDRM memanjangkan kes itu kepada Jabatan Agama kerana kes sedemikian dalam bidang kuasa pejabat agama, mengapakah ini boleh terjadi? Sila jelaskan

      Delete
    3. Wah salahkan polis pulak..?

      Kau faham tak apa itu muflis? Ingat ya ini zaman Najib bukan Tun M. Zaman Tun M bank dan mahkamah dikawal.Zaman Najib kes Altantuya ambil masa berapa tahun....lama gila ..

      Bab muflis paling mudah nak faham macam ini...Cth kau beli rumah lepas tu jenis suka berhutang sampaikan ansuran rumah tergeliat...Mahkamah bagi masa 6 bulan .Kalau jenis dah takda duit apa nak buat? Bgtahu Najib minta tolong agar Bank jangan muflis ke? itu salah guna kuasa faham..jadi jangan salah najib kalau rumah kau kena lelong...ada faham tak?

      Payah la kalau mentaliti politik era zaman Tun semua ingat Najib jenis tak telus..

      Isu ada bukti penyelewengan ini semua cerita kartun keluarkan je la.....

      Delete
    4. Cai najib punyer sembang..kote bapok pun bole goyang...huhuhuhu!
      Kalo telus declare lar duit 1mdb kat mane?! Sekejap kat cayman island larr, singapore larr..ujung ujung ah jib gor pinjam kat keling ananda krishnan..cer citer cai!!!

      Delete
    5. Keling ajar balaci die jwb gini.. mncarut je utk tumbngkn PM.. cehh... busukk..

      Delete
  4. Pecacai Najib terus memberikan hujah tahap longkang di mana-mana artikel mengenai 1MDB, hujah bodoh tahap longkang mereka itu hanya menyerlahkan kedunguan mereka sahajalah, rakyat akan makin jelas, kerana makin dungu mereka beri komen, makin terdedah penyelewengan dalam 1MDB yang makin hari makin terbongkar.

    Isunya adalah kerugian kepada negara, kerugian kepada rakyat yang mana berpuluh wang bilion ringgit wang negara yang diselewengkan itu patutnya digunakan untuk pembangunan negara dan pembangunan untuk rakyat, tetapi hancur lebur begitu sahaja.

    Kalau wang Najib, wang Ahmad Maslan, wang Rosmah, wang Shahrir Samad, wang pengampu dan pembodek Najib, wang tukang jawab dungu belaan Najib nak melingkup pun, lantaklah itu wang mereka, tapi ini wang untuk pembangunan bagi rakyat, berpuluh bilion ringgit hancur lebur begitu sahaja, ini sudah keterlaluan, ini sudah melampau, ini sudah sangat teruk dan begitu dahsyat dan tidak boleh diterima.

    Kepada tukang jawab dungu belaan Najib, sudah-sudahlah menipu diri sendiri, hanya manusia yang rendah moral dan tak ada maruah sahaja yang sanggup menyokong kepalsuan yang hakikatnnya dia dah tahu pun pasal kepalsuan tersebut. Sedarlah diri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak juai kat TH tapi juai kat Soros Malaysia dan kroni Mahadei ok ke?

      Delete
    2. Kalau jual dengan harga berpatutan ok le, ini jual 1.5 ekar je dah RM188.5 Million. 1MDB beli 70 ekar dengan harga RM194.1 Million jadi tak ke bodoh nya TH beli 1.5 ekar dengan harga nak sama 1MDB beli 70 ekar. Bahalol namanya.

      Delete
    3. Wei macai..ko tu yg bahlol..patut ke tak ko bkn pakar pelaburan modal, bkn straight awai compare bare number mcm tu.. cedok data dr tuduhan, senang2 buat hujah,.. nmpk sgt skrg gerakan nk jatuhkn .najib sbb nak rampas kuasa sbb rakyat atau UMNO.

      Delete
    4. ramai sungguh pakar ekonomi kt sini yang sangat tahu pasal urusan bisnes skala besar. ingatlah, jika sesuatu isu diulas dan diadili oleh yang bukan pakar, maka bersedialah untuk menjadikannya fitnah. dan fitnah akan membawa ke neraka. sendiri mau ingat beb. biar orang yang pakar sahaja berbicara. yang tak tahu tak perlulah memandai-mandai.

      Delete
    5. Puak bangang TDM ni nak suruh 1 mdb jual tanah kat TH dengan harga 2.50 sen sekaki dan gs t6% maka jadi lah 3 hinggit...Baru la depa melalak suka.

      Delete
    6. Isunya sekarang ini adalah penyelewengan jualan tanah kerajaan di mana kerajaan rugi RM 184 juta bagi lot tanah yang dijual oleh 1MDB kepada Tabung Haji itu. 1MDB beli tanah itu dengan harga RM 4 juta, tetapi jual dengan harga RM 188 juta, ikut harga pasaran, maka kerajaan masa jual tanah itu tak ikut harga pasaran, mungkin beri sedekah atau derma sahaja kot kepada 1MDB.

      Rakyat rugi peruntukkan pembangunan berjumlah RM 184 juta, dengan jumlah sebanyak itu, beribu pembangunan kecil boleh dibuat, tetapi hancur lebur akibat penyelewengan jualan tanah itu.

