Friday, May 11, 2012

pru13-siap sedia kita pilih PM baru...hanya Melayu haprak sahaja yang tak suka..




Pilih salah satu dari calon ini, setiap seorang sudah terbukti layak kerana mempunyai ciri keutamaan boleh diperkudakan DAP. Khabarnya sudah ada yang dapat advance dan termakan budi. Bau kerusi empuk Putrajaya makin wangi tetapi jangan lupa bau 3K (Kapas Kapan Keranda ) juga sudah hampir. Kegopohan dan tamak kuasa menjadi matlamat menghalalkan cara.
Diperhatikan sekarang apa yang PAS selalu kutuk pemimpin UMNO sejak dahulu lagi kini  mereka lakukan secara tegar. Mereka kutuk keyika UMNO memilih MCA seaai komponen tetapi hari ini mereka sebantal DAP, mereka tolak hadhari tapi kini mereka ganti dengan kebajikan, mereka kata UMNO tidak Islamik menolak hudud tapi hari ini mereka kata hudud bukan keutamaan.
Ketika UMNO terus membaiki diri PAS pula reverse masuk gaung. Kesabaran perjuangan mereka berpuluh tahun dan ketika hanya menunggu untuk memetik hasil akan musnah dalam sekelip mata. Kegagalan Hadi dan tidak berkarisma sebagai Presiden adalah antara punca musuh dalam selimut di kalangan pakatan pemangkang mudah melanyak mereka.

Mereka juga diterima diperingkat antarabangsa. Yahudi akan hantar pelbagai bentuk penyamaran bagi menaikan imej pembangkang untuk mereka dibuai mimpi.









Calon dibawah ditolak dap secara psikologi kerana mereka lebih kotor, sukar dikawal dan tidak boleh dipercayai. DAP akan menolak mereka secara total pada ketika dan masa yang sesuai, tunggguuuuuu...
Al-Jubr dan Al-Jamb




Kesimpulan: DAP telah berjaya menolak naik beberapa pemimpin Melayu yang boleh diperalatkan dan dalam masa yang sama menolak jatuh beberapa pemimpin Melayu yang sukar dikawal. Pecah dan perintah matlamat mereka sudah hampir dan yang akhirnya matlamat mereka memusnahkan UMNO untuk melengkapkan satu bentuk penjajahan baru berkiblatkan selatan tanah air.

1 comment:

  1. Nik Aiz tak mungkin. Imejnya Dap tak suka Hadi tak mungkin Si Singh pun tak suka dia Jawapannya Mat sabu hak hak hak wuuuuuuhuhuhuhhuhuhu sukanya Mat Sabuuuuuu.....

    (Tetapi walaupun PM mat sabu tapi terlupa nak cakap Presidentnya esok ialah Anwar Ibrahim alaaa macam kat singapura lah lebih kurang)

    ReplyDelete

𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚?

  𝗟𝗘𝗧𝗔𝗞 𝗥𝗠𝟭𝟬𝗸 𝗕𝗘𝗥𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗔𝗬𝗔 𝗕𝗢𝗟𝗘𝗛 𝗨𝗡𝗧𝗨𝗡𝗚? Kita jawab secara am "Letak RM10,000 berapa boleh saya untung?&q...