Saturday, May 30, 2015

Mahathir Sedia Bertemu Siapa Sahaja..

Alhamdulillah, satu peluang untuk mereka yang ingin mencari kebenaran, dengar sendiri...
Pertemuan yang tentunya bermaksud dua hala, bebas bertanya dan bebas untuk mendengar dan menilai..

Tiada sekatan pertanyaan, tiada skrip do and don..

Tiada lagi keperluan untuk membuat tuduhan liar di belakang, berdepan, bersemuka..


18 comments:

  1. Sesiapa saja dalam umngok akan perlekeh kesediaan tun ini. Dulu pun cai cai umngok sudah menolak. Ada juga montori ah jib gor bugis tu ckp tak perlu.
    kesian umngok, otak klam kabut.
    Nak suruh org pior umno sambut cadangan tun, umngok bimbang rahsia terburai..jd buat buat ler sibuk konon bnyk kerja lg dr berdepan dgn tun.
    umngok kini dan slamanya biol di bwh pimpinan ajib mah tuya.
    maaf. Umno tulin tak seburuk itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku tak paham cara penulisan kau ni. kalaupun kau sokong tun mahathir, kenapa menggelar parti yang masih dianggotai oleh tun mahathir sebagai umngok? apa dosa umno sehingga digelar begitu? adakah apa yang ada dalam perlembagaan umno itu adalah jalan memasuki neraka jahanam? adakah kini tun mahathir menggelar umno sebagai umngok? satu lagi, bagaimana rupa umno tulen sebagaimana yang kau maksudkan? adakah umno kini bukan umno baharu yang dijuarai oleh tun mahathir setelah kemelut besar sewaktu tun mahathir menjadi pm?
      buat renungan. yang salah adalah pemimpin. yang berdosa adalah menipu. yang silap adalah penjarah. jangan menggelar sesuatu yang baik dengan gelaran buruk. tun mahathir masih ahli umno walaupun kini sedang berperang dengan presiden umno. isunya bukan umno tetapi 1mdb. harap kau faham konteks, bukan faham usus kau sahaja.

      Delete
    2. This comment has been removed by a blog administrator.

      Delete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  3. Sesiapa nak pergi jumpa dan dengar orang tua yang dah nyonyok berloteh dipersilakan.

    Yang minat RM1 juta untuk mengorek rahsia simpanan harta Mahadey, peluang untuk menanya beliau dibuka. Manalah tau orang nyanyok tengah syiok sendiri membebel mungkin terlepas cakap dan bagi tau anda.

    AG pon mungkin minat. Buatlah macam kat Filipina yang memaksa semua bank-bank luar negara mengishtiharkan simpanan harta Mahadey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ajJangan bermimbi la bahalol , yang gua nampak la ni nak kena dakwa najib adalah la, kerana dasar orang bahalol macam kamu memang tunggu masa saja.

      Delete
  4. Korek...jgn x korek...si bahlol zainal cagm buat ugutan nak saman tun...x lama pastu kuar statement 'bounty' rm1juta....maknanya si bengap ni xde bukti lg da ugut nak saman...betul2 bahalol nya zainal....ingatkan dia da ada bukti tu pasal ugut....dasar macai jibgor

    Zainal....BAPA KO LAH...nak saman saman je lah...ugut2 watpa?? Hang pun kna ingat org akan selidik latar blkg hang gak dan mungkin hang pun kena saman...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun M kalau terbukti ada seleweng dah lama dah Anuar , USA dan geng geng sewaktu dengan nya perangkap orang ini dan di dakwa , tapi malang cuma rekaan adalah , pada 1998 Ezam muka tak malu bagi tau nak dedah 10 kotak bukti dokumen penyelewengan kerajaan Tun M sampai hari ini apa pun tak ada ,muka tak malu boleh jilat pungkok umno pasai masuk balik dalam umno , apa tah lagi orang macam zainal ini dapat belajar masuk U pun harap bantuan masa kerajaan Tun M la ada hati nak dakwa Tun M.

      Delete
  5. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahaii keris berayon..bukan main bersungguh mencacai..cam POYOOO!!!

      Delete
    2. Kalau kau tak poyo...jawap la soalan aku. Teringin benor ke nak jadi pak kaduk?

      Delete
    3. Mat rempit berlagak polis!!! Kahkahkahkahkahkahkahkahkah!!!!

      Delete
    4. Daripada keris lebih elok mangkok berayon , minta dan akhlak kote , melayu buta sejarah dan buta hati.

      Delete
    5. ko tak tahu ke..tunku dgn hussein onn mana berani jumpa/berdebat dgn dia...kalau berhujjah gerenti kalah...tak percaya ko tgk fadhil noor yg handal berhujjah itu...last2 dia yg tension mader tetap maintain releks je

      Delete
    6. Poyo tu poyo ni. Tak ada gak jawapan. Inilah mentaliti puak2 bangang. Apa yg nak dibangkang pun tak tahu. Tapi ada hati nak komen. Tunku dan tun hussein onn pernah mencabar tun M banyak kali. Tiada sambutan. Akhirmya tunku dan tun hussein onn tubuh semangat 46 bersama ku li.

      Fadhil noor dah cabar dalam parlimen isu baling dsbnya. Tun M kecut. Lepaskan pada megat junid. Nampak sangat bodohnya kau ni. Sebab tu tak boleh beza mat rempit dengan pelumba. Kahkahkahkah....inilah contoh melayu SUBSIDI.

      Delete
    7. Mangkok Berayon da sentap..kahkahkahkajkahkah...mat rempit tapi hati taman ..kahkahkahkahkahkahkakkahkah,!!!

      Delete
  6. Minyak naik lagi ...10 sen.

    Terima kasih BN yang menyedarkan aku .... BN = Barang Naik.

    Issue GST yg mencekik rakyat tak sattle... issue 1mdb menipu rakyat pon tqk sattle.

    Apa sumbangan BN kat rakyat selain mengkayakan pocket pemimpin

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang ko meroyan kenapa. kan ke ko nak najib melingkupkan kerajaan dan dalam masa yang sama melingkupkan umno dan bn. naik seposen dah kira baik apa. kalau turun seposen, lagi lama la ko nak tunggu. sudah2 la non, tak payah la tanya apa sumbangan kerajaan kt rakyat bagai. kalau ko ada akal sikit, ko tau jawapannya. ada atau tidak, mata ko dan hati ko dh boleh jawab. cuma satu aku nak ko faham, bila minyak naik, maknanya rakyat naik minyak. hasilnya persepsi rakyat terhadap kerajaan makin down. bila dah down, maka orang2 antinajib macam ko dah boleh gelak. so, apa nak marah minyak naik, gelaklah!!!!

      Delete

PM SELEBRITI

Setakat ini apa berita yang ada nilai ekonomi dari Anwar...