      Patutnya kerajaan kena jelaskan, apakah justifikasi menjual tanah yang berharga RM 188 juta dengan harga RM 4 juta sahaja? Mengapakah tindakan sebegitu dibuat sedangkan ia merugikan negara, merugikan pembangungna untuk rakyat? Sila beri penjelasan.

      Delete
    7. Kau ingat 1mdb itu company bapak kau ya? 1MDB kerajaan punya la mangkuk...
      TRX itu kau ingat nak bina kedai runcit jual askrim vanilla ke?

      Delete
    8. Mudahnya fitnah 1mdb di angkat mulia hari2 oleh pencacai Madeay .. mereka rakus tamak dn penuh dendam.. kenali Daim si misai putih serabut tu.. bapak penipu.. konsesi2 yg makan puluhan tahun spt PLUS KESAS BKE PENANG BRIDGE semua tu semua adala hasil drRegim Perompak yg mengaku bijak ekonomi... ptuihhhhh..

      Delete
  5. Wahai najib,rosmah dan seangkatan dengan nya.....aku nak tanya sikit,tak cukup lagi ke duit dah berbillion dalam bank???korang nak pecahkan rekod qarun ke???bangsat!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangsat tu apa bang..ada rupa buah langsat ker? Langsat sedap tau..ciptaan Illahi

      Delete
    2. Smlm Muhyiddin br bg statement dlm medua yg asas ekonomi kita sgt kukuh, rezab luar cukup byk dn selesa, lbh byk dr zaman Mamak Perompak bajet hebat tu..wpun harga minyak merudum.
      zaman Keling Madeay minyak harga stabil tp kunun marah Soros.. ntah2 mamak tu yg pakat dgn spekulatir lain.. lalu dirompak wang Petronas tu utk slmatkn anaknya, Tajuddin Ramly.. Halim Saad punya companies..

      Delete
    3. Kalau ekonomi kukuh, pasal apa perlukan GST? Kononnya bantu rakyat dengan beri BRIM, tapi BRIM beri secupak, kemudian kaut balik melalui GST segantang, jadah apakah sedemikian rupa?

      Berapa banyak Rezab Luar Malaysia? Sebenarnya Rezab Luar Malaysia 5 kali lebih rendah berbanding Rezab Luar Singapura.

      Kalau zaman Tun Dr. Mahathir jadi Perdana Menteri dahulu wang negara dirompak, maka sekarang ini kamu tak lihatlahlah KLCC, Putrajaya, Lebuhraya Utara Selatan, berbelas universiti awam yang baharu, pembangunan politeknik, Institut Kemahiran Mara, Litar Sepang, pembangunan kawasan industri dan lain-lain pembangunan kita nikmati dan lihat sekarang ini.

      Sudah-sudahlah nak auta. Kalau wang Petronas dirompak, apakah Petronas begitu maju semasa Tun Dr. Mahathir menjadi Perdana Menteri sebelum ini? Kerana di zaman Tun Dr. Mahathir, Petronas mengembangkan perniagaanya di luar negara seperti Afrika, Asia Barat, malahan hingga ke Eropah dan Amerika.

      Tahap mentaliti tukang jawab Najib memang dungu, sebab itu hujah mereka lebih teruk dari tahap longkang sahajalah.

      Delete
    4. GST dilaksanakan kerana ketirisan percukaian.. Cukai GST lebih telus dan baik dari SST...Geng Tun semua jenis mangkuk bertingkat

      Delete
    5. PAK LAH bgtahu dlm media selepas rejim Madey bising.. bhwa dia ambil alih negara dlmmkeadaan wang dlm Perbendaharaan Negara sgt lemah.. mengamuk Maha.dey bila Pak Lah dedah scara xlngsung indication rompakan yg dilakukan rejim Madey..

      Gst nk tambat taukeh2 yg lari cukai berbillion setahun. Sbb sistem ini mutlak terus cajkan cukai tnpa boleh tipu. Cuma penjenusan brg asas dn perlaksanaan masih lemah. Tp lemah bkn mksud gagal atau menipu mcm PM dlu tu rangka konsesi tol yg naik mencanak setiap 2thn.. kroni untung berlipat2...

      Delete
    6. KD tak berapa faham apa itu kroni..Bagi KD cukuplah lebuhraya bertingkat hebat la pemimpin.Begitu juga KLCC megah maka melayu sudah kuasai tanah-tanah dibandar.

      Delete
    7. Ted Manoff
      Langsat mmg sedap..kalo ngko nak tau mcm mane rupa bangsat, cuba ngko tgk kat cermin..itu la rupa bangsat..kalo rupa bangang ngko tgk kat utusan malaysia dan buletin utama tv3..ah jib gor namanye..

      Delete
    8. Kah..kah.. utusan tv3 rtm berita harian polis isa.. zaman keling pengecut bail out kroni DEB... veric chia ananda tu ahli DEB bg madeay keling.. sbb dia terasa hati dia keling jg xlyk join DEB..

