Wednesday, May 16, 2012

Apa jenis Melayu yang masih ada di DAP ?


 Kebiasaannya apa sahaja najis tersimbah ke muka mereka atas tindakan mereka sendiri, mereka akan mudah menuduh UMNO sebagai dalangnya.
Dalam kes Tunku Aziz yang keluar DAP,  belumpun sempat DAP dan konco2nya  kelaziman menuding kepada UMNO, Tunku Aziz sendiri sudah membuka pekung, kurap dan kudis di dada DAP yang cuba 'merasuahnya' hingga DAP tidak lagi berani melawan sebaliknya menyatakan penghargaan kepada Tunku selama berada di DAP untuk menutup buruk laku mereka sendiri.

Tinggal lagi segelintir Melayu di dalm DAP sekarang ni yang masih menyalak mengikut rentak tuannya, agaknya apakah jenis Melayu yang masih berada di DAP jika dibandingkan dengan jenis Melayu Tunku Aziz.

Apa yang terjadi kepada Tunku yang pernah ditatang dan ditempatkan  yang paling tinggi sebagai Naib Pengerusi akhirnya jatuh gedebuk macam kelapa busuk.Apakah tidak emnjadi pengajaran? jadi tak hairanlah apakah jenis layanan yang Melayu lain dalam DAP akan dapat di masa mendatang.

Mungkin mereka masih enak walaupun diberi makan dalam pinggan 'plastik' ditepi jamban busuk.

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.

SPEKULASI TERKINI

Banyak sangat SPEKULASI MENJELANG keputusan mahkamah rayuan besok dan kemungkinan perubahan hukuman DIBUAT keseluruhan atau sebahagian tidak...