Saturday, May 16, 2015

Tun diperangkap?

Adalah sangat tidak molek Tun mendahului empunya badan untuk mengumumkan perletakan jawatan Speaker Parlimen.

Pandangan ke atas Tun akan berbeza jika empunya badan menafikan !

Pandangan ke atas Tun juga tetap berbeza jika berita itu benar.

Sewajarnya Tun lebih bertenang...

16 comments:

  1. Sedih bila bekas pemimpin Negara jadi macam ni.....

    Tak boleh tahan nafsu.....

    ReplyDelete
  2. Betul ke Tun M ada cakap?cite datang dari malaysia insider.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak tengok ke video kat blog Din Turtle......
      Jgn ketinggallan bas...

      Delete
    2. Betul ke Tun ada cakap?
      Aku dengar takda pun

      Delete
  3. Baru balik umrah dah cakap bohong....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engkorang tahu tak kenapa Tun p Umrah?

      Aku harap niat Tun baguih la bukan apa bila baca Din turtle dan kadir jasin siap minta doa semua rakyat agar dibuka hati Najib lepaskan jawatan masa mesyuarat MT tempohari..

      Dsayat geng pro Tun M siap gunakan UmrahTun M la nak jatuhkan Najib..tapi macam biasa rakyat buat bangang....

      Delete
  4. Jangan lupa baca di Mykmu...wah makin menarik UMNO kali ini...
    Insyaallah sikit-sikit lama-lama semua akan kenal perangai Tun M.

    Masa di ipoh Tun M ada tibai bini najib tak?

    Tun M ada jawab tak dibailout anaknya? Kalau dia nafikan bgtahu aku ..

    ReplyDelete
  5. Rilekss...jawab pasal 1mdb dulu...

    Setakat silap cakap macam Tun tu sikit je...Pandikar boleh buat uturn pun...tak jadi berenti..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana boleh rileks aku tengah hot ini..

      Tun ada jawab tak pasal bailout anaknya..kalau dia nafikan bgtahu terus terang biar aku jawab

      Delete
    2. Jawab ler...dgn fakta dan bukan dgn kpala lutut

      Delete
  6. Tun M tidak dapat tido la..alahai kesianya dia..
    Di Ipoh ingatkan nak bawa 2 kotak penyelewengan Najib rupa2nya sembang standard Din turle je.

    1.Tun M tibai Najib pasal upah orang bawa spandukl ilove u.
    2.Tibai Najib agar selalu tinggal bininya
    3.Ajak berdebat
    4.Kutuk Najib pasal rambut putih.
    5.Drone di sabah.......... ditolak oleh Najib..Kalau Tun punya drone kroni la main ratus juta tu..
    6.Jet mewah .....Raja tak guna Najib sorang je guna..

    Siapa nak tambah..silakan..
    Alahai Tun M mati2 aku ingat berkotak2 penyelewengan ....kesian la kat geng engkau..depa ingat Najib kebas duit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 8:20 terminum ketum murah...

      Delete
    2. Brp nya mangkuk le hang 8:20, bila masa tun kata berkotak?

      Debat tak nak, saman tak nak, jawab soalan tak nak...betul xde telur nya mamat...

      Sarawak report pun dah merayi rayu agar disaman....nape x saman? Hehehe

      Delete
  7. jangan jadi setanlah...tun m dah memfitnah...kena akuinya ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan akui juga lah yg si kangkung afalah pembohong besar bila dia ngaku dlm parlimen duit ada kat spore....mengakulah semua mangkuk najibgor....cepatler..

      Delete
  8. Pandikar Amin dah keluarkan statement. Dia tak kata pun dia difitnah oleh Tun. Dia cuma kata akan teruskan tugas sebagai speaker. Maknanya tak jadi berhenti ok!!

    Dah...skang jawab pasal 1mdb. Jangan asik nak tukar tajuk je..pencacai sekalian..

    ReplyDelete

NOTIS PENGURUSAN BARU KLUANGDIAMOND

  Sejak kebelakangan ini Kluangdiamond dikendalikan pengurusan baru yang lebih menjurus kepada kegiatan ekonomi, kurang berpolitik, kurang t...