      Delete
  6. Muhyiddin sendiri mengaku gagal memberi penjelasan tentang 1MDB di Permatang Pauh kerana dia sendiri tidak jelas dan banyak sudah isu yang dikaitkan dengan 1MDB.
    Isu ini boleh menjahanamkan UMNO.
    KJ juga meningkatkan beberapa keraguan dan perlu penjelasan lanjut LUTH.
    Sedikit masa lagi pasti ada perkara lain berbangkit, satu demi satu...
    Anwar yang licik mampu dikandangkan..jadi beringatlah mereka yang lain.
    Mahathir sudah tidak maafkan Najib berkaitan wang 1MDB yang tiada jawapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aurangzeb Mahathir. ...thinking only him perfect..ptuiih

      Delete
    2. Sbb tu PAS gelar dia MAHAFIRAUN... kita nk tgk gelagat dia skrg.. wait n see.. negarawan yg oenuh dgn putar belit..

      Delete
    3. Mahafiraun tu berat sangat..memadai gelaran dr putar belit..

      Delete
    4. Dah tak boleh nak putar belit, kemudian hanya tahu memaki hamun tak tentu arah pulah. Sebenarnya para pembelit adalah para pengampu Najib, tukang bodek Najib. Isu yang ditanyakan oleh Tun Dr. Mahathir dan rakyat mereka tak boleh jawab, sebab kalau jawab maka masuk ke penjara, maka mereka putar belit itu dan ini malahan membuat penghinaan untuk mengelirukan rakyat sedangkan diri mereka sendiri yang keliru.

      Walaupun Tun Dr. Mahathir dituduh sebagai Mahafiraun, tetapi dia banyak berjasa dan banyak membanngunkan negara. Najib dan kuncu-kuncu pula sibuk melingkupkan negara, pelaburan strategik konon, jual tanah kerajaan yang harga RM 35 bilion dengan harga lebih kurang RM 2 bilion, kemudian buat untung atas angin secara menyelewengan, strategiklah sangat, memang dasar penyamun, pencuri, perompak, penjenayah!

      Delete
    5. MAHADEY BANYAK BERJASA.? YA..SAMA BANYAK JUGA DIA MEROMPAK SECARA PROFESIONAL DAN MELINGKUP HAK ORG MELAYU..

      Ya betul... tp itulah gelaran yg PAS berikan dn xpernah ditarik balik.
      Madey skrg bersekutu dgn puak yg gelar dia dgn gelaran amat buruk dan berat. Bkn Najib atau Pak Lah..

      Delete
  7. Aku masih ingt zaman Madeay Keling perintah ala police state dulu.. cukup banyak isu tak berjawab pada rakyat ditutup rapat.. isu penyelewengan duit tabung haji hnya berlaku zmn Madeay, sehingga bonus 11% menjunam kpd 4%.. kes penyelewengan Bakun Dam.. mn dia jwn anjing2 Madeay??
    tapi zaman tu network maklumat lemah sbb Madeay Keling perintah zaman RTM TV3 jd perkakas dia menipu rakyat hari2... jadi mmg tak timbul isu kununnya lgpun ketua2 bhagian yg lntang di suap dgn projek2 kelas A-F sbg habuan rasuah taat pd dia.

    Manakala kroni2 yg bg wang berjuta2 utk PRU PRK dianugerahkn kontrak rundingan terus tanpa soal. Lebih dhsyat jumlahnya dr isu 1MDB yg dijadikan alasan lebih2 Madeay Keling di dr asakan PR.

    Madeay Keling juga mengarahkan PEMBUNUHAN KEJAM penganut PAS tegar, Allahyarham Ibrahim Libya serta pengikutnya tanpa dibucara...Polis yg dijadikan paksaan alat perkakas Mahadeay Keling ni menembak mati mereka yg hanya bersenjatakan parang dn kayu..

    Lebih jijik jahat sama spt Zionis membunuh Palestin.. tp itu kafir.. Madeay keling bunuh bngsa Melayu Islam... mna dia balaci Madeay Keling yg ckp pasal Sirul tu?

    Madeay Keling skrg trbyg dosanya membunuh org PAS dgn mngkmbing hitamkan Najib kaitan Sirul dn Altuya...?? Sungguh BUSUK JIJIK KOTOR lagi MAHA KHIANAT manusia bernama Mahathir Mohamad ini berpolitik.. busuk dendam hatinya sperti ulat yg memamah bngkai..

    Semakin aku yakin dn percaya Najib hnyalah mngsa politik REJIM MADEAY LAKNATULLAH.
    andai Najib dijatuhkan.. yakinlah kali ini Madeay Keling akn terburai dosa2 lamanya 23 tahun mnjadi pemerintah kukubesi ...

    Cara Najib diasak oleh anjing2 upahan Madeay Keling ini cukup weird..jelik dan jelas penuh konspirasi!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada bukti ke Tun Dr. Mahathir arahkan pembunuhan Ibrahim Libya? Masa tu Tun Dr. Mahathir di luar negara, malahan beliau sangat marah dengan kejadian tersebut, sudah-sudahlah nak membohong.

      Pasal projek hidroelektrik Bakun, banyak membantu pembangunan Sarawak, lihatlah di Belaga, Kapit, makin maju. Biasalah pengampu Najib akan menipu apa sahaja untuk memburukkan Tun Dr. Mahathir dengan harapan Tun Dr. Mahathir akan diam, tetapi mereka itu yang bodoh, Tun Dr. Mahathir tahu apa yang dia buat, pasal tuduhan terhadapnya oleh pengampu Najib, Tun Dr. Mahathir dah cabar supaya disiasat, jangan hanya tau main bangsat sahaja.

      Mana dia penjelasan mengenai 1MDB, bila orang buat laporan polis pasal penyelewengan di 1MDB, bukannya nak siasat pengurusan atasan 1MDB, tetapi yang buat laporan pula yang dituduh buat jenayah, memang gila mereka semua ni.

      Delete
    2. Macai Madeay Keling dh mula defensive..kah..kah.. tau pon ko Madeay byk sisi gelap..
      Ngok, yg dipersoalkan bukan projek Bakun.. tp penyelewengan projek Bakun yg melibatkan Ekran Berhad, kroni besar Madeay, membela Cina Thing Phek Khing, penyelewengan skala besar Madeay melibatkan multi billion wang negara lesap, Ekran sapu, Bakun terbengkalai..

      Projek itu hanya berjalan di zaman Pak Lah selepas ditubuhkan Sarawak Hydro. Persoalannya.. buat macai2 Madeay yg mentah hingus, KEMANA WANG yg dianugerahkan kpd Thing Phek King, tanpa tender terbuka, WANG TERSEBUT LESAP???

      Bkn main galak serang 1MDB yg dlm proses audit, penyelewengan Madeay Keling berpuluh2 projek siapa audit? Mokhzani tlg audit??

      Senyap lesapkan wang negara.. Madeay buat2 lupa.

      Delete
    3. Mokhzani audit dan Marina verify. Mukhriz chop lulus

      Delete
    4. Dalam projek Bakun, telah menjadi pengetahuan umum bahawa projek berkenaan tertangguh kerana krisis ekonomi tahun 1997/98, kerajaan terpaksa mengambil masa yang lama, bertahun-tahun untuk pulihkan ekonomi semula sebelum melaksanakan projek itu semula, dan kini projek itu telah berjaya.

      Sudah-sudahlah nak membuat cerita palsu wahai tukang jawab Najib, korang semua fakta semua hanyut ke longkang, menggunakan dongengan palsu untuk memburuk-burukkan Tun Dr. Mahathir dan keluarga.

      Selama ini pecacai merangkap tukang jawab Najib yang begitu dungu ini menuduh Tun Dr. Mahathir menyerang peribadi dan keluarga Najib, tetapi hakikatnya, tak ada pun begitu, yang ada adalah pecacai dan tukang jawab dungu belaan Najib yang setiap hari menyerang peribadi Tun Dr. Mahathir dengan dongengan palsu untuk memburukkan reputasi Tun Dr. Mahathir, tetapi korang ingatlah, buatlah jahat macam mana pun nak ainaya orang, akhirnya akan terbongkar segala kejahatan korang ni. Lihat satu persatu terbongkar, isu penyelewengan jualan tanah kerajaan, wang USD 1.103 bilion yang hilang, lepas tu penyelewengan dana tabung haji, lepas ni tak tahulah apa lagi yang akan terbongkar.

      Bersiap sedialah Najib and The Gang untuk beratur beramai-ramai masuk penjara.

      Delete
    5. Wahai Balaci Perompak Madeay Keling....sila jwb dlu mna pegi dana RM1.6 billion yg telah dikeluarkan pd 1997, sebelum krisis, dan ditambah pampasan besar RM 1.1billion kepada Ekran Bhd, Thing Phek Khing!

      DEB kepala Madeay ialah membela kroni2 Cina dlu, kroni2 Melayu kemudian sikit, tgk mna yg kbh untung dn bijak main rasuah utk tabur wang pd pengundi time PR. Sbb tu madeay terbyg2 BR1M tu mcm rasuah undi yg dia buat dlu.. sdngkn BR1M diberi tnoa syarat, tiada pksaan politik..

      Celakalah rejim Madeay.. itu shj Rm 2.7billion lesap utk Bakun, belum cerita lg KLIA yg myebabkn Ketum di tendang kuar dr UMNO oleh keling madeay..

      Yg bkl masuk pnjara ialah Madeay, saksi silent ramai bro... cuma kesian je sbb umur melayut...
      Madeay tggu Ketum masuk jail utk lanyak Najib, cukup licik.. penipu besar.

      Delete
  8. Kes penyelewengan Maju Holding dlm saham Perwaja Steel, kemudian Madeay Keling guna wang 'rahsia' mungkin dr kocek sndiri kut..kedekut mamak.. utk bail out saham2 Perwaja Steel.

    Sbb itu Mendiang Eric Chia berkerusi roda ketika dibicarakan dulu zaman Pak Lah.. (zaman Madeay Keling penyelewengan membusuk disimpan).. pernah bgtahu... " Tuhan akn adili saya.."... ayat itu aku masih ingt jelas dlm medialaporkn.. sperti suatu rahsia tersembunyi berlaku.. dn dia ditemui mati dibilik hotelnya... Madeay Keling dn balaci upahan yg menyalak sakan atas tu boleh komen tak apa yg aku tanya byk ni???

    Aku rasa xlma lg Madeay Keling ni kena check mate.. Tun Musa Hitam maybe akn bg signal... Mamak Madeay dh terdesak skrg....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kite tengok sape yg terdesak..sape yg sesak napas...cai..kipas najib kuat sikit biar smpi tercabut..najib tgh panas tu..kahkahkahkah

      Delete
    2. Anjing2 keling xbrani jawab perompakan besar Madeay.. ada hati nk ckp psl 1mdb.. tuihhh..
      kang terselak hbis pekung Madeay..

      Delete
  9. Assalamualaikum KD..

    Wah suka bebenor geng kau ya..Seolah-olah satu lagi penyelewengan terbesar 1mdb dan TH.
    Sekarang semua sudah bersuka ria..Ya la PRK UMNO tak mampus masih menang bergaya di rompin dan undi popular meningkat di permatang pauh.

    Selepas isu 1mdb tak berjaya menggugat orang2 melayu dan terbukti PRK Rompin.
    Di rompin isu 1 MDB jadi bahan sembang celah gigi.... rakyat tak minat langsung...yg minat hanya geng kepala malaysia nak bankrap.

    Altantuya siapa yg arah bunuh lagi senyap ..ya la siapa berani nak cakap........ nak masuk POTA..lokap la jawapanya...

    Sekarang serangan terbaru Fitnah paling hebat Tabunh Haji...Kita nak tengok macam mana permainan geng TDM ini.
    Whassup tersebar TH akan lingkup Najib berdosa besar ..najib tolong kroni dan bermacam-macam perkataan celaka dikenakan kpd orang yg teraniaya.

    Aku yakin dan sanggup potong tangan la bila jawapan dah tahu sekalipun geng TDM tetap masin pusing2 ...Tak percaya tengok je la.

    Zaman Najib bukan politik longkang tetapi fakta...Ada kes bawa ke mahkamah..

    Hairan juga ya kalau Ananda beli tanah Tun M tak marah..Zaman Tun M semua tanah di kl pergi kat siapa?..Mid Valley itu tabung haji punya ya? agak2 aku buat fitnah kat tabung haji tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rompin menang bergaya?..ngko tau mengira ker tidak ? Undi pas susut tak smpi 30 undi..undi umno susut brape ribu?..ape bole da bos bahlol..macai lg lar bangang..tak gitu cai

      Delete
    2. Undi Jijah Kipas Ketum pun merudum..
      Yg penting mahoriti besar bergaya wpun guna Keling Tua combined PKR DAP PAS KETUM.. Rompin kekal bergaya dibwh Umno.. Madeay keling berguling marah.. taring dh reput..

      Delete
  10. Salam,

    Tabung haji baru sahaja mengumumkan dividen tahun 2015 sebanyak 6.25% + 2% sebagai bonus..

    2% bonus itu diberikan kepada mereka yang tidak pernah menunaikan haji menerusi tabung haji..

    cara kiraan 2% itu adalah berdasarkan kadar haji yang dibayar oleh jemaah haji iaitu sebanyak RM9980.00

    jika baki akaun bulanan anda secara purata lebih tinggi atau sama dgn RM9980.. maka anda akan mendapat 2%*9980 = RM199.60

    jika baki bulanan anda cera purata lebih rendah dari Rm9980.. anda boleh kira menggunakan formula ini—> baki purata bulanan * 2% = bonus anda

    apa2 pun.. TH memang terbaik.. kerana zakat 2.5% telah dibayar.. so tak perlu kita bayar zakat untuk simpanan kita ditabung haji ni..

    Tq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allahu Akbar Allahu Akbar Allah Akbar..hidop Tabong Haji..Maju Tabong Haji..

      Delete
  11. Berita baik buat mereka yang menabung di dalam Tabung Haji. Dividen dan bonus telah diumumkan dan ianya tertinggi setakat ini.

    Kuala Lumpur: Lembaga Tabung Haji (TH) mengumumkan bonus bagi tahun kewangan 2014 sebanyak 6.25 peratus sebagai bonus tahunan dan tambahan bonus haji sebanyak dua peratus.
    Pembayaran kedua-dua bonus itu berjumlah RM3.2 bilion, meningkat 23 peratus berbanding 2013.
    Ini adalah pembayaran bonus tertinggi sejak penubuhan TH.
    Ia berjaya dibuat kerana TH buat julung kalinya mencatatkan keuntungan bersih sebanyak RM3.3 bilion selepas pembayaran zakat.
    Ia adalah peningkatan 24 peratus berbanding RM2.6 bilion yang dicatatkan pada 2013.
    Jadi keseluruhan yang diperoleh oleh penabung TH adalah sebanyak 8.25 sen iaitu 6.25 sen dividen dan 2 sen bonus. Yang paling best tentang simpanan di Tabung Haji, ianya bersih kerana Zakat telah pun ditunaikan TH bagi pihak peyimpan TH.

    Sekarang pulangan di Tabung Haji sudah lebih kurang sama dengan Amanah Saham Bumiputera (ASB). Jadi tingkatkan tabungan dan simpanan anda.

    2014

    Bonus : 6.25%
    Bonus haji: 2.0%
    2013

    Bonus: 6.0%
    Bonus haji: 2.0%
    Purata bonus TH dari 1966 – 2014: 6.62%

    Keuntungan TH kali ini adalah tertinggi dalam sejarah penubuhan Tabung Haji sejak 51 tahun. Berikut adalah video pengumuman Bonus dan Dividen Tabung Haji.

    ReplyDelete
  12. Siapa yang ada atau lebihan DNA keturunan Keling? Mamakfiraun atau PM?

    Yang tak pernah bergaul dengan budaya keling, pi lah ke Tg Keling Melaka.


    Sjn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keling hidung manchong suka pandang rendah hidong penyek....suara deras makan bawang banyak..orang lain bodoh dia je pandai..Putaq grade A+++

      Delete
    2. Ted manoff aku cukup yakin ngko bodoh!!..jgn mara arr..minum sirap dulu...huhuhuhu!!

      Delete
  13. Bro.. manusia mcm Madey Keling dn cacainya ni bukan nak penjelasan atau kejayaan. Matlamat mereka ialah nk tendang Najib dr jd PM.. so, Najib buat pembetulan mcm mn pun tetap tkberguna.. sama modus operandi Pakatan Haram... buat telus mcm mn pun nothing sbb perjuangan mereka ialah MAMPOS UMNO, ASAL BUKAN BN, HANCUR BN.. so sama je dgn .Tun Madeay Keling, klu Tabung Haji explain dan umumkn dividen tinggi tahap mn pun kesumat benci meluap2 Madeay tak peduli lg semua tu..

    Pelik bukan kenapa Madeay Keling tu bersungguh2 pula tnjuk concern psl penyelewengan.. kununn.. zaman dia jd PM kukubesi dlu.. berseh suci sgtlah dr penipuan?... sbb tu agaknya Ananda,Vincent Tan, Robert Kuok sgt syg mamak madeay.. sbb telussss... hahaha...

    Tunggulh, penentangan terhadap Tun Madeay akn tiba, mereka2 yg sabar melihat gelagat Tun memutarbelit ini akn bangkit dedahkn siapa BAPAK PENYELEWENGAN negara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dedah..jangan kesian Kat dia..ajo dia chukop2 nanti

      Delete
    2. Tun Musa Hitam tahu byk sisi gelap Madeay Keling ni termasuk lakonan dan pembohongan kes Pembunuhan Memali 29 tahun lepas.. Medaey pura2 mengumumkan utk lawatan ke China tp sbnrnya dia batalkn lawatan tersebut dan kita boleh agak siapa yg berani beri arahan kpd Ketua Polis Negara utk tembak MATI mereka2 yg hanya bersenjata kayu dan parang.

      Si pengecut Madeay yg cukup licik berlakon, dn mengkambinghitamkan org lain.. buat muka terkebil semasa sidang akhbar.. Madeay takkn pernah berikan kuasa dn hak mmbuat kptsan penting kpd org lain.. itu jenis dia memerintah Malaysia...

      Delete
  14. Wow banyaknya tuduhan kpd Madey..
    Tin kosong memang kosong...
    Gi lah repot...
    Semua cakap pakai lubang jubur...sebab itu busuk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu pun kau bila kes Tun M kau suruh report ..Faham pun undang2 ..aku ingat semua dah jadi mangkuk ayun..

      Delete
    2. Yg konfem konfem mangkuk ialah cai ah jib gor..kahkahkahkahkah...cai level kangkung kahkahkahkahkah

      Delete
    3. Ini je ke jwpn bls anjing2 yg mnjilat raja ketum dan Madeay Keling combined?? Level kahak hijau..busukk.. level kongkang...
      takpe jnji jgn jd pembunuh mcm mamak keling bunuh org Melayu Memali lepas tu sembunyi blkng Musa Hitam.. pengecut.. bacul.. pembunuh!

      Delete
  15. Terkini tabung haji Akan menjual Tanah yg dibeli di TRX kepada pembida dgn sedikit keuntungan..ini bermakna keputusan lembaga pengarah membeli hartanah tersebut adalah tepat.bayangkanlah Salam mass 2/3 hari pemilikan jualan panikpun masih boleh buat untung..pembida tidak dinyatakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang untung tentu lah kroni2 tun M akhirnya dapat gak tanah berharga...apa nak buat anak kecil main api la

      Delete
    2. Yang beli China...Dap dan Zionis dah menang...bagus Tun Mahathir ni..terror betul

      Delete
    3. Balaci Keling jwb giti je?
      mcm budak tadika brgaduh di tndas sekolah.. puihhh... nk tumbngkn PM dgn budak2 hingus taraf longkang..

      Delete
  16. Assalamulaikum KD

    Berjaya juga group engkorang ..
    Aku dah agak dah akhirnya tanah berharga perlu diswastakan bukan lagi hak milik kerajaan .Betul la kata geng kau Daim kerajaan tidak boleh meniaga.

    Bodoh la kot maksudDaim ya KD..

    KD isu IPP yg dah tamat tempoh bila nak perjuangkan agar 1 MDB jual ?

    ReplyDelete
  17. Suruh Daim jawab dulu skandal besar Bank Bumi zaman dia jd penyamun negara.
    Madeay Mahazalim tu takkan lantik org sufi bantu dia rompak wang, org2 tamak rakus mcm Daim yy bertopeng 'bijak ekonomi' yg dicanang2 utk bodohkan Melayu2 UMNO zmn xde internet dlu yg mMadeay memperkudakan Utusan, Berita Harian, The Star, TV3, RTM... mau lah rakyat tk jd bodoh sbb media di jdkn alat propaganda membohongi rakyat..

    Zaman Meadey benci dia pd ustaz2 dn program Agama.. takut dia bila rakyat biasa pndai Agama, kerja penyelewengannya aon terburai..

    .CUBA MACAI MADEAY KELING JAWAB KEJAP pENYELEWENGAN multibillion RM PERWAJA STEEL.?!!
    itu belum lg kira mcm mn Madeay Keling jdkn Proton sbg bisnes menipu dan membela kroni politik melalui lantikan vendor2 parts.

    Satu part2 kecil hampir 3-4 vendor pembekal yg teruk kualitinya.. harga melambung, sbb tu keta Proton dibenci sebahagian rakyat krn serik penipuan zaman Madeay Keling + Mahaleel si kaki golf tu...

    ReplyDelete
  18. Walaupun diasak hebat Najib masih mampu bertahan..anda boleh lihat berdasarkan pngomen majoriti yg masih mnyokong Najib..selebihnya Kita serah kepada Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah Maha Kuasa!
      Najib tak tahu kot aktiviti kt sini dn tak perlu byr sesen pun untuk flash back penyelewengan Madeay sbb kebenaran yg haq bukan tertegak dgn WANG dn KUASA.. spt yg Rejim Mahazalim pernah buat sampai skrg..

      Allah SWT akn gerakkn hati2 manusia yg ikhlas mahukn kebenaran, Najib mmg lembik, slow..tp Tuhan Maha Adil.. yg rakus menyerang itulah penuh dgn dosa, penyelewengan..

      Ramai org diamkn dosa2nya krn mengenangkn byk juga jasa dn juga faktor umur yg dh tua melayut..
      tp org yg jiwanya buas, biasa zalim dan menipu..umur dh dipintu kubur pun takkn puas dn insaf untuk terus lakukn kerosakan..
      berbeza dgn mantan2 PM yg lalu.. mereka pencen dgn tenang..
      kita tunggu dn lihat.. rahsia kebusukan Madeay yg selama ini Allah jadikan lupa pd kita.. akan terburai jg.
      Allahu Akbarrr!!

      Delete
    2. Nanti dia kena lah tu...tak chaya tengok

      Delete
    3. Anon 12:29:00 bodoh mcm ted manoff..opss sori ted ..tersasul..byk penyokong ah kib gor kat sini..kahkahkahkah!..kalo byk..nape undi tak betambah kat rompin dan permatang pauh....komen cai najib senilai dgn spenda putih stopa ali...kahkahkahkah..tiktoktiktok..kah kah kah cai najib cgpa3.85 kahkahkah

      Delete
    4. Undi PKR pun tk bertambah wpu Raja Ketum tu angkut anak bini nya kempen hbisan2 dgn gandingan munafik dlm UMNO iaitu Mahadeay Keling.. dgn harapan Rompin ranap.
      jd keling dgn ketum combined, Najib tetap kukuh, balci2 Madeay Keling mula buntu sbb Madeay bakal didakwa tk lama lg... byk jugak skandal si tua reput ni yg rakyat belum taw...

      Najib dan Muhyiddin sudah tahu cmna Madeay dan PR Laknatullah ini bersatu utk hancurkan BN UMNO dgn hnya fitnah non stop 1MDB.

      Tp si pemgecut hanya berani guna ISA dn Polis utk tngkap musuh politik di zamannya.. tp zmn ini Najib tak tangkap pun penghasut jahat mcm keling tua tu..

      Tp keling tua tu dn bbrpa ekor anjing kurap yg mnjilat2nya tetap bacul pengecut untuk laporkan pada Polis.. ye lah nnt kantoi menipu. Kena ckp dikandang saksi.. keling tua tkmau.. sbb dia tau dia hnya tipu dn fitnah..

      Kau tu yg Bahlol wahai balaci 12.43. Jwb dlu isu2 Madeay seleweng duit.. nk tgk berani ke tak jwb?

      Delete
  19. Din turtle sudah tahap gila..Selepas berjaya pastikan Th menjual tanah mintak kerajaan serahkan tanah 1mdb kepada kerajaan.Ini namanya Penyu gila...

    1MDB itu kerajaan la ......mangkuk bertingkat

    KUALA LUMPUR 27 Mac – Kementerian Kewangan sebagai pemegang saham tunggal 1Malaysia Development Berhad (1MDB), menubuhkan Pasukan Petugas Khas bagi memastikan kejayaan pelaksanaan kajian strategik syarikat itu.
    Kementerian Kewangan berkata, pasukan itu dianggotai oleh Menteri Kewangan II, Datuk Seri Ahmad Husni Hanadzlah; Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Abdul Wahid Omar; Ketua Setiausaha Negara, Tan Sri Dr. Ali Hamsa dan Ketua Setiausaha Perbendaharaan, Tan Sri Dr. Mohd. Irwan Serigar Abdullah.
    Jelas Kementerian Kewangan, pihaknya menyokong sepenuhnya pengurusan dan lembaga pengarah 1MDB dalam pelaksanaan kajian strategik yang diumumkan sebelum ini.
    “Sehubungan itu, pasukan khas ini akan menyediakan segala bantuan yang diperlukan dan panduan untuk memastikan nilai maksimum dapat dihasilkan untuk Kementerian Kewangan,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.
    Pada Februari lalu, 1MDB mengumumkan beberapa hasil kajian strategik perniagaannya dalam usaha syarikat tersebut memaksimumkan pulangan kepada pemilik 100 peratus 1MDB, iaitu Kementerian Kewangan dan seterusnya rakyat Malaysia.

    Hasil kajian tersebut mendapati 1MDB telah memenuhi objektifnya sebagai pemudah cara untuk membawa idea-idea baharu dan sumber pertumbuhan yang menjadi kunci bagi pembangunan aset dan projek penting yang sekali gus mencipta nilai kepada ekonomi.

    Antara pencapaian 1MDB yang signifikan termasuklah mengukuhkan aset-aset tenaganya di bawah entiti dinamakan sebagai Edra Energy dengan barisan kumpulan pengurusan dan lembaga pengarah tersendiri dan membina platform untuk pembangunan TRX sebagai pusat aktiviti kewangan yang boleh menarik banyak pelaburan domestik dan asing.

    Kejayaan 1MDB lain ialah meletakkan rancangan pembangunan Bandar Malaysia di Sungai Besi yang turut dilengkapi dengan jaringan pengangkutan awam Kereta Api Berkelajuan Tinggi antara Kuala Lumpur-Singapura serta dua laluan aliran transit massa yang merupakan sistem perhubungan di dalam bandar.
    Nilai pembangunan kasar (GDV) bagi projek TRX dianggarkan mencecah RM40 bilion manakala Bandar Malaysia memiliki GDV sebanyak RM150 bilion.

    – See more at: http://www.utusan.com.my/bisnes/korporat/pasukan-petugas-khas-1mdb-ditubuhkan-1.74352#sthash.vfJk4ct0.dpuf

    ReplyDelete
  20. Wah main Tun M dah tak sabar nak call sirul la....Itu hari kata tak tuduh sapa2..Dah nampak sangat permainanya..Kena cepat Tun M sebelum terjerat..

    KD untung la kau kerana menjadi sebahagian sejarah UMNO...Insyallah kita bersama-sama doa agar segala-galanya berakhir dengan kemenagan golongan yg taat pada agama.

    ReplyDelete
  21. Tabik spring pada madey...
    Penyokong Najib punyalah terdesak...yg dalam kain sudah busuk pun salah madey..
    Cerita zaman nenek basi pun ungkit semula..
    Madey belum hempuk meja, baru tanya je...semua dah gigil, gigi gigit lidah sendiri...

    Penyokong Najib dah mula bungkus, recyle cerita basi..blogger bangang buat2 pekak, buat2 cerita lain...

    Aku nasihatkan penyokong Najib cepat beratur belakang muhyiddin, selamatkan diri sendiri dulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang je kata busuk...rakyat tak kata la.

      Delete
    2. Bygkn mcm mna Madeay Keling sudah aturkan perancangan menaikkan TS Muhyiddin dan pakej menjatuhkannya sekali.. Najib hnyalah mangsa kejahatan dajjal2 bertopeng manusia dlm UMNO sndiri...

      Delete
    3. Aku cuba bayangkan..yg aku nampak rosmah dlm jet..errrrr..on the way ke paris..errrr..singgah jap kazakhstan..errr..jumpa besan ajak join shopping skali..tang najib plak yg aku nampak mad maslan tgh picit kepala dia...blum abis lg bayangan ni..da abis nnti aku bgtau..tapi rase rasenye abis sblm atau dlm bulan 8 ni..

      Delete
    4. Itu bygkn puak Rejim Madeay Keling yg mata dn hati syaitan sudah hijab.
      Mcm org sasau dn gila yg suka nmpk jelmaan bukan2. Mula ambil parang dn libas udara sbb nmpk jelmaan bukan2..

      So itu tndanya kau suahpun GILA.. samam mcm Keling Madeay tu nmpk Najib spt musuh yg mahu tangkap dia.. lepas berpuluh penyelewengan 23 tahun cuba dihapuskan.

      Delete
  22. MYPM
    MYPM
    MYPM

    Jib go away

    ReplyDelete

PM SELEBRITI

Setakat ini apa berita yang ada nilai ekonomi dari Anwar...